Adını Feriha Koyduğumun dizisi yüzünden başıma gelenlere bakın ya

Ya arkadaşlar en sevdiniz dizimi yoksa kocanizmi tam 4 bólümü izlemedim ama artik bu bölümünü izlicem ve bu yüzden kocamla kavga ettik. neymiş izliyemezmişim ve nedeni de benimle olmak istiyomuş hergünki bişey bu artik ya ama kavga ettik sizce napiym bu adami 3,5 haftadir evliyiz ve aşk evliligi bizimki ilk kavgamiz bu b*ktan nedenden oldu bi akil verin ya dizi mi, kocam mi?

Güncellemeler:
Arti yatak odasinda tv oldugu halde izletmiyo kendiside seviyo diziyi kaçirmadan izliyo ama neden böyle yapti anlamadm bende küstümmm:((

0|0
189

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Kimsenin başına böyle zorlu bir karar verme durumu gelmesin.İçim parçalandı.Bu dram karşısında göz yaşlarımı tutamadım.

    4|1
    0|0
  • feriha koyduğumun :D

    3|0
    0|0
  • adını kezban koydum

    0|1
    1|0
  • 0|2
    0|0
  • Sen ciddimisin ? Yoksa şakamı bu ya :D

    1|0
    0|0
  • daha 3,5 haftadır evli çift ve yapılan aşk evliliği.ilginç

    0|0
    0|0
  • tabiki dizi

    0|0
    1|0
  • futbol maçı

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 18

  • sen emire yakışıklı falan dediysen olabilir ama bu bölüm kaçırılmazz yaa :(

    0|0
    0|0
  • Kocammi dizimi dio ya ahahahhahahaha sesli guldum yeminle boyle insanlar harbi varmi ya :D

    Zavalli kocan acidim o adama (:

    0|1
    0|0
  • bilemedim ben ne desem... çok zor bir karar Allah yardmcın olsun

    0|0
    0|0
  • 3.5 haftalık evlisin sana ne ferihadan kocanla ilgilen

    0|0
    0|0
  • Sıfır iq dolaşmayın lan etrafta.

    0|3
    0|0
  • televizyon izlemek aklı mantığı yok ediyor galiba =)

    0|0
    0|0
  • Bölümün özeti:Emir gene ferihaya koyamadı.Şimdi giit ve kocanla ilgileenn

    0|0
    0|0
  • Yeni evlisiniz seninle zaman gecirmek istemesi cok normal sende tekrarini izlersin

    0|0
    0|0
  • koca tabıkıde sonra netten izle sende

    1|0
    0|0
  • izlemeyi ver ne olacak canım izlersin yine netten

    0|0
    0|0
  • emir aranıza gırdı desene adam dışarımı gıtsın?

    0|0
    0|0
  • bnce esinizle konusmayi deneyin uzlasin

    0|0
    0|0
  • kocan haklı yeni evlisiniz hayret bişi bırak diziyi:D:D yuvanız yıkılmasın:D:D

    0|0
    0|0
  • bi feriha icin degermi

    0|0
    0|0
  • sen akıl fikir ver yarabbim

    0|0
    0|0
  • e abktı dızı onun onune gecıyo engel koydu tabı mantıklı:)

    0|0
    0|0
  • adam haksız değil ama birazcık zevklerine saygı göstermesi gerekir

    0|0
    0|1
  • feriha için yuvalar yıkılıyor tanrım!

    0|0
    0|0
Yükleniyor...