Çok yakın biriniz iğrenç espri yaptığında nasılsınız?

bu sefer direk anket yapcam hiç detay yazamamayı düşündüm neden detay yazıyım ki soru mu sordum zaten şimdi aynısını kopyala yapıştır yapsam 2 kere okuycaksınız boştan yere size zaman kaybı yapmayalım demi yine zehir gibiyim agdhsdg

  • Gülümser geçerim :D
    35% (7)41% (7)38% (14)Oy Ver
  • Yalandanda olsa çok gülüyomuş gibi yaparım :D ama içimden Allah belanı versin derim
    60% (12)24% (4)43% (16)Oy Ver
  • Ne yani şimdi bu komik mi? diye bozarım :D
    5% (1)35% (6)19% (7)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
22|25

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 24

  • benim esprilerim daha iğrenç :) bende onu yapar sustururum.

    mesela kagıttan zarf yapar önüne atarım (zarf atarım )

    sonra göz cizer tavana yapıştırırım (gözüm üstünde )

    sonra kulak çizerim yere yapıştırırım ( yerin kulagı var panpa ! )

    sdsd yapmam normalde ama bana iğrenç espri yapanlara bunları yaparım :D

    2|1
    0|0
  • yine emmemememi2 ve yine gereksiz detay çabalaması:D

    bişey yazamıyosan nokta koy bari:D

    ben Gülümser geçerim tatlım bunu da belirtiyim

    hadi by.

    2|1
    0|0
  • rezil olmasın diye sırıtmaya çalışırım

    1|0
    0|0
  • Yalandanda olsa çok gülüyomuş gibi yaparım :D ama içimden Allah belanı versin derim

    2|0
    0|0
  • kaile almam fazla gereksiz esprileri :)

    2|0
    0|0
  • B şıkkı dedim ama içimden değilde yüzüne de söylerim :D

    1|0
    0|0
  • iğrenç şakaya tepkisiz bakıyorum link

    2|1
    0|0
  • ayıp olmasın diye gülerim ahah hahaha hihhi asfadf ..

    3|1
    0|0
  • 1|0
    0|0
  • Bozarım direkt.O yüzden seviliyorum zaten :D

    2|0
    0|0
  • tükürür kaçarım

    2|1
    0|0
  • Bilmem ki hiç başıma gelmedi

    Kaliteli espriler yaparlar genelde.

    Mahalle arasındaki çocukların birbirine yaptığı dandirik espirleri yapan arkadaşlarım yok

    1|0
    0|0
  • Ciddi kısımı catar bakarim sadece..:)

    2|1
    0|0
  • höh derim.

    emmemememiemmesenelan nabtın sadklşas

    cut.

    2|1
    1|0
  • direk kilitleniyorum, birisi gelip sıcak su döküyor ondan sonra açılıyorum :)

    2|0
    0|0
  • suratına tip tip bakar bakışlarımla onu çok pis rencide ederim :D C şıkkı daha mantıklı geldi

    2|0
    0|0
  • A şıkkı en uygunu

    2|0
    0|0
  • Rencide ederim :)

    2|1
    0|0
  • yüzüne söylerim. dalga geçerim yapmadığım şey kalmaz. link

    1|1
    0|0
  • elim ayaam titrer link

    1|1
    0|1
  • sadece sevdıklerıme espırı yaparım başkalarına odundan ote kazmayım bu yüzden no prblem

    1|0
    0|0
  • Mal mı lan bu derım :D:D

    0|0
    0|0
  • Ne yani şimdi bu komik mi? diye bozarım :D

    0|0
    0|0
  • bu kadr sempaitk olmak zorunda msn :( yemnle aşık olcm diye korkuyorum

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 22

Yükleniyor...