Kapat

Arkadaşlar toplumumuzun bir kısmı neden böyle ?

ortama girersin merhaba, ya da günaydın dersin sana aleyküm selam derler. neyiz biz arapmıyız ? Türküz bir Türküz gününüz aydın olsun nedir bu aleyküm selam kurtlar vadisindenmi çıktınız


0|0
11|8

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 10

  • Müslümanların selamı olduğu için olmasın?

    0|1
    0|0
  • Hiç dediğin örnek ile karşılaşmamıştım ama pek tuhafmış. :)

    Araplar da "selamun aleyküm" (Size selam olsun) ve "aleyküm selam" (Size de selam olsun) manasında kullanıyorlarsa kendi dillerinde olduğu içindir, İslami her tabiri karşılamak için Arapçasını dillendirmek şart değildir, Müslüman Türkler de kendi dillerince ifade etseler daha hoş olmaz mı?

    0|0
    0|0
  • Selamün aleyküm Müslümanlarin selamidir. Türk oldugum icin sükretmisimdir ama Allah'in selamini veririm, verildiginde alirim. Arap olmak gerekmez.

    0|0
    0|0
    • siz hala bunu din ilemi alakası olduğunu sanıyorsunuz kurtlar vadisi gibi yayınlar başladı başlayalı cahil toplum kendini bir yere konumlandırmak için böyle kabadayı kabadayı söylüyorlar selamın aleyküm falan ve bunu eleştirince yadırganırsınız nedeni ise bu cahil toplumun %50 lik bir kısım olmasıdır ve ne kadar çok düşünürseniz sorgularsanız eleştirirseniz o cahil kısım size düşman kesilir olay bundan ibarettir :))))))

    • Hepsini Göster
    • Öyle düsünenler icin demistim.

  • inanışlardan kaynaklanır. isteyen istediği şekilde selam alır verir, yargılama karışma derim ben

    2|1
    0|2
  • ya ne kadar sığ bir düşünce

    Müslüman insanlar var bu memlekette,din ve ırk ayrı kavramlar,neresini anlamadın?

    0|1
    0|0
  • Allah'ın selamıyla karşılık vermeleri kötü bir şey değil.

    1|2
    0|1
  • Adam sana Allah'ın selamını veriyo bunda garip ne var araplıkla ne alakası var müslümansan dersin yani normal bişey bence.

    0|0
    0|0
  • oncelikle arapca tek arapa degil islamin dili dir biz oldugmuza gore onu da soyleriz ingilizce konusmak icin ingiliz mi olmazsi mi gerek islamin dili arapca Rabbimiz oyle uygun gordu ve sanada soracak degil senide boyle yaratti sukret.

    0|0
    0|0
    • ben cehenneme gitcem ama beni yaratırken zaten baştan neler olcağını biliyordu yani beni yarattığı andan itibaren cehenneme gideceğimi biliyordu ve cehennemlik yarattı o zaman böyle şeyleri düşünmem ve dile getirmemde sorun olmaz herhalde ?

    • Hepsini Göster
    • allah o seçimi yapacağımıda biliyor eğer yapmassam onu ben yaratılırken biliyor olcaktı

    • iyi yola gitsen yine biliyor O RAHMANdir ama sanki boyle bir olay var ah madem ALLAH biliyor sonum kotu ben o yoldan gideyim arabanin moturu rabimizdir ama sende surucususun

  • Herzaman gunaydin ile baslarim

    kibarlik olsun

    0|0
    0|0
  • Hahahahaahah allah seni:))) iyi güldürdün

    Efendillik dürüstlük iste kötü mü:) öylesi daha iyi deyil mi.. Alsaydin bari selami:)

    0|0
    1|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 8

  • araplıkla ne alakası var dinimizce selam alıp verme selamünaleyküm aleykümselam şeklinde uygun görülmüştür...Allah'ın bereketi üzerinize olsun gibi de harika bir anlamı vardır...

    3|0
    0|0
    • İçinde "Allah" kelimesi nerede?

    • öyle değil kardeşim ben günaydın diyorum onu üzerine kurtlar vadisinden fırlamışçasına aleyküm selam diyorlar düzgün deseler tamam ona birşey demem ama o kabadayı tavırlar nedir

  • "Merhaba" da Türkçe değildir. "Esenlikler", "Esen"... Bunlar kullanılmalıdır, çünkü diğer Türk halkları bunları kullanıyor.

    0|0
    0|1
  • Merhaba, günaydın, iyi akşamalar diye bir selam şekli yok. Çok milliyetçisin de konuştuğun Türk alfabesinin Avrupa'ya yalakalık yapmak için Latin alfabesi olduğuna dilin neden çıkmıyor anlat bunu ha buraya !

    0|1
    0|0
    • bizim asıl alfabemiz arapçamı demek istiyorsun bundan kardeşim

    • Bu kullandığımız latin alfabesi değil. Önce bunu eleştir diyorum.

    • git arabistana o zaman orda çok güzel yaşarsın

  • Iste... Araplar böyle kendi kültürünü baskalarina zorluyorlar. Ezanin arapcada okunmasi Kuranda öyle mi yaziyor ? Neden arapcada okunuyor türkcede degil.

    Bati sevdasi sevdasi sevdasi diyerken Araplara kosuyorlar, ama sonunda Bati mi ya da araplar mi daha kerli cikacak o baska konu.

    0|0
    0|1
  • Kardeşim Araplıkla ne alakası var .Dinimizde olan bişeyi yapmanın nesi yanlış?Selamınıda verirsin meraba da dersin.Ne olacak.Bu arada birisi sana selam verirse al.Vermek sünnet almak farzdır.

    0|0
    0|0
  • neden alınıyorsun ki? neyse Ve Aleyküm Selam

    0|0
    0|0
  • "günaydın" deyince karşılık olarak "esenlik, selamet sizin de üzerinize olsun" diyorlar işte. ne konuştuklarını bilmiyorlar.

    0|0
    0|0
  • sana cevap vermek saçma ama allahın selamı o araplarla ne ilgisi var be!

    2|2
    0|2
Yükleniyor...