Hangi sorulardan bıktınız ?

sahsen söylüyorum bazı kızların. sevgilileriyle ilişkiye girip ne yapıcam

ilişkiye girdim terk edildim falan demesine şaşıyorum : sonucunda böyle olucağını bilmek için dahi olmak gerekmez .yada bu soruların

yalan olduğu aklıma gelmiyor değil hani


0|0
11|19

En İyi Kız Görüşü

  • Ben kızların sevgilim beni terketti bıraktı aldattı vs. bana nasıl geri döner sorularına çok sinirleniyorum ve kızların gururlarını bu kadar çöp etmesinden yakındıgım için bu tarz sorulardan çok sıkıldım

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • ben gzl mym

    0|2
    0|0
  • iyi güzel de siz değil misiniz uzun süren ilişkilerde seks olmazsa biter ayrılırım cinsellik yoksa aldatır kız beklentiyi karşılamalı diyen şimdi yemeyelim birbirimizi az samimi olun gençler sonra kızlara sarmayın fagsdafd:D

    0|2
    0|0
    • Onu diyenlere baktığın zaman genelde amaçları bellidir dostum :)

    • Hepsini Göster
    • Çelişki değil, her şey ortada :) Şimdi önceden takardım ama artık takmıyorum dedim daha demin :) Bir kez bize gelip sonra eşini aldatacak adam zaten aldatıyordur ve aldatacaktır demek. Hiç değilse yakalanma şansı olsa bile daha düşük olacaktır :) Millet hiçbir değere önem vermiyor zaten, o yüzden bu devirde böyle bir iş pek sorun olmayacaktır diye düşünüyorum. Yanlış diyorsan söyle :)

    • Sende kendine göre haklısın.

  • link

    Bunlardan.

    0|4
    0|0
    • ahaha aynen

    • bunları gördükçe bilgisayar tv kalvye mouse sehpa kapı pencere ne bulduysam balkondan aşağı atasım geliyor.O derece cinnet durumuna geliyorum.

  • Soruyu yanlış sordun hangilerinden bıkmadınız diye sorsan daha kısa sürer simdi diğerini nasıl yazayım :) bu arada sana katılıyorum .

    0|1
    0|0
  • hayır cevaplara bir baktımda herkes farklı konulardan şikayetçi insan düşünmüyor değil bu insanlar ne sorsun :)

    0|1
    0|0
  • Askla ilgili bazi sorunlardan birde cinsellik bolumunde cok sacma ve terbiyesizce sorular soruluyor. Gercekten tr deki kizlar ucmus yazik avrupadaki kizlar sizden dahada terbiyeli ve edebli.

    0|2
    0|0
  • sevgilim, eski sevgilim, sevgilimin eski sevgilisi, bilmemnesi hepsinsen bıktım

    0|2
    0|0
  • boylu poslu sorular..yok kısmetim açıldı kapandı soruları..gına geldi yahu.

    0|1
    0|0
  • tipim nasıl?

    sevgilimle şunu şunu yaptık ama şimdi ayrıldık napıcam/hamile kalır mıyım?

    0|1
    0|0
  • Kilom şu boyum şu sizce nasıl :/

    0|3
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Eski sevgili,kilo soruları, link koyup bu kız/erkek güzel yakışıklı mı, ölçü verip ben güzel miyim( zıkkımın dibisin nerden bilim görüyor muyum), Sitedeki en yakışıklı kim, sitedeki en güzel kim, sitedeki zıkkım kim, boyunuz kaç, hamile miyim? bekaret soruları ve çoğu cinsellik sorusu.

    0|1
    0|0
  • "Zarım bozuldu mu?" heralde.

    Valla buralarda bir jinekolog olsa kırdıydı parayı :D

    Vurduran buraya düşüyor, anlamadım ki nedir bu iş arkadaş!

    0|1
    0|0
  • Ben kaç tane çocuk tanıdım, paraları ve tipleri yok, hatta hiçbir şeyleri yok hani kötülemek için demiyorum ama kızı kendisine çekecek bir tarafı yok sadece biraz psikopat ve kızlarda aklı sıra isim yapma derdinde. Evet böyle kızlarda var, bizzat yakın çevremden şahit oldum. Bu söylediğim çocuklar kaç kişiyle ilişkiye girdi mesela. Kızın bunu yapmasından çok, cinselliğin ismini aşk diye adlandırması komiğime gidiyor :) sonra arkadaşlarına da yap ne olacak, aşk bu diyor :)

    1|1
    0|0
    • haklısın şahsen birkızın başka bir kıza son cümleni söylediğini duysam

      o kızın saçını başını yolarım

    • Hepsini Göster
    • o değil de bunu diyen sen milletin eşini sevglisini kandrması için şirket kurmaktan bahsediosun bu nasıl çelişki?

    • evet yanlış bunu düşünmen bile seni onlarla aynı yapar kaldı ki adam bunu yapıyorsa kadın bunu bilmeli ve hayatını daha fazla o adama hizmet ederek ziyan etmemeli.

  • Güzel miyim yakışıklı mıyım soruları. Site halkı olarak ortak bir karar alalım şu soruları yanıtlamayalım.

    1|2
    0|0
  • Bana şurda bir kız baktı veya erkek baktı.Acaba benden hoşlandı mı.Omuzlarım geniş saçım şöyle boyum böyle kızlar bana bakarmısınız.offffffffff deliriyorum.Ne kadar çok sperm israfı var burada ya.

    0|1
    0|0
  • İnsanların 12 fabrikadan çıktığını düşünen kızlar var mesela."oğlak burcu erkeğini nasıl kendime köpek ederim?!?.acil yardım pls"

    0|1
    0|0
  • Tipim nasıl sorularını gereksiz buluyorum fakat aslında önemsemiyorum. Kim ne yaparsa yapsın.

    0|1
    0|0
  • gözzüme sperm kaçtı bişey olur mu sorularından bıktık. :)))

    1|1
    0|0
  • Cinsellik bölümündeki sorulardan bıktım

    hep aynı seyler

    0|1
    0|0
  • kardeşim, isteyen istediğini yapsın, bizi ilgilendirmez; ama onların da kendi istekleriyle sevgilileriyle cinsel ilişkiye girip, daha sonra terkedilince buralara gelip "ne yapacağım ben?" demelerine çok sinir oluyorum...

    0|1
    0|0
  • 1- iç dudakta kaşıntı

    2- dış dudakta kaşıntı

    3- boy blabla kilo blabla nasılım sizce kızlaaaaaarr

    4- sevgilimle itiş kakış oldu hamile kalırmıyııım

    5- eski sevgilimi gördüm hüloooooggggg

    cidden bıktık ya :)

    0|1
    0|0
  • bazı kezbanların kendisini terk eden sevgililerine kızıp burda Türk erkeklerini aşağılayan sorular sormasından nefret ediyorum

    0|1
    0|0
  • boy-kilo orantısından yakışıklılık güzellik çıkarmamazı bekleyen sorular bıktırmış durumda...

    0|1
    0|0
  • Eski sevgilisine acı çektirmek isteyen ve ayrıldığı halde acaba döner mi diyen sorulardan bıktım

    0|1
    0|0
  • kulağım kaşınıyor ne yapmalıyım,ayrıca oral ne demek vs vs vs

    0|1
    0|0
  • İyi akşamlar...Şampuanımı değiştiricem güzel kokan şampuan önerirmisiniz bayanlar ? =)

    0|1
    0|0
  • Şu siteyi ne çok ciddiye alıyorsunuz

    bu site kim sitedekiler kim ?

    0|1
    0|0
  • Playoyonik aşıgım bana bunu dedi ne demek istedi sizce ? Bi bitseler keşke..

    0|1
    0|0
  • Kızlar çoğu zaman saçmalar zaten.Akıllıları var, başımızın tacı.O ablalarımızı elini öpüyorum.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...