Kızın Sevgilisi Olmadığına İnanırmısınız ?

Bir kız hiç sevgilim olmadı derse inanırmısınız ? ayrıca bunu söyleyen kız 22 yaşında bana hiç inandırıcı gelmedi hemde bu zamanda böyle bişey olması, siz inanırmısınız ?


0|0
16|3

En İyi Kız Görüşü

  • benim de hiç olmadı bnce bu işn sırrı şans kader çünkü güzel olmakla alkalı sanırdım ama hiç makyaj yapmayan hatta güzel olmayan insanların bile var ii ya da kötü olıyor sevgilisi çk gezen bırıyımdr tabi şehirler arası olmasada göriyorum gözlemlıyorum olmayınca olmıyor hatta sinirimi bozdum bu yüzden kendımı degiştrdım sosyal olmaya calıştım mutlu olmaya calıştım olmadı bakıyomda bazıları dogal halde şıp diye buluyor bazıları begenmedgı içn evde kalıyor benim evde kalmamda karşıma ii ya da kötünn çıkmayışı olcak sanrım bide tuaf olan bu kadar istiyorum ama çıkma teklifi bile almadım

    0|0
    0|0
    • bence çok istediğin ve beklenti içinde olduğun için olmuyordur, bişeyi ne kadar umursamazsan o sana yaklaşır ama ne kadar ciddiye alırsan senden uzaklaşır kendine sıkıntı ederin, görünüş olarak bir problemin yoktur bence, bu işler kişilikle alakalı ...

    • ya korkıyom sacma gelebilr yıllar savrulp gidyo evde kalcam diye görücü bile olur yeterki insanın sevildgını hissetsin ne biliyım insan yuva kurmak ister çocukları olsun :) neyse çk konuştum kimsenın moralını bozmak istemem çünkü benim ki çk bozuldu artık pes ettım

Kızlar Ne Diyor 15

  • sevgili olmamış olabilir inanırım. ama hoşlandığım bile olmadı dese inanmam kesinlikle

    1|0
    0|0
  • İnanmadığın insanla konuşma , böyle bir yalan söylemesine gerek yok bence doğrudur. Eskiden olsa derdim korkuyor falan , ama şimdi 100 tane oldu dese kimse bişi demez.

    0|0
    0|0
  • İnanırım olmamıştır

    0|0
    0|0
  • Olur niye olmasın. Birisine platonik aşıktır, kimseyi gözü görmemiştir. Ona teklif edenleri o istememiştir. Veya başka sebeplerden olmamıştır. Mutlaka hayatına girmesini istediği biri olmuştur.

    0|0
    0|0
  • İnanırım :)

    0|0
    0|0
  • İnanırım. İnanmalısınız.

    0|0
    0|0
    • ya bana bir çıkarı varda ondan söylemiş gibi geldi yani bu zamanda nasıl olmaz diye düşündüm

    • Hepsini Göster
    • yav arkadaş sen olayın anafikrini al detaylara dalma allam ya.

    • allam değil Allahım

  • Olabilir yani kimseye güvenmezsen yalnız kalırsın ömür boyu .

    0|0
    0|0
  • ya neden olmasinki mecburmu sanki ?..

    0|0
    0|0
    • vy dönemde mecburiyet haline geldi, eskiden olsa anormal karşılanırmış sevgili işleri flört ederlermiş sadece ama şimdi cinsel ilişkiye girmeyene kötü gözle bakıyolar.

    • Hepsini Göster
    • helal olsun sana, tam evlenilcek kızsın

    • :). Tesekurler.

  • inanırım .

    0|0
    0|0
  • olabilir neden olmasın

    0|0
    0|0
  • İnanırım vardır elbet öyleleri de.

    0|0
    0|0
  • ben 18 yaşındayım sevgilim hiç olmadı diyorum inanmıyorlar nasıl senin hiç olmadı diye sorguluyorlar ama yok olmadı yani :) Yalan söylemesi içn bir neden yok bence :)

    0|0
    0|0
    • yaşın küçük normal bence

    • Hepsini Göster
    • durumlar öyleyse sende onlara uyucan diye bişey yok

    • yok canım haklısın yani yaşın pek bir değeri yok demek istiyorum artık herşey mümkün 22 yaşında sevgilisi olmayanda var 97linin 3 sevgilisi olanda :) herşey olabilir güven meselesi :))

  • bende 21 yaşındayım kimse olmadı ve inanmıyolar sinir oluyorum!

    0|1
    0|0
    • nasıl olmuyor ki, peki sana sorayım sebep ne olabilir en azından senin için nedir ?

    • Birini 5 sene sevdim ve karşılıksızdı ondan sonrada bir kişiden hoşlandım onla çıkcaktık ama olmadı amaç farklıymış maalesef ve birine karşı çok zor bişeyler hissediyorum

    • niyeti farklı kişilere karşı kızların kendini koruduğunu sanmıyordum, meğer böyle insanlarda kalmış

  • Şahsen 22 yaşındayım 23 olmama az kaldı. Hiç erkek arkadaşım olmadı. Belki benim burnu büyüklüğümden ama bilmiyorum, olmadı işte. Tanıştığım insanlara bu yüzden sevgilim hiç olmadı demeyi sevmiyorum çünkü hiçbiri inanmıyor. Demek ki bu zamanda böyle şeyler olabiliyormuş. Ama bu da bir marifet değil açıkçası.

    0|0
    0|0
    • bence marifet ya bunca zaman nasıl sevgilin olmadı ki ?

    • Hepsini Göster
    • Şüpheci davranmaya devam et ama güvenmeyi de dene :)

    • ya mühim olan sevgili olup olmaması değil neden böyle bir yalan söylesin

  • inanırım

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Olabilir. Sevgilisi olmak zorunda mı insanın ?

    0|0
    0|0
    • zorunda tabiki sevgilisiz yaşanır mı?

  • inanırım ..

    0|0
    0|0
  • tahmin ettiğinden daha fazla var

    0|0
    0|0
Yükleniyor...