Ciddi bir sorunum var polise gitmeli miyim gitsem dahada mı çok ortalık karışır bilemıyorum yardım edin

konumu bilen var mı bilmiyorum ama, ben izmirden kırsal bir kesime gelin geldim , 4 yıl önce vede eşimle çok sorunumuz var aramızda, ve geldiğim günden beri gerek olsun çevre gerek olsun ailesi sevemedi gitti beni, çevre derken küçük bir mahalle evler iç içe herkezde birbirnin köylüsü be açıktım lakin sadece başım açıktı ,oyuzden itici geldim geldiğimin senelerinde komşum yani evli bir bayan ,eşide benim eşimle aynı iş yerinde çalisyor, hep uğraşıyor dedikodu ediyordu , dedikodularıda şunlar, bunun evine gidilmez misafir perver deydir yok havaladır vs vs, sonrasında kayın validesine şikayett etmemize rağmen 4 yıldır artık iycene tozuttu bu kadın yüzünden ikimizin eşide birbirne girdi yumruk yumruğa ,kadın eşi tarafından defalarca aldatılmış küçük bir yer olduğu için de duyuluyor hep,vede bastırdği duyguları artı pkljisine yansımış sorunlu vede kıskanç bir insan vede biraz onlardan durumumuz iyi, ama kimseyle sorunum yok kapandım ortama ayak uydrmamma rağmen hep uğraşıyor vede bunların aile yapısı bozuk adam vuruyolar bıçaklıyolar, kızın ailesi öyle eşinin teyzesinin oğlu ise fuhuş oteli işletmekten hapiste çok pislik bir insanlar ,sorun şu eşim bunları bekarlığından beri tanıyor,yanlız bu kadın ben ne zman çöp atmaya dahi çıksam laf atıyor vede kelimeri şu, boynuzlu izmir.örspusu, neler neler ifetii karıstyor bunların ailesi kalabalık benim ailem izmirde ,yanlızım eşim ailesinden fayda yok zarar var, görümcemin kızı o kadının kardeşine gelin gitceği için onlardan taraf oluyorlar,haklıyken haksız durumuna düsyorum laf atan onlar o kadının eltiside kız kardeşi iç içeler bir evde , geçen sene buraya jandarma bakıyor evimi taşladılar o derece çirkef insanlar azımdan çıkmayan kelimeri çıkmış gibi yapıp zar altında bırakıyolar ben evimden çıkan bir insan deyilim huzurumda yok jandarmayı çağırdım ogün orda dedim tekrar olursa bu sefer şikayetimi geri çekmem , ve halen devam etti kadın bundan 2 gün önce merdivenleri yıkıyordum kadın avlumun orda kız kardeşiyle geçerken vede okadar yüzsüz hergün kapımın önünde komşuyuz birde bana boynuzlu dedi artık sabrım taştıı devamlı hakaret dedim , seninlemi eşim boynuzuu taktı eşimde evdeydi kaynanası iki bacı aynı zamanda eltiler laf tartışması oldu oratlık bir anda karıştı babamı aradım o kadının babasının cebini aradı bu arada o kadının kaynaşı ani zamndada kardeşini kocası kapaıları yumrukladı eşimde korkağın teki bu arada dün gecede pusu kurmuşlar eşim ise gidyor tabi gitme saatini biliyolar vede eşimin iş arkadaşı o kadının eşii bide dedim ya küçük bir yer , o kadının abileri kaynı eşi, eşimi dövmek için pusu kurmuşlar işyerinden araba ile almışlarda yolu değişmiş , babası geldi 2 gün önceki olayda kapatalım bu olayı dedi babanızla konuştum gelin dedi amca dedim bana karışmasınlar evim ayrı yolum ayrı kmseyle isim yok ben ne yaptımda uğraşıyor dedim olay kapnmadı yanlız kaynaşıda al birnı vur ötekine eşime boynuzlu bana boynzlu diyor napçam ben

Güncellemeler:
bu arada ikizlerim var vede eşimle ayılma noktasındayız kendı evımız eşimde iş yok , yani ne evı saıtıyor ne kiraya cıkıyor, sosyal hayatım yok , kapımın onune dahı cıkamıyorum hep laf esım sorumsuz aldıgı parayı eve harcamıyor durumumuz ıyı ama eve gelınce yok , aılem cocukları at gel dıyor ama esımın aılesı nasıl baksın bakmazkı gorumcem gıl cocuklarım perısan olur kucukler başka şekıldede aılem ıstemıyor burdada yaşnmıyor başım belaya gırcek ya canımdan ya da aklımdan olcam, napcam ben
eşim ben evimi satmam gidiyosan sen gittt diyen bir insan eşim de iş yok hayattta gıtmem dıyor

0|0
8|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu kadar hengameden hak hukuk çıkmaz ..Bu ortam hapishanede bile olmaz oranın bile raconunu aşmış burdaki kirlilik. Cehalet mi çekemezlik mi sinir hastası bir akraba mahallesi mi karmakarışık .

    Yapabileceğin en iyi şey , üçüncü bir yöreye eşinle bir gece tası tarağı toplayıp gitmek ve geriye hiçbir iz bırakmamak . Eşin bunu kabul eder yapar tamam , seninle beraberdir . Yok mırın kırın estek köstek yaparsa , onlara göbek bağı vardır . Böyle bir aileye de akrabaya da mahalleye de daha 50 yıl dayanacağını ,çocuklarının adam gibi terbiye alıp okuyabileceğini düşünmüyorsan kesin kararını verdiğin anda bunların içinden kendini kurtarman ve sana kol kanat geremeyen erkeği de bir an önce boşaman en doğrusu ..

    Kuzum sen böyle bir ortamı olan insanı nasıl buldun karar verdin evet dedin ki ? Hiç mi görmedin sözlüyken nişanlıyken de bu saatte ne yapsan birine zarar gelecek diye korkacak kadar kendini kilitlettin ?

    1|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • yok benım sabıkam cok şükür saol yorumların ıcın

    • Diğer soruların , konunun avukatının daha iyi bileceği ve görüşmen , koşul ve durumları beraber tartışmanız gereken içerikler. Buradan ahkam kesmek olur , gerçekçi olmaz . Sen karar vermeli ve hareket etmelisin adım adım . Geçmiş olsun bacım ...

Erkekler Ne Diyor 11

  • ayrıca kocanızın orada oturmaya diretmesi de ayrı bir rezillik. komşusu kötü diye evini satanlar biliyorum ben. kocanızın da bu olanlardan haberi var heliyle, size bu rezillikleri yaşatıyorsa, onda da iş yok.. sizin evliliğiniz sağlıklı değilmiş ki.. adam işsizdir, zor durumdadır, parasızdır falan üstesinden gelinir ama böyle adama katlanılmaz.. fakat elimizde klavye yazmak kolay geliyor, bu da ayrı mevzu. boşanmak falan zor şeyler.. ama hayatınıza öyle devam etmeyin derim. ne kendinize bir düzen tutturacaksınız, ne de çocuklarınıza bir gelecek hazırlayacaksınız.

    0|0
    0|0
    • sorma kardeşim ne yapcagımı ne etceğimi şaşırdım benım eşimde iş yok iş yemınle dişlerımı sıka sıka cüürüüttüm rezillik diz boyu zatn

    • Hepsini Göster
    • babam annem calışan kendı yağlarında kavrulan bır ınsan hayatta ıstemezler

    • öyle de yaşanmaz.. ama sana o acı hayatı yaşatmak istemezler ki. bir daha, konuyu her şeyiyle konuş.

  • oku oku bitmedi ama o kişini sana kasıtı var ?

    0|0
    0|0
  • gelişme var mı geçmiş olsun

    1|0
    0|0
    • saol şuan kendı kabuklarına cekılmıs durumdalar ve ben halen ordayım aılemın yanına gıtcem kafa dınlemeye bır surelıgıne

    • iyi geçmiş olsun tekrardan keşke bunları ailenizle paylaşsanız buralara kalmasanız veya yakın arkadaşalrınıza hani uzaktan derman vermek kolay oluyor

  • Al çocuklarını bir müddet ailenin yanına git,sakin kafayla düşün,

    0|0
    0|0
  • bu programa gitsenize siz ya...iyice flash tv ye bagladınız olayı zaten... link

    1|0
    0|0
  • ne kadar uzun bir yazı bence bir an once orda yasamayı bırak:)

    0|0
    0|0
    • istemıyorum zaten

    • Hepsini Göster
    • var kardeşim

    • polise gitsen kocan seni azarlıyacak neden boyle birşey yapıyorsun diye ...Allah sabır versin kardeş

  • Çok uzundu kafam karıştı biraz. Allah yardımcın olsun durumun zor. Kapat kulaklarını ve kendine dikkt et. Eden bulur zaten bir şekilde ..

    0|0
    0|0
  • Allah yar ve yardımcın olsun. İşin gerçekten zormuş.

    Taşının gidin be canım oralardan.

    1|0
    0|0
  • yazıya bak ya. deyip makara yapasım var ama ciddi bir şey yazdınız malum. bir okuyalım bakalım.

    0|0
    0|0
    • durmum gercekten cıddı lutfen dalga gecceksen başka soruya gec

    • hayır yahu, öyle dediğime bakma. okuyacağım şimdi

  • jandarma ne yaptı?

    0|0
    0|0
  • Aman yarabbi okuyamadım bile .s

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Geçmiş olsun kardeşim öncelikle.Bunların hepsi cahil insanlar ve sen onlardan değilsin belli ki.Çok dikkatli ol, onlardan uzak dur, ne derlerse desinler boşver.Çocukların olmasaydı diyecektim ki kaç git oradan, böyle şeyler yaşatmaya hakları yok sana sonuçta.Bence kocanla son bir kez konuş her şeyi.Burada yazdıklarını ona da söyle.Gidelim falan de işte orası sana kalmış, ikna et kocanı.Yok hala olmuyorsa parasız hiç bir şey yapamazsın bir de iki tane çocuğun var.Bir güvenilir yakının falan yok mu onda bir süre kal diyecektim.Ya da çalış para biriktir bir şekilde.İstemiyorsan hala orada durmak annenlerin yakınında bir ev tutarsın orada yaşarsın çocuklarınla olmaz mı? Aklıma başka bir şey gelmiyor

    0|0
    0|0
    • saol kardeşim ailem cocukları istemıyor cünkü eşim sorumsuz eve gelınce yok , sen ıkı cocukla gelınce ortam meydan ona kalcak dıyor sen cekeceksın dıyo aslında bıraz haklılar eşim zaten sorun lu bır ınsan bana ben evımı barkımı satmam gıtmek ıstıyosan sktır gıt dıyen ınsan zaten esımle ayrılma noktasındayız ama tek düşündüğüm cocuklar cocuklar konusunda ne yapcam

    • Hepsini Göster
    • canım ailem istemıyo cocukları bakabılme durumda krıtık

    • Ama bazı şeyleri göze almak zorundasın yapcak bir şey yok.Bir yerlerden para bulmaya çalış ya da kadın yardım/dayanışma merkezleri var oraya git

  • çocuklarını al git ananın evine adam sa gelir arkandan adam değilse yapacak bişey yok zaten kendi yolunu çizeceksin

    0|0
    0|0
  • İşiniz zor jandarmaya şikayet etmişsiniz şikayetinizi geri çekmeyin.Böyle pislik insanlardan uzak durun Allah muhafaza olayın sonu kanlı bitmesin.Allah yardımcınız olsun.

    0|1
    0|0
  • Başta çok hata yapmışsınız oraya gitmekle. eşin bütün pislikleri biliyorsa seni neden oraya götürüyor pisliğe bulaştırıyor ? koçanında onlardan farkı yok kaç kurtul ordan çekilmez ya Allah korusun öldürmeyede kalkar bunlar çocuklarını üstüne al boşan ailenin yanına git olmuyosa ayrı eve çık çocuklarınla beraber hem çalışır hem geçinirsin . Biliyorum zor ama yapabileceğin bu gibi

    0|0
    0|0
    • canım, benım annemle babam ayrı , annem calısıyor vede kırada babamda oyle sımdı cocuklarlan gıtsemkı zaten kendı yağlarında kavruluyorlar cocuklara annem baksa ben calıssam nasıl olcak aldıgım maaş kıraya elektrk su mutfak anca yetcek cocukların masrafı hele bıde okulluk cagı gelıyo o nasıl olcak ben evde dursam annem nasıl masraflara yetscek esımın durumu ıyı boşanma gıbı bırseyde asla katkıda bulunmaz onlardan emın ol daha beter, ben düşmanımı evde bulunduruyorum alsam ayrı bıraksm ayrı

    • sen en iyisimi boşan çocuklarınıda babaya bırak arada gidip görürsün dicemde ortam zaten kötü çocuklara yazık olur ama böylede olmaz kafayı yersin orda çocuklarınıda al kaç ordan hatta annenin bilmediği yere git veya annenle beraber kaçın yurtdışına kimse bulamasın :(

    • parasal yonden ımkanım olsa bı ev tutar herkese ızımı kaybettrrım ama malasef

  • Çok zor bir durum. madem boşanma şansın yok. eşini oradan taşınmak için ikna etmelisin

    0|0
    0|0
    • ayrılma şansım var lakin cocuklarımdan ayrı olmak şartıyla yani cocuklarım orda kalacak oyle bır ortamda cocuklar nasl buyur

    • git bence. o ortamda sen olsanda çocuklar zaten normal olmaz. kendini kurtar

  • zor bir durum bilemedim eşinle konuşmuyor musun başka yere gitmeyi ne kadar uzak onlardan o kadar iyi

    0|0
    0|0
    • canım konuşmazmıyım ya gitmıyorr tasınmıyorr

  • Böyle bir sıkıntın varsa bide üstüne niye çocuk yapıyorsun ki ya geçimsizsen yapmıcaksın cocuk falan al işte başına kaldı gidemiyorsun bir yere tamam çocukların bir suçu yok ama huzurun yoksa ne diye çocuk yapıyosun korunmuyosun

    0|0
    0|0
    • canım ıyıde evlendıgım senesınde sorun yoktu zaten evlendıkten 3 ay sonra hamıle kaldım vede ikiz cocuklarım var

    • böyle diken altında yaşamak olmaz çok zor bir durum bence kocanı ailenle yaşamaya ikna et ayrılar demişsinde illa bir evde kalıyolardır yani ikiside

  • Durumun çok zormuş. Üzüldüm. Allah sabır versin. Acele hareket etme hiç iki kere düşün hep

    0|0
    0|0
Yükleniyor...