Ilişkinizi nasıl kurtarırdınız?

sevgilinizle uzun süreli bir ilişkiniz var fakat artık iplerin koptuğu yere yaklaştığınızı hissediyorsunuz çünkü yolunda giden bir şey yok. bazen iyi ama genellikle hep kötüsünüz. ilişkinizde hissedilen bişeyler var ama sevgi de saygı da eskisi kadar değil. fakat daha öncesinden de biliyosunuzdurki onsuz hep bir şeyler eksikdir şimdi vaziyet böyle olsa bile canınız kadar seviyosunuzdur. böyle bir ilişkiyi noktalandırmak yerine nasıl canlandırırdınız?


0|0
6|16

En İyi Erkek Görüşü

  • kurtarmaya çalışmam hata yapmam

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Burnuna pıt yaparım

    0|0
    0|0
  • biten bitmiştir kurtarmak zor.

    kurtarıcam diyosanda zaman lazım bir süre görüşmemek en iyisi.

    0|0
    0|0
    • bi süre görüşmemenin sonu belli, ben kurtarmak için çözüm arıyorum..

    • araya zaman girmeden kıymetin anlaşılmaz.bırak biraz eğer gerçekten seviyosa geri dönecektir.başka türlü çok zor.

  • Salla bu dünyada kimseyi acımayacaksın kötüyse olmayacak demektir anlaşamıyorsunuz demektir daha iyi biri çıkar karşına üzülme her taraf erkek kaynıyor sonuçta biri olmazsa biri olucakır NOKTA!

    0|0
    0|0
  • Bu durumdayken ilişki bitiyor malesef. ve bitince hemen tekrar düzeltemiyorsun. 2 hafta süre veririm kıza zaten oda özlüyor. yazarım barışırız. yani öyle olurdu bizde

    0|0
    0|0
    • ama hiç bir zaman eskisi kadar sağlam olmuyor aradaki bağ.s

    • E tabii ki. sonuç olarak bizim ilişkide bitti tamamen. ben sana bir tarafını söyledim. öteki tarafı biten bir ilişki için 1 kez uğraş. son 1 şans oda olmazsa birdaha üstelemiceksin. sonu hüsran

  • İtfaiyeyi aradım kurtardılar yoksa yanıyorduk

    0|0
    0|0
  • Bitmesi gereken biter vakit kaybı bunlar.

    1|0
    0|0
  • baktım kurtulacak gibi değil içine edip bıraktım

    1|0
    0|0
  • kuru ota su döksen ne olur ki

    1|0
    0|0
  • biraz ara verip özlemek gerek.saygıyı tekrar kazanın saygısız olmaz

    0|0
    0|0
  • mücadele ederim ama sonuç değişmezse yapacak bişey kalmaz

    0|0
    0|0
    • ama nasıl mücadele edersin işte ? ne yaparsın onun için ?

    • Nasıl mücadele etmen gerektiğine kendin karar vermelisin..şöyle..geriye bir bak mutlu olduğunuz anlarla şimdi arasındaki fark neyden dolayı ortaya çıktı..şu an eksik olan ne..bu eksik olan şeyi bulup düzeltmelisin

  • Aman sakın sexs konusu açma sonra hemen bakmışın ki uçmuş .;)

    0|0
    0|0
  • active deskopt kurtarma paketi alırsın. ;9

    0|0
    0|0
  • sorun ne biliyormusun : kurtaramadık malesef :(

    0|0
    0|0
  • Yemediğiniz b*k varsa yeyin :D

    0|0
    0|0
  • işte tam da bu aşamada insanın ilişkiyi değil de kendisini kurtarma çabası içine girmesi gerekiyor. onunlayken olan alışkanlığın, onsuzluğa alışma gerekliliği.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • kangren olan organa ne yaparlar bilirsin . bazı şeylerin kurtarmak gibi şansı yoktur denedikçe daha çok batar daha çok acı verir

    0|0
    0|0
    • ama bazen "Kesinlikle bitti" dediğinde bile onunla eskisinden daha sağlam birliktelik yaşayabiliyo insan .s

    • kim o insan merak ettim . şu yaşıma kadar görmedim tanımadım öyle olanını . filmlere inanma

  • Öncelikle sayın soran..

    Benim nazarımda her aşk ölümü tadar, bitmeye mahkumdur, önemli olan saygıyı yitirmemek.

    Ne yazık ki günümüzde en ilk bu tüketiliyor.

    Gelelim soruna, bitmişse boşuna çırpınmam kimsenin aşktan ölmediği aşikar. Güzelce sonlandırmak en makul olanı. Eksiklikler zamanla doluyor unutulmuyor ama alışılıyor.

    Saygılar, esen kal.

    0|1
    0|0
  • sex kurtarmaz o kesin.

    0|2
    0|0
  • Alır karşıma konuşurum

    0|0
    0|0
  • onunla konuşurum.sanırım yapacağım tek şey bu olurdu.ilişkimiz nereye gidiyor diye

    0|0
    0|0
  • severek

    0|0
    0|0
Yükleniyor...