Mezhep farkını ben sorun etmiyorum ama söylediği bu laf da neydi böyle?

oruç tutyorum ben o tutmuyor.bugün telefonda Allah kabul etsin falan dedi konuşuyorduk.ben de tutucam senin için dedi.ben de niye benim için tutuyosun Allah için tut dedim.sen böyle hacı hoca mıydın yaa yaptı bana.sonra ailemde cemaatçi olup olmadığını anlamak için bikaç soru sordu cin!birbirimizi tanıyoduk ama ilişkimiz yeni.sinir oldum...


0|0
5|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Muhabet b.ka sarmış resmen

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Sende camışlık yapmışın, çocuk jest yapmış senin için demiş, dindar kibriyle cevap vermişsin.Benim vesilemle olursa çok mutlu olurum diyemedin mi ki adamında şevki kırılmasın.

    0|0
    1|0
  • Adam haklı yani bende sevgilimin cemaatçilerin yanında yetişip onlar gibi olmasını istemezdim. Ben sağcı biriyle de beraber olmam o da ayrı konu.

    1|0
    0|0
  • seninle dinin için falan cıkıyosa sen sil onu ugrasma bak yenıymıs ılerde cok uzulursun benı yanlıs anlmayın ama boyle yok cemaatcı mısın falan her ınsan ozgur ıstedıgını ypar ama bu seylerı sevmeyen ınsanlardan uzak dur

    0|0
    0|0
    • öyle bişey de yok.uzaktan yakından alakam yok.bunu anlaması lazımdı...Allah için tut dedim altı üstü..çok komik"!

    • ya ben sana dıyorum işte uzak dur o ınsandan ılerde sen uzulursun senın ıcın oruc tutarımın bı romantıklıgı yok bence bır suru sey war bıde ailen cemaatcı falan dms onanekı ona sen lazımsın senın dının falan degıl benden demesı

  • Hacı hoca derken kötü bişey mi yapıyoki onlar ? Oruç tutanlara farklı bir gözlemi bakıyo bende sinir oldum şimdi neysee..

    0|0
    0|0
  • ya kızım sen onun alevi olmasını sorun etmezsen oda etmez ama cematcilerle evlenmez aleviler cünkü bende bir aleviyim

    0|0
    0|0
    • ya ne cemaatçisi.benim aile bireylerimin mesleklerini de biliyo.el insaf biraz da akıl diyesim var

    • ben biliyormuyum peki ? ya da söyledinmi doğru biraz akıl yaniii

  • Yav onane aileni cemaatten olup olmamasindan hem kim zarar gormus cemaatlerden yaa boylee dangalak adamlari nerden bulursunuz anlamam sen onun tutmamasini sorun yapmiyorsunda o senin ibadetini yere getirip tutmanimi sorun yapiyor hayret yaa

    0|0
    0|0
    • ben de şaşırdım...bi de cumaya gidiyorum ben diyo.ki ben böyle şeyleri hiç sorun etmem.herkesin kendi dini kendi ibadeti..çok sinirimi bozdu

    • Haklisinda bozulmakta

  • Allah öyle insanlardan korusun herkesi insanlar Allah için oruç tutar oda senin için tutuyor çok garip

    0|0
    0|0
  • Anlaşıldı alevi sünni meselesi yine. Daha sorunlar çıkacak bismillah.

    0|0
    0|0
  • mezhep farkı sorun olur bnce hiç bulaşma...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Mezhebi sorun etmemiş zaten mezheple ilgili bir soru da sormamış.

    Cemaatçi olup olmadığınızı merak etmiştir.

    0|0
    0|0
    • ben onun neden tutmadığın sorgulamıyorum ama...oruç tutmakla aklına hacı hoca kavramının gelmesi üstüne cemaatçi olup olmadığımı sorgulaması sinir bozucuydu

    • Haklı olarak sinirin bozulur.

  • Bunun bu yönünü yeni gördün sanırım sinir olmak yerine kendi inancına göre birine bak hani bile bile lades demek buna denir sürdürmen durumunda.

    0|0
    0|0
  • sorun yaptığı mezhep değil, erkek arkadaşın alevi galiba bende öyleyim ve alevi-sünni ayrımı yapmam ama cemaatçilerle işimiz olmaz, bu yüzden ağzını yoklamak istemiş

    0|0
    0|0
    • işimiz, işiniz?çok yanlış...

    • Hepsini Göster
    • karşı olabilirsin ama bu sana kimseyi ötekileştirme hakkını vermez

    • pardonda ötekileştirmek bunun neresinde? uyuşamıycağımız insanlarla duygusal birliktelik yaşamak istemeyiz bu kadar basit.Ayrıca cemaatçiler alevi düşmanıdır.

  • Haci hocadan ne zarar görmüski.. Hic hoslanmam öyle diyenlerden.. Ayrica mezhep farki sorun olabilir..

    0|0
    0|0
  • iyide oruç Allah için tutulmaz ki. insan bu dünyada ne yapıyorsa kendi için yapar. ahirette iyi bir yer kapmak için:)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...