Gerçekten bitirmiş mi?

ayrılığın 6gününde ozelden aradım tahmın ettı ben oldugumu beni birdaha arama sakın sakın dedi kapattı gerçekten bitirmişmi


0|0
9|16

En İyi Erkek Görüşü

  • yok canım blöf atıyordur sakın sakın arama diye bitmiş işte ne uğraşıyon boşuna uğraşma kendinide boş yere üzme aşk meşk yok yani olsaydı emin olun herkesin ömründe bir ilk olmuştur onunla mutlu bir son yaşamamıştır. Şimdiki eşini ondan daha çok seviyordur...

    Unutmak kolay mi deme

    Unutursun Mihribanim

    Oglun kizin olsun hele

    Unutursun Mihribanim

    Hayat böyle bu gemide

    Eskiler yiter yenide

    Beni degil kendini de

    Unutursun Mihribanim

    Yillar sineme yaslanir

    Hatiralarin paslanir

    Bu deli gönül uslanir

    Unutursun Mihribanim

    Zaman erir kelep kelep

    Meyve dalda durmuyor hep

    Unutturur bir çok sebep

    Unutursun Mihribanim

    Gün geçer azalir sevgi

    Degisir herseyin rengi

    Bugün degil, yarin belki

    Unutursun Mihribanim

    Süt emerdin gündüz gece

    Unuttun ya büyüyünce

    Bu iste tipki öylece

    Unutursun Mihribanim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • kendi haline bırak. seviyorsa döner

    0|0
    0|0
  • Bir iliskiyi bitirmek bu kadar kolay mi ya birini seviyorsan ondan ayrilamazsinki uzemessinde sevdigin kizi seni gercekten sevseydi sana o cumleleri kullanmazdi

    1|0
    0|0
    • bende bunu dıorum hergn gormeye gelıodu devamlı arıodu sevıorum dıodu sımdı nasıl onun ıcın kolay oluoo

    • Seni gercekten sevseydi bir gulusun icin herseyi yapardi seni uzmemeye calisirdi.Benim icin sevdigim kizin gulusu herseyden degerli

  • arama artık sende

    0|0
    0|0
    • ben belkı bişiler duzelır dıe kolay bıtmesın dıe yınede aradım aldıgım cevabıda bılıodum

    • ısrar ettikçe o senin mecbur olduğunu düşünecektir arama yani

  • Tabiki bitirmiş bunu da mı biz söyleyelim. Sende arama rahatsız etme çocuğu madem.

    0|0
    0|0
  • Umrım hayırlısı olmuştur,bence fazla zorlamamakta yarar var.Her ayrılık güçlendirir insanı bu konularsa,tabi dik durabilirsen.

    0|0
    0|0
    • alıstırcam kendımı artık

  • Soruyorsun birde yaa. Tabiki bitirmiş. 2-3 defada demiş anla diye yine anlamamışsın. Ben olsam bende bitirirdim..

    0|0
    0|0
  • Ouwwww... ara özür dile baktın olmuyor bitmiş kuzum beklemeye gec

    0|0
    0|0
    • aradım ozur dıledım dınlemedı bıleee azına gelenı saydı sonrada 6 gun gectı aradım ozelden ıste bole dedıı

  • neden ayrılmıştınız bu ona bağlı

    0|0
    0|0
    • bayan arkadasıyla gorusmesını ıstemıodum erkek arkadasının eskı karısıydı durumu ıı olmadgı ıcın sureklı onla ılgılenıodu bende sklmıstım bu durumdan kıskanıoumm

    • sen yanlış bişey yapmamışsın senlik bişe yok yani

    • ona gore yanlısmıs takıntılı kıskancsın dedııı

  • Kabul etsen iyi edersin.

    0|0
    0|0
  • Fazla zorlamayacaksın bazı şeyleri

    0|0
    0|0
  • bitmiş bitmiş takmayın kafay laaaa

    0|0
    0|0
  • boş ver unut gitsin giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir yeni aşklara yelken açmak en doğrusu...

    0|0
    0|0
  • Bitirmiş te laf mı üstüne bir bardak su bile içmiş.

    0|0
    0|0
  • yok bitmemiş erkeğin peşinden koşan kız olma

    0|0
    0|0
    • oldum sayesınde gurursuza oldum off

  • ne yaptında sinirlendirdin

    0|0
    0|0
    • ben haklıydım bayan arkadasıyla gorusmesını ıstemıyodum sureklı onla ılgılenıodu bıde dul en yakın arkadasının karısı eskı neymıs durumu ıyı olmadgı ıcın ılgısı

    • Hepsini Göster
    • ck haklısın sızce ben bu konuda haksızmıyım

    • hem haklısın hem haksız kıskançlık yaparak ona güvenmeyerek haksızlığın büyüğünü yapmışsın erkekde seni dinlemeyerek haksızlık yapmış

Kızlar Ne Diyor 9

  • Bırak arama ya küçük düşürme kendini

    0|1
    0|0
  • gerçekten bitrdğini zamanla anlarız ancak..belki özşer arar seni belli olmaz ki...ama ona bu zmanı ver..sen arama yani...kesnlkle arama..

    0|0
    0|0
  • bitmis sanırım:/

    0|0
    0|0
  • canım ya maalesf btmiş

    0|0
    0|0
  • ay yok artık bu kadar saçma soruda olmaz daha ne demesini bekliyodun anlaman için

    0|0
    0|0
  • bence de kabullenmeli artık. eğer dönecek olsa da bu durum ona kalmış artık ki sanmam. :/

    0|0
    0|0
  • Evet bırak onu..kendin basitleşme bari.

    0|0
    0|0
  • üzgünüm ama bitmiş

    0|0
    0|0
  • Artık bitirmiş. Bir daha da arama o sözden sonra. Gururlu ol.

    0|0
    0|0
    • o sozu duydum artık aramam tabıkıde bu kadar kolaymı oluoo onlar ıcın bıtırmek ıcın yhaa

Yükleniyor...