Biber dolmasının üstündeki ince kabuğu çıkartarak mı yersiniz?

Biber dolmasının üstündeki ince kabuğu çıkartarak mı yersiniz? yoksa direkt götürür müsünüz?


0|0
5437

En İyi Erkek Görüşü

  • direkt götürürüm oda faydalı

    1|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 54

  • Valla direk götürüp yerim :D ama eşim kabuuğunu soymadan yemek :D

    0|0
    0|1
  • ugrasamam onlarla yahu :D

    0|1
    0|0
  • direkt götürürüm affetmem :D

    0|0
    0|0
  • direk götürürüm ama ben soğuk yiyemiyorum

    tüm zeytin yağlıları soğuk yiyemiyorum..

    ayrıca biber dolmasına kuş üzümü,fıstık ve tarçın koyuyorum

    0|0
    0|0
  • Evet biberi soyarak yerim ahaha

    0|0
    0|0
  • eski sebzelerin tohumundan olsa gerek daha lezzetli vede ince kabuklu oldukları için yenirdi ama şimdi hepsi domatesde dahil hepsi kalın kabuk vede lezzetsiz geliyor bana kabugunu çıkarmadan yerim...hepimiz orucuz özendim şimdi...

    0|0
    0|0
  • biberin tadı eksik kalır olmaz öyle.

    0|1
    0|0
  • çok kalınsa kendi çıkmaya başlar zaten çıkarırım ama inceyse kasmam

    0|0
    0|0
  • oruç insan var burda oruç :D

    0|0
    0|0
  • Kabuğu kalınsa çıkartırım.

    0|0
    0|0
  • ayrılır mı hiiiiç :)

    0|1
    0|0
  • kabuğunun en üstünde mini mini bir katman var bence kabuğun tadını acı yapan o, onu çıkarırım önce sonra da götür hepsini

    0|0
    0|0
  • Kabuğunu yemiyorum.

    0|0
    0|0
  • direkt götürürüm :D

    0|0
    0|0
  • ben her sekılde yerım ugrasamam:)

    0|0
    0|0
  • üstünde ince kabuğu mu varmış? o.O

    0|2
    0|0
    • Aahahaha :) Bende bilmiyodum hiç bana öyle bir bilgi gelmedi :D

  • Tövbe yiyemem kabuğuyla.

    0|0
    0|0
  • çıkartarak yerim ama kabuğunu yemem genelde içini yerim :)

    0|1
    0|0
  • onu çocuklar yapıyor..anneleri olarak biberini yemek de bana kalıyor..yani..:)

    0|0
    0|0
  • Kabuklarini cikartip icini yiyorum sadece.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    34

Erkekler Ne Diyor 36

  • Direk Gidiyorum ..

    0|1
    0|0
  • Kim uğraşıcak onla yeağğğğğ :) Direk atarım olduğu gibi :D Hap gibi :D yarasınn ohhh :) Tabi ekmeksiz yerim, 1 tane yeter. Diyet yapıyoz napak :)

    0|1
    0|0
  • Acımam sapını koy onuda yerim.

    0|1
    0|0
  • Hiç uğraşamam direk götürürüm

    0|1
    0|0
  • hemde nasıl ya kız gibi iki saat ayırarak yerim :)

    0|1
    0|0
  • içinin pirincine dışının zarına bakmam Allah yarattı demem götürürüm

    0|1
    0|0
  • hacı birde taze dolma pek yapılmaz hep kurutulmuş dolma yaparız ondan dolayı öyle sıkıntılarım yok:))))

    0|0
    0|0
  • Ekmeksiz direk ..

    0|0
    0|0
  • evet genelde öyle

    0|0
    0|0
  • bunları düşünmek yerine 2 tane fazladan götürürüm emmoğlu

    0|0
    0|0
  • biber dolması ne la cahil midye denir ona

    0|0
    0|0
  • Şu an tabağı bile yerim.

    0|0
    0|0
  • O kısım daha güzel :)

    0|0
    0|0
  • Her türlü cumburlop :)

    0|0
    0|0
  • bir zamanlar evet öyle yerdim ama şimdi hepsini birden mideye indiriyorum :D olsada yesek bee :D

    0|0
    0|0
  • son 2-3 aya kadar ayırırdım kesinlikle yemezdim ama artık yiyorum.

    0|0
    0|0
  • güzel soru hacı abi 15 yaşıma kadar soyarak yerdim para versen kabuğunu yerdim 15 den sonra alıştım şuan kabuklu yiyiyorum :D

    0|0
    0|0
  • yuvarla gitsin... :))

    0|0
    0|0
  • Yufka köy ekmeğinin arasına koyar. Buz gibi ayranla taçlandırırım :)

    0|0
    0|0
  • Sarmaları seçip kaçarım.

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    16
Yükleniyor...