Ks erkeklerinin dikkatimi fazlasıyla çeken bir yönü..

profilimde önceden kendi fotoğrafım vardı. nereye ne yorum yapsam anında arkadaşlık istekleri birikirdi. bakın büyük bir kısmını reddetmiş olmama rağmen en son baktıgımda 214 birikmiş istek vardı. reddedilmiş hali bu. benim de sevgilim yapılı gergin vücut bayagı olan bir adam. kendi resmimi kaldırdım çok istek ve mesaj geliyor rahatsız oluyorum diye. sevgilimin resmini koydum. o andan beri kimse ne ekledi ne yorumama yorum yapanlar oldu aksine nereye ne yazsam eksiler yer oldum. geçmişten kalma bu 214 isteğin yavaş yavaş kendi kendine düştüğünü gördüm. :D burdaki mantığı biri açıklasın lütfen.


0|0
323

En İyi Erkek Görüşü

  • 214 iyiymiş baya bereketlisin artık istek göndermiyolar işte daha ne istiyorsun :) sevgilin var diye hem tırsmıslar hemde erkek adam yapmaz oyle seyler diye korku ile mertlik karısık vazgecmisler

    1|0
    0|1

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 22

  • Ne pirinçten ne de bulgurdan olmak isteyen, aç gözlü kadın beyanatı sorusu..

    ''Ay eyvah, ego tatmin edecek adamlar azalıyor!''

    5|3
    0|0
  • abazanlarda mantık aranmaz...

    0|0
    0|0
  • Her ne olursa olsun kızlar böyle durumlarda bir hoş olurlar. Sen sitem edermişçesine yazıyorsun ama aksine bu durum senin hoşuna gidiyor. Benim kızdığım nokta ulan bu abazalrda bir umut herkese asılıyorlar sonra elin sidiklileri bile ortalarda 5 karış g.tle dolanıyor.

    0|0
    0|0
  • amacın ne madem eklemelerinden rahatsız oluyordun isteklere kapatsaydın sende

    1|0
    0|0
  • abazayız abaza abaza abaza...

    0|0
    0|0
  • önce seni anlamak istiyorum sevgilin var ve sen hala buradasın tabiki çoğu arkadaş bulmak için burada art niyetlileri de yok değil hatta sözde ajans sahipleri bile varmış yani resmini görünce sistem de müsade edince tabiki teklif gelir demin bayanın biri neden teklif gönderiyon dedi bende anında engelledim havası sönmüştür umarım

    0|0
    0|0
  • millet kız arıyo işte , anlamayacak ne var

    0|0
    0|0
  • bu durumda şu önermeyi çıkardım. ben bir kız fotosu koysam banada mı istek gelir.

    0|0
    0|0
  • Bu abazanlar kanlari serin yaralari derin olur kiz resmini kaldirip erkek resmi koyarsan aninda siliverirler cok dikkatli ol hehehe

    0|0
    0|0
  • Sitede abazan çok malesef.

    0|0
    0|0
  • Aynen şu kızları da alın başımdan :D

    Abaza kıza ve erkeğe hayır

    0|0
    0|0
  • Seni gay sanmışlardır ..

    0|0
    0|0
  • Sevgilin var diye olmasın

    0|0
    0|0
  • Sana istek yollamamış biri olarak söyleyebilirim ki, totonu fazla kaldırmışlar.

    1|0
    1|0
  • Anlamadin mi sitenin göbek adı abaza erkekler cevapliyor

    0|0
    0|0
  • homofobik davranmamış işte insanlar.

    0|0
    0|0
  • baba bişey yapıyosan ARKASINDA DUR , dilenme !

    0|0
    0|0
  • izbandut gibi herif tırstık napalım

    0|0
    0|0
  • gayet mantıklı sevgilini görmüşler geri çekilmişler hala yüzsüz gibi ekleme mi istiyodun ki sen

    0|0
    0|0
  • Bunu istek gönderenlere sorsaydın ya.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 3

  • evet öyle bende de 2064 istek var reddetmekten yorulmuştum bıraktım. amaç arkadaşlık ne olmuş

    0|0
    1|0
  • bendeki maydonozla şu an 450 istek var.kendi resmimi koysam heralde ohooo :D

    0|0
    2|0
    • ben burda yeni üyeyim canım senin gibi 14.000 yorum yapacak kadar yemeden içmeden burda sabahlamadım :) yani her şekilde kendini kıyaslaman yanlış. ayrıca merak ediyorum 14000 yorumu hangi ara yaptınız ya cidden işsizlik bu. yatmamış kalkmamış yememiş içmemiş yorum yapmışsınız yazık harcadıgınız zamana. haliyle burda yatar kalkarsan gelir o istekler. ben yeniyim, yorum sayım 1000 bile değil.

    • Hepsini Göster
    • maşallahım var :D

    • sevgi gösterilerine başlamış.eksiciler D:

  • Seni erkek sanmislardir.

    1|3
    0|0
Yükleniyor...