NBa haberlerini takip ediyormusunuz?

Yeni sezon için hazırlarını yapan takımlarda büyük değişimler olmaya başladı kadrolardaki oyuncuların takaslardan başı döndü.)

mesela Dwight Howard Houstanla anlaştı,Bostonun Big three si dağıldı,Bogdanovic broyklyn nets e gitti,Kenyon Martin benim takımım minesotayla anlaştı,Ömer aşığın Howard gelmesi dolasıyla rahatsız olduğu ve Lakers forması giyileceği konuşuluyor 2007 yılında Kevin Durantın önünde 1. sırada draft edilen ama sakatlıklarla boğuşan Greg Oden bu sene yeniden NBA dönüyor başta Miami ve Spurs olmak üzere 12 takımın peşinde olduğu konuşulyor

Siz nasıl değerlenidiyorsunuz bu haberleri?


0|0
9|8

En İyi Kız Görüşü

  • Hayır takip etmiyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

Erkekler Ne Diyor 8

  • Dwight ın gitmesi Ömer için he kötü oldu hem iyi

    ondan bişeyler kapar ama dakikası azalır.Teklifleri değerlendirebilir

    Boston yaşlı takım imajını sildi bu sene

    Miami takımı bozmazsa yine şampiyon olur

    0|0
    0|0
  • arasıra facebooktan takip ediyorum en son spursun ve bostonun takaslarını duymuştum, spursun ilk 5i harika oldu

    0|0
    0|0
  • Evet ben de yakından takip ediyorum senin buraya yazmadığın bir kaç yeni anlaşmalar daha var. Boston da zaten Ray Allen ta geçen sene ayrılmıştı Miami'ye gitmişti bu yıl da Pierce ve Garnet'i takasla Brooklyn Nets'e yolladılar bu arada Brooklyn'in yeni koçu da basketbolu henüz yeni bırakan Jason Kidd oldu Brooklyn'in kadro çok iyi oldu önümüzdeki sene Doğuda zirveye oynarlar tabi takım kimyası oturursa yani yeni takaslarla ilk 5 Daron Williams, Jo Johnson, Paul Pierce, Kevin Garnet ve Brook Lopez'den oluşacak valla süper bir ilk 5 olucak bu saydığım oyuncuların hepsi kariyerlerinde All Star olmuş oyuncular. Boston'ın koçu Doc Rivers d atakımdan dağıldı ve L.A Clippers ile anlaştı Boston tamamen değişti onlar artık yeni bir yapılanmaya gidiyorlar önümüzdeki 3-4 sene biraz kötü geçicek onlar adına gidişat onu gösteriyor draftlardan falan iyi yıldızlar kapıp yeni yapılanmaya gidicekler görünen o.

    0|0
    0|0
    • aynen onlar zaten biliniyordur diye yazmadım o.j mayonunda milwakiye gitmesinede sevindim aslında Bostonu beşiktaşa benzettim bu sene sanki feda yapıyormuş gibi:D

    • Hepsini Göster
    • houstan aslında çok iyi takım olur ömerle jermmy tutrsa bu sene brooklyn ve houstonu değişik bir gözle izleyeceğiz

    • Howard'ın gelmesiyle Ömer'in süresi çok azalacak yani Ömer bu yıl çok iyi gelişim gösterdi ilk 5 oynayacağı pivot arayan bir takıma gitmesini isterim ben. Sezon başı Harden takasında Oklahoma'ya giden Kevin Martin de sözleşmesinin bitmesiyle Minnesota ile anlaşmış haberi var geçen gün görmüştüm. Millsap de Atlanta ile anlaştı haberleri var ayrıca Al Jefferson da Charlotte Bobcats'e gitmiş Enes artık Utah Jazz'da ilk 5 başlar ya da daha fazla süre alır.

  • Eskiden Karim Abdulcabbar vardı :)

    1|0
    0|0
  • Hayır..

    NBA izlemesini severim ama haberlerini izlemeyi / Takip etmeyi sevmem..

    0|0
    0|0
  • bucks ta o.j mayoyu almış.beğendiğim şutör guardlardan biri

    0|0
    0|0
  • Boston Celtcs'in yeniden yapılanmasının zamanı gelmişti.Bence iyi bir hamle oldu.

    0|0
    0|0
    • Yapılanma dediğin böyle olur valla kökten çözüm:D

    • Nba'de küme düşme olmadığı için her takımın bir yükselme devri oluyor,uygun jenerasyonu yakaladığında.Boston bu hakkını kullandı ve özlediği şampiyonluğa ulaştı.Şimdi Miami'nin de düşmesini bekliyorum :)

  • Miami Heat ve Boston Celtics'i izliyorum daha ziyade. Bati tarafini bi' turlu sevemedim nedense.

    0|0
    0|0
    • orda spursun dışındakiler gerilemede yahu nerde o dallaslar Lakerslar Doğu büyük üstünlük kurdu

    • Gecenlerde R. Rondo training izliyordum gene, darlandim sahaya gidip kendi kendime calismaya basladim.


      Fazla izleyince bunyede ters tepki yaratiyor.

Yükleniyor...