En büyük acınız ?. .

Bana en büyük acılarınızı yazarmısınız ? Derdimden utandırın beni.

Güncellemeler:
Hepiniz Sağ olun.

0|0
37|24

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 37

  • Babamı sevmiyorum varlığı bile huzursuzluk veriyo bana..

    2|1
    0|0
  • Seninkinden daha büyük değil belki de..

    Söylersen ben utanırım..

    0|1
    0|0
  • annem var ama yok gibi

    4|2
    0|0
  • 2006'da Babamı , 2007'de kız kardeşimi , 2010'da Kuzenimi kaybedişim..Şimdi bütün arabalardan nefret ediyorum.

    2|1
    0|0
  • Babam küçükken vefat etti annem hep işteydi ananemlerle anlaşamazdım.Kalabalıktık.Sonra bikaçkere çok sevdim hep hüsranla sonuçlandı.Psikoljik sorunlr yüzünden derslerde istediğim başarıya erişemedim üniversteye gitmek istiodum ama 2 yıldr aksattım. Ne çektim be .d En yakın arkadaşlarımdan buraya yazamıycam darbeler yedim.

    0|1
    0|0
  • ya ağzımın içinde aft çıkmıştı böyle tam dişimin arkasında salata yememle o limonun acısı:(

    0|1
    1|0
  • iyiki böyle bir soru yazmışsın. okuyunca insan acılarının başkalarına göre ne kadar küçük olduğunu anlıyor

    4|2
    0|0
  • Hayatta bu çok büyük kaldıramam dediklerimin dahi üstesinden geldim o yüzden büyük bir acım yok deme hakkımı kullanıyorum

    2|1
    0|0
  • babamın sonrasında 2 arkadaşımın peşpeşe vefatı

    0|1
    0|0
  • Amcamın gözümün önünde babaanneme vurmasıydı.

    2|1
    0|0
  • Ölümdür biliyorum ama kullanılmak çok acı veriyor özellikle de aşık oldugun biri tarafından.

    2|1
    0|0
  • babam ve abim olarak gördüğüm kişilerin aynı anda öldürülmesi.

    2|1
    0|0
    • için geçmiş senin gerçekten karamsar biri olmuşsun hissettiriyorsun.. ölenle ölünmez birşey değişmez orası geçti artık! kendine gelip hayatının devamına bak.

    • Hepsini Göster
    • peki tamam. haklı olabilirsin önyargı konusunu genişce düşünecem daha sonra :) içimi kararttın be gece gece ne yapayım :D

    • komik değil

  • Düşündükde yok

    0|1
    0|0
  • Hiç beklemediğim insanın kansere yakalanması ardından o kadar acı çektikten sonra vefat etmesi

    1|1
    0|0
  • köpeğimin ölümü :( o kadar içim acıdı ki 8 yasında intihar denedim. hala unutamam. adamın sülalesinden çıksın onun acısı zevk için ezdiler :(. küçücük bebekleri çığlık çığlığa gebersin o adamın.

    3|0
    3|4
  • derdim yok üstü kalsın.

    1|1
    0|0
  • Erkek arkadaşımın beni en samimi kız arkadaşımla aldatması

    0|1
    0|0
  • Var bişi ..

    Ama boşverelim : / Sen yine derdinden utan ..

    0|1
    0|0
  • Şu an görünürde yok çok sükür.

    0|1
    0|0
  • çok şukur yokmuş..

    sorunuzu çok beğendim. sonunda duzgun bir soru soruldu...

    3|1
    0|0
  • Kardesim dedigim kisi vefat etti gecen sene.

    1|0
    0|0
  • dostunun sırtından vurması çok pis acıtıyor :)

    0|0
    0|0
  • Çok güzel bir soru

    1|0
    0|0
  • Anlatilmicak kadar utanıyorum

    1|0
    0|0
  • Değer verdiğim insanların bir halta yaramadığını görmek

    1|0
    0|0
  • Babamın yaşında bir adama aşık olmuştum hala da seviyorum platonik.

    1|0
    0|0
  • Sorun çok güzel yorumları okuyup ben de ibret almak istiyorum acımdan

    0|0
    0|1
  • Babamın ölümü.

    Neyse ki anneciydim ben.Sarmaş dolaş değildik çok.

    Ama yine de işte.

    0|0
    0|0
  • nerden başlasamki babam bizi istemiyor annemin kocası beni istemiyor

    2|1
    0|0
  • Hangi birini anlatıyıım bilmiyorum :)

    0|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • başın sağolsun üzüldüm senin adına...

  • Kızlar Devam
    7

Erkekler Ne Diyor 23

  • ben en buyuk ask acısı cektım. bırde evlenılcek degılde eğlenılcek bı kıza vuruldum ve ayrılamıyorum nısan asamasındayız şu an öluyorum belkıde bıraksamda ölcem bırakmasamda.soz asamasında ayrıldım.bunun vıcdan azabını ölmcl cekyrdm.son gunlerde onunla gorusmesem belkıde ölecektım ıcımdesureklı ölumcul bı acı.her aklıma geldgnde.24 saat dusunyrm napcam dıye. ve bı teyzemın acısını anlataym sana.oglu var bı abım.ıste unıverste yılında erkegın bırı erkek erkege tacız etmek ıstemıs.oda kafasına bısey vuruyor tacızcı öluyor. o abı hapse gıryor o sırada teyzenın kocasıda öluyor.hapıste yasadıklrı linç edılmelerı bı ton sey oglunu oyle goruyor.senelerce ugrasyr cıkarmak ıcn daha sonra o godosun tecavuz ettgı bırını askerde buluyor cocgnda psıkolojısı bozuk komutanlara anlatms ben burda yapamam bısuru erkegn ıcınde vs dıye. ıste o cocuk mahkemede konusmayı reddedyr snra bırden konuscam dıyr konsmasına ragman ölen cocgun aılesı dırenınce daha senelerce hapste yatır.ve bu cock cok zekıydı bu abı.mukemmel bı bolum bıtrdı

    hapısten cıktı .kpss yı kazandı.su an calısyor.cocgu oldu. hatta bı sarkıları var ocağım söndü bu nasıl beladır dıye bı sarkı varya.bırde askerden geldgmde bı vıdeo ızlemstm adamın askerde mayınla bacagı kopmus.öyle mutlu roprtaj veryrdukı vatanıma feda olsun dıyrdu.1 gr uzulmuyrdu. ınsanlar mutlu olmayı basarabılıyorlar.ama ne yazıkkı ben basaramıyorum.

    0|1
    0|0
  • acısı olan ınsan cok.bı arkadsımın en yakın arkadası ıntıhar ettı.aılesının durumunu dusunemıyorum. ve bı abımın abısı askerde öldü araları cok azkende babaları ıntıhar ettı karısına mektup yazıp.tır kazasında.baska kısılerde öldu.ve bu abı fılm gıbı ınanmayablrsn.ruhsatına araba yarıslarına gırerek abısıne okul yaptırdı.ve yıne bu abının tum acılarında yanına olan nısanlısı vardı.kızı tanıdıgın yanına ıse soktu.kız o tandgyla evlendı ve senelerce onun evının karsısında otrdular.annesı aklını yitirdi.

    0|1
    0|0
  • sevdiğim insanların vefatı.

    0|1
    0|0
  • Kardeş madem derdin var yaradana sığın bak kırşehirde teravih yaklaşıyor sende git ve rahatlat kendini huzur namazda

    2|1
    0|0
  • Iflas etmemiz ve etmemizin sonuçlarından biri olan x bir hastaliga yakalanmam

    0|1
    0|0
  • Güzel bir soru sormuşsun ve düşünce olarak da ibret alman çok hoş.

    2|1
    0|0
  • 31.12.2002 hayatimin en aci gunuydu

    0|1
    0|0
  • Bizim burda ürdün biberi var bir onları biliyorum. Başka acım yok hacı.

    2|2
    3|0
  • Ask acisi be kanka ask acisi. Unutamiyorsun hele ki ilk askinsa. Olmuyor be kanka olmuyor aci cekmekten mideme agrilar girdi, dusunmekten basim agriyor

    0|1
    0|0
  • Abimin şehit olması, teyzemin kanserden vefatı.

    2|0
    0|0
  • Sevdıklerımı kaybetmek

    0|1
    0|0
  • ayak parmağımın en küçüğünü duvarın köşesine çarptığım ki acı :D

    0|1
    0|0
  • ölümler buna dahilse tabiki insanın sevdiklerini kaybettiği anlardan daha acılı hiç bişey olamaz hariç tutarsak var işte bişeyler

    0|0
    0|0
  • Sünnet olurken çok büyük acı çekmiştim bee unutamam hala adam 8-10 tane iğne saplamıştı

    0|0
    0|0
  • ayağımı koltuğa çarptım hem de serçe parmak,o kadar acıdı ki :(

    1|0
    1|0
  • Geçen hafta, aks kafası çakarken ağır çekiç vurdum parmağıma..

    1|0
    1|0
  • Kaptan Alex fenerbahçe den gitti ya en büyük acım o dur ne ağlamıştım be halaa o acı içimde.. :(

    0|0
    0|0
  • Takma kafanı Dertler penis gibidir. Herkes en büyüğü kendinde sanır :)))

    1|2
    0|0
  • insan herşeye dayanıyor kardeşim.Allah oyle bir güç veriyorki insana sen bile şaşırıyorsun bu benmiyim diye.babamı 8 yaşında kaybettim.amcalarımdan dayak yedim evimize el koydular.o donemden beri cok agır hastalıklar gecirdim.27 yaşıma kadar dışarıya bile cıkamadım.ama meslegimi elime aldım.iş yerinde rahatsızlıgımdan dolayı haksızlıga ugradım ,işten atmak istiyorlar şimdide.ama ayaktayım hala.bedenimde ruh en oldugu muddetce yaşayıp direnecem.en onemliside Allah ı tek guc olarak bilmek ve ona sıgınmak.ona sırtını dayarsan emin ol herşeye dayanırsın.YAŞAMAK DİRENMEKTİR UNUTMA

    3|1
    0|0
    • eyvallah senin gibi kardeşlerimiz oldukça sırtımız yere gelmez ağzına yüreğine sağlık kardeşim

    • Hepsini Göster
    • Rabbim yar ve yardimcin olsun insallah...

    • teşekkür ederim

  • allah a sukur cok aci cektim diyemem ilk aklima gelen bana yanlis bir tedavi uygulandicve doktor bana bakarak bagira cagira artik boyun uzamiyacak dedi vutgulaya vurgulaya ilkokuldaydim sok oldum tabi bir film cekil dedi cekildik verdik ve ilaclar boyumu etkilemiyecegini ogrensim ama o bir saat zordu benim icin

    0|0
    0|0
  • 21 yıldır tek başıma

    yapayalnız yaşamak zorunda olmam

    bayramda bile gidecek yerimin olmamasi. .

    Kısacası yalnızlık. ..

    Daha büyük acı tatmadim

    2|2
    0|0
  • sosyal fobim var ağır derecede, hayatı yaşayamıyorum insanlar arasına çıkamıyorum otobüse bile binemiyorum hiç arkadaşım da yok bu yüzden, karşı cinsle iletişim sıfır. okul okuyamıyorum hiç bir şey yapamıyorum, toplum önünde konuşamıyorum. birine aşık olsam onu sevdiğimi söyleyemiyorum bütün aşklarım imkansız aşka dönüşüyor. sosyal fobi yüzünden herkes beni yanlış anlıyor 9 yıldır böyleyim iyileşemedim.

    1|1
    0|0
    • bende de var kesınlıkle ustune gıtmen gerekıyor bşk yolu yok bende 5 yıldır tedvı goruyorum

    • ustune gitme bence.başarılı olabilecegini bildigin işlere yonel.yapabileceksen dövüş sporlarından birini öenerebilirim

  • sizin neymiş derdiniz

    0|1
    0|0
Yükleniyor...