Çalışan evli kadınlar sömürülüyor mu ?

okuduk ettik tamam çalışıyoruz bir yerlere gelmeye çalışıyoruz . ama en çok biz yorluyoruz . kimse sorsan çalışan kız arıyor . para kazanan eve katkıda bulunan ama evinde bir ev hanımı gibi hizmet gören tipleri istiyor erkekler . işte çalış evde çalış üstüne kocayı memnun et . birde beğenmesinler burun kıvırsınlar . yahu bu kadınların canı yok mu?


0|0
8|23

En İyi Erkek Görüşü

  • Valla kendi kocan için ya da çevren için konuş güzel kardeşim.şahsen bulaşık çamaşır yıkayan biriyim. Gerçi makine yıkıyor ama yıkıyorum. Camları çalışsa da çalışmasa da eşime sildirmem zaten. Yerleri silip süpürdügüm çok olmuştur olur da gocunmam. Bir yemek konusu kalıyor ufak tefek aparatif şeyler yaparım olmadı dışardan söyler yeriz duruma göre. Mutluyuz güzeliz böyle çoksşükür. Şimdi kılıbık gözü ile bakanlar eminim ki olacaktır. Bakana duyurulur eşim için kılıbık olurum ama normal şartlar altında fazlası ile erkeğim yeter ki dişimi görmek isteyen olsun :)

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 22

  • yıllarca erkek çalıştı ses çıkmıyordu

    kadın çalışma hayatına başlayarak ipleri ele geçirdi bence

    0|2
    0|0
    • erkek çocuk yapmıyor ev işi yapmıyor yemek yapmıyor e bırak çalışşsın yani okadarınıda yapsın

    • erkek en ağır işte çalışıyor,askere gidiyor,evi geçindirmek ilk onun işi

  • Kadın erkek eşit demiyorum. Kadınlar kendileri istiyor eşitliği. Emin ol erkekler ev işi yapsa yine huzurlu olmazsınız. Çünkü iş stresi kadının fıtratına aykırı. Kadınlar duygusal olarak erkekler kadar güçlü olmadıkları için daha çabuk yıpranıyorsunuz.

    1|1
    1|0
  • şu kadınları gördükçe gerçekten canları olmadığına kanaat getiriyorum. insan desem değil robot desem değil. tanrı yardımcınız olsun.

    0|0
    0|0
    • yazık ya . yorgun argın eve geliyorlar . birde kynana kayınpeder . üff bu hayat mı allah korusun

    • gerçekten ben olsam hayatta katlanamam.

  • napak?

    köyden mi kız alak?

    0|0
    0|0
  • Bu yüzden evlenmeden önce bir süre beraber yaşamak lazım diyorum. İki taraf da birbirinin ev halini görür. Sonra sürpriz olmasın.

    0|0
    1|1
  • Kocayı memnun etmi ne alaka sanki herşeyi koca için yapıyorsunuz bir tek ..Eşitlik diyen siz değilmisiniz eşitiz işte :) yani düşünsene bir erkek bulaşık yıkaması çok tuhaf gelir bana haytta giremem öyle şeylere

    0|0
    0|0
    • hani nerde eşitlik . senin karında çalışıyor sende .. aynı yorgunlukla egeliyorsunuz ama bulaşık kadının üstüne kalıyor sadece sen değil çoğu erkek böle .

    • Çalışmak zorunda olmadığınızı biliyorsunuz..Çamaşır yıka birde kadını memnun et gece aynı şey dediklerinle parelel ;)

    • tamam karşılıklı olcak

  • Merhaba. Eniştemde de Ablamda ikisi de memur. Evde her işi birlikte yaparlar. Eniştem gerektiğinde çocuğa da bakıyor , yemeğide yapıyor , temizlikte yapıyor.

    1|0
    0|0
  • ben karımı çalıştırmam (kendi ısrar ederse ayrı ) hatta ev işi bile yaptırmaya kıyamam yorulmasını istemem para verip alışverişe yollamayı düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • İşte yavaş yavaş anlıyonuz heriflerin halini o yüzden mızmızlanmaya gerek yok.

    Eskiden de yok şu eksik bu eksik. Çalışan parasını eve getiriyor zaten. Olan o kadar işte. Yapcak bişey yok.

    0|0
    0|0
  • Kocayı memnun etmeyi de iş sayıyosan zaten evlenme

    0|2
    0|0
    • evlenicem ama çalışmam banane ya .

    • Sen çalışırken kocan da sana evde zulüm ederse o zaman şikayet edersin. Benim annem de çalışıyor ve daha bir gün bu konudan şikayetçi olmamıştır. Çocuklarına, kocasına yemek hazırlamadığı olmamıştır..

  • kesinlikle haksızlık eğer kadın çalışıyorsa erkek de ev işine eşi kadar yardım etmeli diğeri insanlık değil zaten

    1|0
    0|0
    • aynen . kadın çalış çalış çalış . off bu nasıl bir işkence .

    • Hepsini Göster
    • ahk etmiyolar aslında . toplumun müthiş bir baskısı var . evli olmayan kadınların hayatı zorlaşıyor onlarda en azından evli olayım diye boyun eğiyorlar

  • yani bir parça öyle gibi

    0|0
    0|0
  • çalışan kadını para olarak gören erkekler zavallı dır . çalışan kadının özggüveni evde oturana nazaran çok iyi olur.. kadınları eve kapatan zihniyeteee lanet olsunn..ayrıcada kadınların iş hayatı erkeklerden daha başarılıdır...

    0|0
    0|0
  • eve geldiginde kuveti kopukle doldurup akabinde tayland masaji yapmak en dogrusu.

    0|0
    0|0
  • bence çalışan evli kadınlar değil erkekler sömürülüyor...

    0|0
    0|0
    • niye

    • Hepsini Göster
    • allah size mutluluklar versin ama az gerçekçi payı yok mu dediklerimin onu düşün çok daha mutlu ol ama evlenince sanki biraz değişiliyor sanki

    • evet sen haklısın . ama normal ilişkiler için haklısın . benimki farklı .

  • Evde kal ozaman

    0|0
    1|0
    • benimki öyle değil . arkadaşlarımın başına geldi üzülüyorum yazık ya

    • Hepsini Göster
    • öle o bana bakcak bende onu memnun edicem . evime bakar beni kimseye muhtaç etmez üstüne sevgi dolu olursa zaten onu dünyanın en mutlu erkeği yaparım

    • Hadi bakalım :)

  • Yoo ben çalışmayan kiz arıyorum

    0|0
    0|0
  • yanı bu evlendıgın kişiye baglı 2 bireyde calışır aksam eve gelir birlikte mutfaga girer hazırlar

    1|0
    0|0
  • haklısınız kadın olmak cok zor valla

    1|0
    0|0
  • Çalışsın bana baksın.. <3

    1|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 8

  • erkekler yesin içsin bağırınsın anca

    0|0
    0|0
    • Kadınlar da akşama kadar kıç devirip yatsın :)

    • Hepsini Göster
    • ondan sonra adam istedimi yok olmaz de sen git p*rno seyret de sonra benim kocam bana ilgisiz de :D kafayı yemişsiniz siz :D

    • ana kuzusu hadi git. daha çorabını eline verseler yıkayamazsın hadee

  • O kadar hizmet isteyen hizmetçi alsın.

    0|1
    0|0
  • şimdiki erkekler çalışan hatun istiyolla zor geliyo yemiyo totoları

    0|1
    0|1
    • ben zengın hatın ıstıyorum ıns ıc guveysı gıdıcem

    • Hepsini Göster
    • aslında bence ToToları yer erkeklerin yanlış anlama ama o erkeğin aldığı maaş evin kirasına mı verecek elektiriğine suyuna mı verecek mutfak masrafına mı verecek verecek oğlu verecek haaa bide senin bitmek tükenmek bilmeyen isteklerine mi yetecek? sence

    • oyle yse evlenme gitsin

  • Kendiniz edip kendiniz buluyorsunuz. Eşşek olduktan sonra semer vuran çok olurmuş misali. Tam otomatik robot gibi davranırsan goreceğin muamele bu olur.

    Gel Bi Türk kahvesi içelim biz boş ver sen o kazmaları.

    0|0
    0|0
    • haklısın .. eşşek olduktan sonra ..

  • modern kölelik işte daha başka şeyler de istiyorlar mesela her daim bakımlı olmak, güler yüzlü olmak kocanın gönlünü hoş etmek vs.

    0|0
    0|0
    • yaaa birde bunlar var . azcık kilo al hemen uyarırlar kendi göbekleri kocaman halnuki .dır dır yapmıcaksın yorgun olmayacaksın . yahu kadın o yatağa girene kadar canı çıkıyor çalış çalış daha ne bekliyorsunuz o kadından .

  • evde de oratk olması lazım sonuçta ikisi de çalışıyosa öyle olması lazım gerisi mantıksız olur

    0|0
    0|0
  • O yüzden çok sevmeden evlenmek en güzeli.. İleride çabuk boşayabilirsin.

    0|0
    0|0
    • puahaa buda iyimiş . bence sevenle evlenilmeli ki seni el üstünde tutsun

    • Hepsini Göster
    • O kadar işi sen yapabilir misin acaba?

      2 3 sene çocuk yapmayı düşünmüyorum zaten evlenirsem o 2 3 sene içinde kişi belli eder kendini.

    • zora gelemem evtt

  • Eğer kadın çalışıyorsa ev işine erkekte yardımcı olmalı. Hayat müşterek cünkü. Bütün yemegi, temizliği, cocuk yetistirmeyi vs kadından beklemeli. Bu bencillik olur.

    0|1
    0|0
    • hani nerde öyle erkek

    • Hepsini Göster
    • Soruda calısan kadınları söylemis onu sorsaydı onun icin cevap verirdim.

    • Dur onu da ben sorayım

Yükleniyor...