Ateizm günümüzün modası mı ?

Günümüzde sosyal paylaşım sitelerindeki allahsız sayfaların beğeni sayısı onbinleri yüzbinleri geçiyor. Bu sayısal değerler gerçekten kimilerinin dediği gibi kız/erkek tavlamakla mı alakalı yoksa insanlar artık bilgiye istedikleri anda ulaşıp kafalarında soru işaretletlerinden daha kolay kurtuldukları için bilinçli bir şekilde mi kendilerine ateist diyorlar ?


0|0
10|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Dünya üzerinde 1 milyardan fazla kişinin herhangi bir dini ve/veya metafiziksel olaylara karşı bir inancı olmadığı tahmin ediliyor. Bu inançsız insanların sayısı artıyor. Bu bir moda değildir. Çeşit çeşit ateist/inançsız vardır, hepsi için bir genelleme yapmak pek doğru değil.

    4|2
    0|1

Erkekler Ne Diyor 18

  • Birçok nedeni var.İlki dediğin gibi özentilik...Ortam yaratma,tavlama amaçlı.İkincisi yobaz davranışları görüp soğumak;ki ülkemizde sayısız örnekleri var.Üçüncüsü ise big bang'in açıklanması veya açıklanamaması durumuna takılmak;ki metafiziği reddeden bilimadamlarının takipçileri olur bu türler.

    Daha eminim pek çok neden vardır.Ben inanmayanlara da saygı duyarım açıkçası,hakaret etmedikleri sürece de çatışılmasından hiç hoşlanmam.Ama biliyorum ki örneğin bu site içinde inanan kişilerin en az %90'ı ölmelerini istiyordur.Biraz da bu kırbaçlıyor belki de onların faaliyetlerini.Rahatsız olan yüz vermez olur biter.

    2|0
    0|1
  • Karikateist sayfasını diyorsan evet büyümeye devam ediyor. Zaten dediğin ateist özentilerinin o sayfadan haberi bile yok. Sorgulayan insan sayısı giderek artıyor. Artsın zaten biraz bilinçlenin. Ateistim demek çok coolmuş evet öyle diyorlar. Neden dediklerini ben de anlamadım biz sadece kendi çapımızda takılırız öyle.

    1|0
    0|0
  • sanal ortamda adama sorsan ateist

    gerçek hayatta en iyi Müslüman...

    bu sadece ülkemizde değil tüm dünyada böyle

    hristiyam Yahudi farketmez

    0|1
    2|0
  • Bunlar Hep Faso Fiso

    0|0
    2|0
  • İslam'dan uzak yetiştirilen bir neslin İslam'dan uzak yetiştirdiği yeni nesli.

    2|0
    5|0
  • nasıl kız tavlanır ki ateist olmakla.açıklarsan aydınlatırsın bizi de kendin gibi.

    0|0
    1|0
  • Hava değil aslinda,hava atan varsa ergendir. Bende ateistim. Bazi tartisilir konular var buraya uzun uzun yazmak istemiyorum..Sorgulayan herkes din sacmaligindan kurtulur. Dusunun.

    1|0
    0|0
  • bir sürü sebebi vardır ama en büyük sebebi bence farklı olma çabasıdır. yoksa bir insan araştırabilir, sorgulayabilir, bir şey diyemeyiz.. ama en önemli husus bence. Yaratıcının varlığına illaki delil arayan, O'na yok demek için de bir delil sahibi olmalıdır. delil bulamıyorsa belirsizlik içinde kalmalıdır. sırf mantığına uymuyor diye yok demek olmaz.

    0|0
    1|0
  • çanakkalede ölen binlerce ateist felsefe ve bilim gücüyle vatanımızı kurtarmıştır (!) are you idiot?

    0|0
    3|0
  • bunun modası mı olur ya :S

    0|0
    1|0
  • #NamazındaNiyazındaBirAteyistim

    #KSye hashtag gelsin

    1|1
    0|0
  • yoo benim etrafım da hiç ateist yok mesela

    0|0
    1|0
  • Ateistliğin de değişik bir havası var ya

    0|0
    0|0
  • Çoğu marjinal olma çabası.

    Felsefeyi kirletiyorlar, O yüzden iplemiyoruz

    Cut.

    0|2
    1|0
  • bi zerdüşt sayfamız bile yok yahu :((

    1|1
    0|1
  • aynen bende anlamadım ateist olarak nasıl kız tavlıyoruz?

    1|0
    0|0
  • yüzbinelri geçerde milyonu geçmez, 10 milyonu geçmez

    0|0
    1|0
  • Bi insan neden ateist olur ki?

    link

    link

    1|1
    2|1

Kızlar Ne Diyor 10

  • Ateist birisi marjinal olarak ne yapıyor zigonu ters cevirip mi oturuyor mk ?

    2|4
    0|2
  • aslinda herkec ateist panpa. sadece bazilari korkudan inanmis gibi yapiyor.

    2|1
    1|0
  • Çoğunun bilinçli olduğunu düşünmüyorum. O kadar ergen ateist var ki savunamıyor bile bunu.Marjinal hava kattıklarını düşünüyor ergenler ateistliğin kendilerine. Ama tabi kendini savunabilen bilinçli ateistlerde var.

    1|1
    3|0
  • Gözlemlediğim kadarıyla , bilgi vermek. Ama son aylara baktım da , full gereksiz karikatür filan paylaşmışlar. İnsanlara evrimi , evrene , dinleri daha açık şekilde aydınlatacak şeyler paylaşılsa daha iyi olur. Bu durumdan ateistlerde rahatsız zaten

    1|0
    0|0
    • gezi olayları da bu sayfaların yaptığı paylaşımları etkiledi, artık sürekli siyaset üzerinden yapıyorlar paylaşımlarını.

  • link " bence tamamen modern gözükmek için.. "

    0|0
    1|0
  • Kız erkek tavlamak için kimse ateist olmaz. Moda diyede kimse ateist olmaz. İnançlı birinin cehennem korkusu olur mutlaka.

    2|1
    0|0
  • Özenti gençler işte

    0|1
    1|0
  • kaçınılmaz bir son ateizm.nasıl ki tek tanrılı dinler orta çağın kabusuysa ateizmde yakın geleceği aydınlatacak tek şey.

    0|1
    1|0
  • Her sey bir moda ama Akp nin lider oldugu bir ülkede Ateizmden cok neyin moda oldugu zaten acık bence laf cakma isinden vazgecelim bence

    0|0
    0|1
  • Mayhem ' e katılıyorum .

    1|1
    1|0
Yükleniyor...