Bu yaşınıza kadar hangi illerde yaşadınız?

Arkadaşlar, bu yaşınıa kadar hangi şehirlerde yaşadınız, hangisinden memnun kaldınız?.


0|0
1228

En İyi Erkek Görüşü

  • Memleketimin her yeri bir başka güzel;

    1 Ankara'da doğdum

    - Kırıkkale; Çorum, Malatya, Konya, Kastamonu

    Çok küçükken de Trabzon'da az bir süre durmuşuz

    Kastamonu harikadır yalnız halkı sanırım ayılarla içiçe bulunduğundan Ayı Kültürü almış olsa ki, ulan arkadaş nereye gitsem adamlar hak huk yere tükürüyor, boş bulduğu duvara siğiyordu

    3|2
    1|1

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 27

  • İzmir

    Antalya

    Kıbrıs

    1|0
    0|0
    • Dolaşma eski sorularda öyle sende :))

    • Hepsini Göster
    • Yok artık :):)))

      Buralardadır belkide belli olmaz:)

    • Gördüğümde parmaklarımı artı yaparak git lan burdan dicem senin için :)

  • moskova bakü istanbul

    1|2
    0|1
  • antalya Ankara adana kesin olarak yaşadığım yerler

    5-10 günlük olarak türkiyedeki illerin %70ine uğramışımdır.

    1|2
    0|1
  • konya eskısehır Ankara bursa

    Eskısehır en temızı

    1|2
    0|1
  • Hep antepde yaşadım günü birlik gittim geldim:)

    Antep gibisi yok bence

    2|2
    0|1
  • angaraaaaa...

    1|2
    0|1
  • Şu an mersin seneye istanbula tasiniyorum

    1|2
    0|1
  • başta İstanbul sonra kocaeli. ikisindende nefret etmeye başladım.

    yok arkadaş büyük şehirlere hiç birşey sığmıyor artık.

    1|1
    0|1
    • Muro ağam İstanbulun içine ettiler

      O kadar nüfusu kaldıramıyor o şehir

      Ankara'yı da yavaş yavaş oralara benzetiyorllar

    • beton yığını abi resmen. böyle olunca insanların beyinide betonlaşıyor.:D

  • ilde değilde bu yaşıma kadar hep yurtdişında yaşadım...

    1|2
    0|1
    • Aa nerelerde yaşadın gözüm

      Almanya falan mı

    • Hepsini Göster
    • Bu cevabı daha önce beğenmiştin!

      Seni eksileyenin parmağı çıksın :))


      Gözüm o memleketlerde ne işin vardı peki

    • Slovakya ve çek cumhuriyetine gezmek için gitmiştim orda belirli bir süre kaldım brezilyaya iş bulup çalışmak için gitmiştim olmadı ingiltereye de dil kursu almak için gitmiştim şuan ordayım

  • Sadece doğduğum şehirde.

    1|2
    0|1
  • konya :))))))

    1|2
    0|1
  • tabi ki kendi memleketm elazığ :)

    0|2
    0|1
  • istanbul İstanbul istanbul :) ama çok yer gezdim

    0|3
    0|0
  • mesleğim icaabı her şehirde yaşadım uzun yol şoförüyüm . ama tüm sıkıntılarına raamen İstanbul gibisi yok

    0|2
    0|1
  • Tekirdağ Bursa Malatya

    0|0
    0|0
  • Geçen saydım 52 ilde gezmişim hepsi buraya sığmaz B-) başında büyükşehir ibaresi bulunan tüm illeri gördüm trabzon hariç şimdi malatyada yaşıyorum ve seviyorum B-)

    0|1
    0|0
    • Kardeş; eki tam yaşanılacak il dediğiniz il hangisi ?

    • Simdilik malatya.suyu güzel havası temiz daha b.sehire seneye olacak artık yeni bir ile tasınırm.ama bu kez deniz kesin olmalıdır

  • İşim gereği sürekli gezdim. 50 küsür şehir . Büyükşehir olarak İstanbul gibisi yok.

    Yaşanacak yer olarak Kastamonunun inebolu su var çok güzeldir.

    0|0
    0|0
  • İstanbulda büyüdüm birde sakarya var ama istanbulu değişmem

    0|0
    0|0
    • Hacım İstanbulun neresindeydiniz

      Bağcılar mı

    • Hepsini Göster
    • kötü abi hiç çalışmadım 222 ve 225 aldım açıktan okuycam bu sene sonra birdaha sınavlara hazırlanıcam hem açık hemde 4 yıllık normal okuycam

    • O da güzel

  • kayseri dedimi olay biter

    0|1
    0|0
    • Kardeş Kayseri'de sevdiğim bir şey var; adamlar dinine düşkün; içki satan esnafa bakkala cukkala rastlamadım

      Bilmiyorum halen öyle mi

    • kardeşim burda genellikle gece alemi felan yoktur. zaten pavyon gazino gibi şeyler 1 - 2 tane koskoca 1 milyonu geçmiş şehirde halen böyledir yaniii

  • California,Sankt Petersburg,San Francisco

    0|2
    0|1
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 12

  • İstanbul Antalya İzmir Aydın

    3|4
    0|0
  • Aydın -

    İstanbul 1yıl

    - Eskişehir 3yıl

    - Antalya 1yıl

    İzmir 2yıl :D

    2|3
    0|0
  • Konya Nevşehir Antakya Adana Ankara Tekirdağ

    1|5
    0|1
  • bütün avrupayı dolaştık çorlu, tekirdağ, edirne

    1|2
    1|0
  • Aydın, Ankara, Kütahya...

    Ankara candır diyorum.

    1|3
    0|1
  • İstanbul dışında bir yerde uzun süre kalmadım

    1|1
    0|0
    • Gözüm evet Çankırı için de benzer şeyi söyleyebilrim

      Onlar da arkadaş 24 saat ayyaş geziyor sanki

      Ne kadar çok tekelci var Çankırıda

    • Hepsini Göster
    • Kastamonu'da doğdum sadece. Neresi nedir bilmem. Hiç gitmedim :D 3 yaşından beri istanbuldayım :D

    • :) O da güzel

      Kız sen İstanbulun neresindensin, şarkısıyla sana sesleniyoruz

  • Bursa,Balıkesir,İstanbul,Kayseri..

    Kayseri'den<3

    1|3
    0|0
    • bursa da çok güzel

    • Hepsini Göster
    • Gözüm Kayseride misin şuan bilmiyorum ama

      Kayseride öyle bir kültür yerleşmiş ki; içki satan dükkandan alışveriş yapmazlar; o sebpele Kayseride içki satan yer hemen hemen yoktu

      Bilmiyorum halen öyle mi

    • Bende aslen kayserili yim ama yıllardır uzağım :-( gecenlerde geldim çok değişmiş

  • Yurtdısında yasadım canım. Türkiye'yi cok gezdim ama yasamadım.

    0|5
    0|0
  • izmir

    istanbul

    ankara

    bursa

    kıbrıs - il olmasa da :)

    ne vardı başka unuttum :S

    0|3
    0|1
  • sadece istanbul

    0|1
    0|0
  • İstanbul, afyon, aydın.

    1|2
    0|0
  • 2 ikisinden de memnun kalmadım

    1|3
    0|0
Yükleniyor...