2 Yıllık okuyanlar bir bakarmısınız :/

ARKADAŞLAR YARDIMA İHTİYACIM VARYA. YGS PUANIM 193 Malesf :/ ama ben açıkta kalmıp 1 sene kaybetmek istemiyorummmm 2 yıllık bir üni istiyorum egenin 2 yıllıkları aydın : adnan menderesin veya celal bayar manisanın 2 yıllıklarını düşünüyorum acaba bilginiz var mıne yazabilirim burdaki mesleklerden :((( NAPMALIYIMM


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

  • 250 felan yapsan hani dicem 1 sene daha hazırlan ama 193 yapandan beklenemes yüksek puan yapması sen en iyisi git 2 yıllığa

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Sevişmelisin öncelikler her şeyin başı sevişmek..

    0|0
    0|0
  • bence bir sene daha bekle

    0|0
    0|0
  • 1 sene açıkta kal, çalış 4 yıllık kazan. 2 yıllıktan DGS ile 4 yıllığa geçeceğim falan filan bir şeyler yazacaksın şimdi biliyorum ama cevap vermeye üşeniyorum.

    Beni dinle seneye gir.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • programlama filan yaz o zaman

    0|0
    0|0
  • tercih robotundan bak iki yıllık bişi bulursun

    0|0
    0|1
Yükleniyor...