Hayatınızda yaptığınız en büyük hata neydi

Arkadaslar hayatınızda yaptığınız en büyük hata neydi hepimiz eminimki bir hata yapmışızdır


0|0
8|12

En İyi Erkek Görüşü

  • 1- Meslek lisesine gitmek

    2- Erken evlenmek

    1|0
    0|0
    • Meslek lisesi kötümü

    • Hepsini Göster
    • Neyse takma artık yuvanı kurmuşşsun cocuklarını düşün

    • Takmamak!

      Kelime basit ama eylemi gerçekleştirmek çok zor

Erkekler Ne Diyor 11

  • Lise caglarında sevdiğim kızı bırakmak . Gerci elımden pek bisi gelmıyordu ama muhhabetı surdurup elımden daha cok sey gelmesını saglayabılırdım.

    1|0
    0|0
  • hayatta en buyuk hatam 5 temmuzda abd tarım dısı ıstıhdam verılerı acıklanmandan once yanlıs pozıyon almaktı.işsizlık ve tarımdısı verılerı acıklanmadan once ters pozıyon alırsan paran tuzla buz oluyor.

    1|0
    0|0
  • kanka olduğum kızı ayarlayamamış olmam hemde ondan deliler gibi hoşlanırken elime de ayarlama fırsatı geçmişken kafasızlıma yanarım yanarım ahh ahh bak yine hatırlattın ayıp ettin. :/

    1|0
    0|0
  • 2 hatam oldu biri birseyden vazgecmek pesinden gitmemek ask vs degil digeride birseyden vazgecmemek

    1|0
    0|0
  • bir kıza ondan hoşlandığımı söylemek

    1|0
    0|0
  • İzmiri bırakmak olmuştu..

    1|0
    0|0
  • pin kodumu 3 kere yannış girmek

    1|0
    0|0
  • Bilseydim Yaşamazdım.

    Cut.

    1|0
    0|0
  • i write sins not tragedies..

    1|0
    0|0
  • Ah ah! Neyse..

    1|0
    0|0
  • Tam olarak bir sene önce bir kişiden inkitam aldım keşke böyle bişey yapmasaydım diyorum. Yaptığım bu hatayı dile getirmekten utandığım için yazamıyorum. Aslında çokta utanılcak bir şey yok ama insan utanıyor işte :) ama oda kaşındı yaa of bilmiyorum kararsızım suclu o ama ben yaptığım şeyden dolayı kötü hissediyorum kendimi :(

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Eski sevgilimle keşke hiç başlamasaydım diye çok dedim sanırım en büyük hatam ona bir şans vermek oldu.

    1|0
    0|0
  • Kendimden 4 yaş büyük olan babamın amcasının oğluna aşık olup, babamın telefonundan telefon numarasını alıp bir kaç kere arayıp rahatsız etmiştim. Daha lise 1 deydim o zaman ya :) ama sonra kim olduğumu öğrendi çok utanmıştım

    1|0
    0|0
  • sevdiğim birinin ölmesine izin vermek

    1|0
    0|0
    • Ohaa ne oldu anlatsana ? o_O

    • Hepsini Göster
    • Üzüldüm cidden topragı bol olsun.. Zaten senin gibi kedisine sarılıp yatan birindende skandal beklenemezdi sormam seni gücendirmişse özür dilerim.. :/

    • amin.yok gücendirme falan olmadı rahat olabilirsin :)

  • öyle büyük hatalar yapmadım

    1|0
    0|0
  • Şuanki sevgilimle çıkmak çok büyük bir hataydı.

    1|0
    0|0
  • Küçük hatalar yapmak.

    1|0
    0|0
  • yıllar önce intikam almıştım birinden keşke yapmasaydım

    1|0
    0|0
  • Hata yapmadım :\

    0|0
    0|0
Yükleniyor...