Arkadaşlar fikriniz nedir ?

1,5 sene birbirimizi deli gibi sevdik ve 1ay önce ayrıldı benden ilk başta yapmadığım kalmadı koştum peşinden Ama Bayadır sessizliğe gömüldüm bugün mesaj atmış sana borcum vardı bugün ayın 7si göndericem dedi bende tamam dedim o kadar ve mesajın devamı gelmedi ;( ben ondan geri dönüş beklerken o gerçekten de gitti sanırım. Sizce ?


0|0
4|7

En İyi Erkek Görüşü

  • numaramı göndereyim mi :) yapaacak bişi yyok hayatta ayrılıkda var ayrılıkdan zor belleme ölümü mihriban şarkısı sana gelsin :) dalga geçtiğimi düşünme sadece hayat işte başka biri çıkar karşına onu da deli gibi seversin kimse vazgeçilmez değildir hayata

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Bitince bitiyor işte. Her ayrılığın geri dönüşü olacak diye bir koşul yok. Bu konularda zorlamanın, ısrar etmenin ise hiç anlamı olmadığı gibi, kişiyi basitleştirir ancak. Kabullenip hayata devam etmek lazım.Yapacak bişi yok.

    0|0
    0|0
  • demek ki 1,5 sene sadece sen deli gibi sevmişsin

    0|0
    0|0
  • gidene güle güle üzülme yazın tadını çıkar

    0|0
    0|0
  • bu biraz tek taraflı olmuş gibi ..üzülme sıkılma

    0|0
    0|0
  • gerçekten de gitmiş gibi duruyor ama Allahtan ümit kesilmez belki bahanesidir seni görmek için

    0|0
    0|0
  • Kimse vazgeçilmez degildir ne kızlar tanıdım ben olsam bende direk siler geçerim..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Konuşun yüz yüze istemiyosa yapcak bişey yok

    0|0
    0|0
  • cık cık. konuşmaya bahane bence. valla bak kendimden biliyorum böyle aptalca salak salak şeyler yazar dönerdi.

    0|0
    0|0
  • ayrılma sebebınızede baglı hanı ama sımdı donmese bıle enınde sonunda doner canım merak etme pısman olucak yanı emın ol

    0|0
    0|0
    • Bende o günü bekliyorum ama hiç ümidim yok :(

    • ılerleyen zamanlarda gelır bak gor senı mum yakıp arıcakkkkk

    • inşallah canm ya

  • bence gitmiş borcumu vereyim de hiç bağımız kalmasın der gibi geldi bana ama yine de ne olacağı bilinmez

    0|0
    0|0
Yükleniyor...