Futbol sevmeyen erkekler hakkındaki düşünceleriniz nedir?

futbol sevmeyen erkekleri nasıl buluyorsunuz? Olumlu olumsuz yönleriyle değerlendirir misiniz :)


0|0
729

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 29

  • Top muhabbeti beni sarmaz. Boks bazen muhabbeti bilenler olunca sarabiliyor ama vazgeçilmezim değil ..

    1|0
    0|0
  • olabilir ama garip yani ama babasından dolayı olabilir veya aşırı pc kullanımından

    1|0
    0|0
  • Nedense iflas ettimizde hayatım cok değişmişti

    futbolda bundan biri

    sıkılıyorum. nedense

    izlemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Top mudur nedir

    0|0
    1|0
  • Eskiden severdim çok pes oynayınca sıkıldım artık takip etmem izlemem de. Herkes sevmek zorunda da değil zaten.

    0|1
    0|0
  • bir topun peşinden koşan 22 adama bakmanın nesi zevkli diyebilendir.

    işin içinde siyaset,din,kültür ayrımı,çıkar çatışması,dostluk,rekabet,mezhepler ayrımı,kentin ağası benim kapışması vs vs bir çok şey vardır futbolun içinde bunu bilmez ama işte sonra da sizine lan bunlardan diyebilendir. saygı duyulmalıdır.

    0|0
    0|0
  • ben pek sevmem. gs maçları olduğunda bir işim yoksa izlerim ama o kadar yani oturup muhabbetini yapmak çok sıkıcı geliyor bana

    0|2
    0|0
  • Kız kardeşim benden daha iyi biliyor futbolu

    0|0
    0|0
  • Futbol sevmeyene degilde herhangi bir sporla isi olmayan erkege kil oluyorum ne bicim erkek diyorum anlamakta gucluk cekiyorum

    0|0
    0|0
  • ben futbol sevmem özellikle türkiyedeki futbolun kalitesi cok düştü son yıllarda ama avrupa takımlarının maclarını izlemek daha zevkli geliyor

    0|0
    0|0
  • Ben hastasıyım ligdeki takımların 11lerinin çoğunu bilirim ama sevmeyene de söylenecek birşey yok zevk meselesi benim dayımda nefret eder maçtan:)

    0|0
    0|0
  • Futbolla hiç işim olmaz.

    0|0
    0|0
  • valla inan çok şaşırıyorum... var valla öyle tipler..

    0|0
    0|0
  • ılık olabilir mesela :D işin şakası bir yana var birebir tanıdığım yakın bir arkadaşım adam felsefe okuyor fizik'e sarıyor falan tuhaf adam işte :D

    0|0
    0|0
  • oturup maç pozisyonlarını, transferleri konuşmak kadar boş iş yok bana göre ben de pek sevmem

    1|2
    0|0
  • çok saçma bir adam olurdu.

    0|0
    0|0
  • Benimle aynı kafadandır. Her türlü candır.

    0|1
    0|0
  • sevmeyebilir tabiki de ama daha rastlamadım öylesine. Basketbolcu voleybolcu olup da futbol için can atan arkadaşlarım var :)

    0|0
    0|0
  • Erkekliğinden şüphe ederim

    0|0
    1|1
  • Sadece Galatasaray ve Milli maçlar gerisini bakmam bile.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 6

  • Aslında cok ılgıncız bea :) futbolu sever bırazda bana vakıt ayır derız sınırlenırız sevmez nasıl erkek lan bu derız ama sorun bızde degıl :))

    0|1
    0|0
  • sevmesi iyi olurdu ama sevmiyorsa da zorla değil ya :)

    0|2
    0|0
  • Rem hep '' Futbol sevmeyen erkek yaşama sevincini kaybetmiştir '' der ..Her zaman katıldım bu düşüncesine ...

    Diğerlerine bişi diyemem ama sevgilim futbolu sevmeli ..

    1|1
    0|0
  • bence çok daha iyi :D

    0|1
    0|0
  • Futbol konusmak sürekli takip etmek bos iş gibi geliyor futbolla haşır neşir olan erkekleri sevmem. Fanatikliğe lüzum yok.

    0|0
    0|0
  • sevilesi erkek ki o benim sevgilim :D

    0|0
    0|2
Yükleniyor...