Sevgiliniz ile uniseks giyinir misiniz eşyalarınızı paylaşır mısınız?

Sevgiliniz ile unisex giyinirmisiniz eşyalarınızı paylaşırmısınız?

Güncellemeler:
Hem kadın hem erkek için olan, her iki cinse uygunolan,her iki cinse de uyan, üniseks denir
bayan arkadaşlara erkek arkadaşların kıyafetleri gömlekleri falan yakışıyorda bir erkeğin üzerinde tayt vs strec :D düşünemem tanga :D bikini

0|0
13|9

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 12

  • Ne güzel olur yaa herşeyimi paylaşırım

    0|1
    0|0
  • ben onun tshirtlerini, basket şortunu giyebilirim ama o benimkileri giyemez

    1|1
    0|0
  • Ben onunkileri giyerim ama o benimkileri nasıl giysin..

    Aynı beden olacağımızı sanmam.

    0|1
    0|0
  • sevgilim olsa düşünürdüm :D bence cok tatlı cok hoş oluyo. bunu heran yapamasam bile uyum içinde giyinirdim. renkler tarzlar... cok sempatik

    1|1
    0|0
  • Sevgilim olduğunda artık

    0|1
    0|0
  • Birbirimizin yanında, birbirimizin kıyafetini giymemiz hiç sorun olmaz bence..

    0|0
    0|0
  • hiç paylaşmam, zaten o tarz kıyafetim de yok pek. en fazla tişört olur belki onda da bedenler tutmuyor.

    0|0
    0|0
  • Hayır, mesela ben de o da kıyafetin aynısını başkasında görsek uzun süre giymeyen tiplerdeniz :D Ne sinir bir şey ya.

    0|1
    0|0
  • Sevgilim olsa paylaşırdım tabi. Onun bol gömleklerini thirtlerini giymek isterdim. :)

    0|1
    0|0
  • :* eşcinsel olunca bu hiç de sorun olmuyor. her şeyi paylaşabiliyorsun.

    0|1
    0|0
  • evet tabi ki ama eşyaya göre değişir

    0|1
    0|0
  • fotr sapkamızı ortak kullanıyoruz :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • giymem oha yani o kadar da değil :D hani arkadaş ortamına filan giriyorsak aynı mekanlarda geziliyorsa filan olmaz ama ne bileyim tatile gitmişsindir vs öyle bir yerde giyerim fark etmez

    0|1
    0|0
  • Ula ciğerim; zaten şuan aldığımız elbiselerin birçoğunu üstünde Unisex yazıyor

    Ha, ben paylaşır mıyım.. Yok ya herkesin kendi elbisesi olsun

    Tikim var, sevmiyorum öyle şey

    0|1
    0|0
  • Bedenler olduktan ve kıyafet tarzı uygunsa neden olmasın ara sıra

    0|1
    0|0
  • giymeyeceğim şey yok.

    1|1
    0|0
  • gömleğimi giyebilir

    1|0
    0|0
  • ben bikini giymemde ona tazmanya canavarlı baxırım feda olsun :D

    0|1
    0|0
  • gardaş ben takım elbıse gıyıyorum eşımede mı gıydırıyım davşan

    0|0
    0|1
    • unisex öyle birşey değil eşyayı alırken uzerınde yazar unisex diye her iki cinse de uyabilecek tarz uygun beden olmalı

  • Gömleklerimi giyebilir. onun üzerinde görmek hoşuma gider.

    0|0
    0|0
  • Özellikle iç çamaşırımın üstüne gömleğimi giyip dolanırsa çok severim ...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...