KS'de üyeliğinizi sevgiliniz ya da eşiniz biliyormu ?

Ks' ye üye olduğunuzu ve buradaki paylaşımlarınızı sevgiliniz görüyormu,ver bakalım göreyim gizli sorularınızı dese ne düşünürsünüz ?Ne yaparsınız?


0|0
2023

En İyi Erkek Görüşü

  • Ofisteki arkadaşlarımın hepsi biliyor ve bi' kaçını da üye yaptım bu siteye..

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 20

  • hayatıda kimse yok ama ailem biliyor .

    0|1
    0|0
  • Kendisine olduğunda şifremi vereceğim :)

    0|1
    0|1
  • bilmiyor gerek yok

    0|0
    0|1
  • olsa bilirdi de işte yokluk.

    0|1
    0|0
  • bilmiyor bilsede ne olucak sadece buradan soru soruyorum erkeklerle falan konustugum yok. burada soruları yardım amaçlı soruyoruz bir fikir edinmek icin bir öneri burasıyla ilgisi yok ztn olmuş bitmişin soruları görsede bişi farketmez gizli sorumda yok zaten rahatım :))

    0|0
    0|0
  • Sevgilimde yok esimde yok, tek ben biliyorum uyeligim oldugunu rahatim:D:D

    0|1
    0|0
  • yakınlarımdan kimse bılmıyor

    0|0
    0|0
  • Üyeliğim olduğunu biliyor ama kontrol etmiyor

    0|0
    0|0
  • bılse ne olur bılmese ne olur ben onu burda aldatmıyorum ki

    1|0
    0|1
  • sevgili=404 found error

    1|0
    0|1
  • yok kiiii

    0|1
    0|1
  • Olduğunda söylerim,gurur duy eşinin cevaplarıyla derim. ^^

    0|1
    0|0
  • beraber işletiyoruz o.O

    0|0
    0|0
  • 1 arkadaşım biliyor sadece

    0|0
    0|0
  • Bilmiyor, bilmesin de :)

    0|0
    0|1
  • yok bilmiyorreeee

    0|0
    0|0
  • Hayır bilmiyor kimse

    0|0
    0|0
  • Arkadaşlarım bile bilmiyor :D

    0|0
    0|0
  • bilmiyor bilse ne saçma işlerle uğraşıyorsun der :D

    0|0
    0|0
  • bilmiyo kimse

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • Eski sevgilim öğrendi, noldu sana, kızların arasında ne işin var, sapık mısın sen, niye değiştin bu kadar tepkisini aldım.

    cut.

    0|1
    0|0
  • hatunların çoğu saklıyor

    hergün 50 bin tane sevgilisiyle özelini paylaşan hatun sorusu görüyoruz

    0|0
    0|0
  • hatun pirinç ayıklıyıp şevkat tepe islerken ben burda ne naneler yiyorum vicdanım sızladı

    1|2
    0|0
  • Yok ki bilsinler :) Ama bir arkadaşım biliyor ama sadece üye olduğumu, profilimi bilmiyor... Bilsede sorun değil, kim olduğumu çok iyi biliyor çünkü :)

    1|1
    0|0
  • evli değilim, sevgilim de yok. eşim olduğu an burda olmam.

    1|0
    0|0
  • bilmiyor, zaten kapatıcam ..

    Bu arada gizli soru ve yanıtım yok ..

    0|0
    0|0
  • facebookda paylaşıyorum ben burda kızlar teklıf edıyor dıye hfodohg

    0|0
    0|0
  • valla kimse bilmiyor. Bilirlerse sitenin isminden kiz dusurmeye calistigimi falan sanabilirler ama benim amacim farkli, benim davam apayri.

    1|0
    0|0
  • Bilse öldürür :)

    0|0
    0|0
  • evet sol elim biliyor ama bana karışmaz o.. o benim biricik sevgilim :))

    0|0
    0|0
  • bak bunu düşünmemiştim. onlarıda mı buraya çağırsam

    0|0
    0|0
  • ailecek giriyoruz kizlarsoruyor.com

    0|0
    0|0
  • bi allah bir ben biliyoz

    0|0
    0|0
  • şifremi bilmiyor arada teamviewerdan bilgisayarıma girdiğinde görebiliyor

    0|0
    0|0
  • yokki olsaydu bilirdi şifresini

    0|0
    0|0
  • burdan yapıcam bir tane rabbimin izniyle.

    0|0
    0|0
  • kimse bilmiyor ben bile :)

    0|0
    0|0
  • arkadaşım bılyo aşşağıda yorum yapmış :)

    0|0
    0|0
  • Bir tek işhanımız çaycısı biliyor...

    0|0
    0|0
  • Sadece 1 arkadaşım biliyor.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2
Yükleniyor...