İstanbulda çok da pahalı sayılmayacak tenis kortu...

İstanbulda çok da pahalı sayılmayacak tenis kortu ve özel ders veren spor merkezleri söyleyebilirmisiniz? Belki hoca çıkar biriniz de ucuza kapatırız:D :D


0|0
47

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 6

  • He bide eğer ders almayıp sadece kiralamak istiyosan Büyükçekmecedeki kapalı kort saati 40 tl eğer üyeysen 30 tl filan

    0|0
    0|0
    • Peki ders alırken raketi felan alman mi lazım bilıyomusun bazıları ders sırasında kendi veriyo diye biliyorum 160 da çok ya ama hep böyle pahalı zaten:/

    • Hepsini Göster
    • he o zaman lisansı boşver öğrenmeye bak federasyonun düzenlediği turnuvalar varda iyi bir seviyeye gelince oraya maçlara gidebilirsin tabi bunun için federasyona üye olman lazım

    • Ya ben zevk için iki üç ayda olsa öğrenmek istiyorum zaten okulum da var hobi olsun diye çok eğlenceli görünüyo hayallerinden biri diyebilirim ama öğrenci için pahalı biraz fiyatlar sporu lüks haline getiriyolar resmen umarım giderim

  • Avrupa yakasındamı oturuyorsun? Eğer avrupa yakasında oturuyosan Büyükçekmecede var bide Avcılar merkezde aylık fiyat 160 tl civarı ikisininde ayda 8 saat ediyo.Haftada 2 gün.

    0|0
    0|0
  • spor kulüplerine bir sor araştır

    0|0
    0|0
  • ataköyde var. ama mekanın adını unttum.

    0|0
    0|0
    • Ya netten de baktım da orayı ben de hatırlıyorum yalnız fiyatlar çok pahalı yani bence:/ sonra niye spor gelişmiyo filan neyse artık sağol :)

  • youtubedan ızle cok ucuz D

    0|0
    0|0
  • istanbulda olmadığm için bimiyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

Yükleniyor...