İnançlarınız olmasa intihar eder miydiniz?

Müslüman olanlara söylüyorum(bu da ne yazık ki günümüzde ateizmin yaygınlaştığını gösteriyor). Eğer müslüman olmasaydınız intihar eder miydiniz? Ben çok düşünüyorum gerçekten,ederdim sanırım...Beni inançlarım tutuyor bu dünyada...

Güncellemeler:
ırkçılık yapan kürtdüşmanına eksi lütfen. rekor eksi istiyorum arkadaşlar. bunun gibiler ülkemizi parçalamak peşinde...
Arkadaşlar bu tamamen bir ütopya ben müslümanım ve böyle bişey sözkonusu olmayacak inşallah. Türkçede bunun için en uygun kelime ''Farz edelim''olurdu herhalde...

0|0
18|5

En İyi Kız Görüşü

  • Etmezdim.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • iyi de sen atıyorum ateist olsan o doğru gelecek sana. yanlışını görmeyeceksin ve söylenilenleride inkar edeceksin

    0|0
    0|0
    • bişey anlamadım bebek :D

    • Hepsini Göster
    • ya sorma... teşekkür. ederim.

    • isteği kabul et lütfen

  • Ateizm hakkında ne yazık ki demen garip geldi.. Ve insanlar sen dedin sen istiyorsun diye neden eksi versin başkasına?

    0|0
    0|0
    • olay dindışı bir durumdu. adam ne demiş okudun mu? engellemiş hemen beni ki kimse eksilemesin diye. korkak! adam kürt olsam intihar ederdim demiş...ben dedim diye eksilemesinler...

    • Hepsini Göster
    • siktirgit lan sana harcayacağım kontöre değmez... ciğeri beş para etmez ırkçı

    • kardeşim soruyla ilgili yorumun varsa alayım. derin meseleler bunlar ama eminim o ırkçıyı savunmuyorsundur bana. engelledim zaten beyinsizi.

  • Evet

    0|1
    0|0
  • Ateyizim ama hiç ölümü düşünmedim .

    1|0
    1|1
    • ölüm geldiğinde nabacan bakalım ateyiz hanım seni ;)

    • Hepsini Göster
    • Allah hidayet nasip etsin ne diyim. Ateistler kendilerini çok zeki zannettikleri için onlarla diyaloğa girme ihtiyacı bile hissetmiyorum. Tek diyebileceğim hidayet konusunda işte.

    • Hayır ben zeki zannetmiyorum her türlü tartışmaya da açığım.

  • inançlarım olmasa bende ederdim sanırım

    0|0
    0|0
  • inançsız olan yaşamayı daha çok seviyor halbuki:)

    0|1
    0|0
  • iyiki müslümanım ama tabii.. sadece sorunda bir çelişki var

    0|0
    0|0
  • nasıl ederdin? baska dini secmişsen nasıl ınthr edysn?

    0|0
    0|0
  • intihara meyilli olurdum ama korkar intihar edemezdim

    0|0
    0|0
  • Niye ediyim ki

    0|0
    0|0
  • Hiç beklemem şimdi ederim .

    0|0
    0|0
  • etmezdim hiçbirşekilde

    0|0
    0|0
  • Galiba ederdim çünkü en zor zamanımda namaza sığınma imkanım olmazdı.

    0|1
    0|0
  • bütün dinlerde intihar yasak değil mi

    0|0
    0|0
  • aksine yaşamak istediğim her şeyi dolu dolu yaşar, hiç kimseyi, hiç bir şeyi düşünmeden günümü gün etmeye bakardım. hepi topu tüm varlığım bir ömürlük olduğuna göre onu da bitirmenin manası yok.

    1|0
    0|0
  • Neden ''ne yazık ki'' demeye gerek duydun?

    0|0
    0|0
  • intiahar , islamda büyük günahtır ve cehenneme götürür insanı... ama bu demek değildir üsrekli orada kalacaktır diye bir şey yok ...

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 5

  • müslüman olmasaydım araştırırdım ve gene islamı seçerdim her türlü intihar etmemiş oluyorm .d

    0|1
    0|0
  • ne yazık ki mi ? ateizmin yaygınlaşması insanların düşünmeye başladığının göstergesi

    1|0
    0|1
  • gALİBA eDERDİM ..

    0|0
    0|0
  • İnancım olmasada nie intihar edim kardeşim manyakmıyım ben durup dururken :-)

    0|0
    0|0
  • zor olanı seçip, yaşardık .

    0|0
    0|0
Yükleniyor...