Kızlar!Sevgiliniz tatilde böyle bir ftograf çekiniyor ne yapardınız?

link

Kızlar sevgiliniz arkadaslarıyla tatile gidiyor ve siz o cok sıkmaa gelmediği için kendinizi tutuyorsunuz tatilde onu aramıyorsunuz onun aramasını bekliyorsunuz. Ve sizi arıyor bir iki kere. Onu neden aramayıp sormadıınızı, onu özleyiğ özlemediğinizi soruyor güzelce konusuyorsunuz ben semi yine ararım diyor ve bugun tatilin son gunu böyle bir fotograf paylaşıyor ne yapardınız? Nasıl bir tepkı verirdiniz?

Güncellemeler:
Resimdeki tatilde buldugu bir rus

0|0
19|18

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • hahaha seninkimi o :)

    0|0
    0|0
  • Fotoğrafı rahatça paylaşabiliyorsa , sen ona göre kafeste ki bir kuşsun. Böyle ilişki mi olur Allah aşkına ya. Yarın evlendiğinizde de böyle birşey yapabilecek mi. Sen bunu kabullene biliyorsan PES yani ne diyim.

    1|0
    0|0
  • kızda cok cırkınmış

    0|0
    0|0
    • bu kadar çırkın bı rus ilk defa gordum ben olsam ne zevksız adam der tekmeyı basardım

  • bence hiçbirşey söyleme ve uzun süre telefonlarına bakma eğer çok da sevmiyorsan ayrıl gitsin seviyorsan da sen karar ver...

    0|0
    0|0
    • Instagrama koymuş resmi. Bn onu normalde takıp etmiyorum gizli gizli ediyorum. Bu fotoyu da kendi adıma olna hesaptan begendım

    • dediğim gibi kendin karar vereceksin ve takip etmen gayet normal...

  • Bir daha yüzüne bakma derim ama bunu yapmasının nedeni sanırım seni fazlasıyla hafife alıyor oluşu.

    1|0
    0|0
  • gıttı rus fantezılerı .s

    0|0
    0|0
  • senı aldatıyo sanırım tabı akrabası falan degılse o kısııı

    0|0
    0|0
    • bıde russssmuss gecmıs olsunn dıyorum sana baya aldaltmıs belkı yatmıstır bıle bununla

  • İyi ama kim ki o

    0|0
    0|0
  • bunu hala soruyor musun. git ve ağzına sıç ayrıl.

    1|0
    0|0
  • kız pert olmuş yahu acıdım

    0|0
    0|0
  • Bu ne aymazlık. Resim çektirilir mi çapkınlığın da bir raconu var :((((

    0|0
    0|0
  • İdare et n'olucak.

    0|0
    0|0
  • ben tatilde ilgisiz davranmaya başladığı an ayrılırdım. yoksa sonu bu olur tabi.

    0|0
    0|0
  • senin yerinde olsam çükünü keser ağzına verirdim :)

    0|0
    0|0
  • önce kızın kim olduğunu sorgula ona göre gerekeni yaparsın

    0|0
    0|0
    • Tatil aşkı işte. Tatile gitti orda bulmuş rusun teki. Altınada you me love yazmış

    • yollarınızı ayır.

  • Zina yapmış olması muhtemel.Hadi güzelim yoluna demek en mantıklısı gibi görünüyor çünkü 2 rus görünce seni unutmuşa benziyor.

    0|0
    0|0
  • fotoğraf çekinmek mi la o fiil gerçekten?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 19

  • yumurta gibi çocuğu daş gbi bir ispanyol yerine dandirik bol kırışıklı pörsük bir rusa kaptırmışın.

    ay ne çektin bea.

    0|0
    0|0
  • Muhtemelen hesabını sormam ama telefonlarını da açmam ve onun gelip o fotoğraf için mi böyle davranıyorsun demesini beklerim.

    0|0
    0|0
    • SoranBir dakika önceBu fotoyu ınstagrama koymuş. Normalde takıpçileri arasında değ lim gizli gizli takıp ediyordum. Ve resmi görüce kendi adıma açıl olan hesaptan resmi begedım

    • İsmini gördüğündeki yüz ifadesini çok merak ettim bak..Yutkunamamıştır bir an :)

    • Bıraz unursamaz biri

  • Hah i icimdeki seytan cok pis guldu:))

    0|0
    0|0
  • toplarını kesip ağzına... seyinide g*tüne s*kar kapı dışarı ederdim... ya da öyle yapmamı dilemesini saglardim.. afedersiniz.. kolay kolay ağzımı bozmam ama cidden cok sinirlendim

    0|0
    0|0
  • Öyle bir insanla beraber olduğum için kendime kızarım.

    0|0
    0|0
  • :((( sadece üzüldüm. Daha ne yapabilirsin sence ?

    0|0
    0|0
  • burda enerjini boşa harcama

    0|1
    0|0
    • Neden

    • Hepsini Göster
    • Bu fotoyu ınstagrama koymuş. Normalde takıpçileri arasında değ�lim gizli gizli takıp ediyordum. Ve resmi görüce kendi adıma açıl olan hesaptan resmi begedım

    • üzüldüm ya..düzenli bir ilişkiyi hak etmiyor bence

  • B*kunda boğularak gebersin mümkünse..

    1|0
    0|0
  • Ortalık ayağa kalkar gerçekten fena halde.

    0|0
    0|0
  • o benim sevgilim falan olmazdı,umursamazdım yani

    0|0
    0|0
  • sie derim ayrılım AS:DAS:D

    0|0
    0|0
  • yeryüzünde öyle bir insan yaşamıyomuş hiç tanışmamışsın gibi yap.

    0|0
    0|0
    • Yaptıım tek şey onu normalde instagramdan takıp etmezken bu resmi görüce kendi adıma beğendim

  • Artik sevgilim degildir.

    0|0
    0|0
  • resmen aldatmış seni şutla gitsin

    0|0
    0|0
  • Sadece resim mi çekinmişler?

    0|0
    0|0
    • Hiç sanmıyorum onunla sınırlı kaldıklarını

    • Sorman hata derhal ayril.

  • Direk ağzına sıçardm

    Bi daha da aramam.

    0|0
    0|0
  • annesi falan olmasın?

    0|0
    0|0
    • Hayır rus. Resmin altınada you me love yazmış

    • ayrılmanı öneririm

  • ayrılırım tabikide bu ne böyle.

    0|0
    0|0
  • bu da soru mu ? nerede benim sopam

    0|0
    0|0
Yükleniyor...