Evde zaman geçirir misiniz?

Arkadaşlar sıcaklarla birlikte hiç dışarı çıkmamaya başladım sürekli evdeyim kafayı yiyecem :)) sizler evde zaman geçirirmisini? bişeyler önerin vakit geçirmek için,


0|0
8|7

En İyi Kız Görüşü

  • yabancı diziler çok sürükleyici. bir tanesine başla nasıl akşam oluyor anlamazsın :) prison break mesela.

    0|0
    0|0
    • hep aynı şey ondan da bir mapustan kaççaklar adama bıtkınlık geliyo :D

    • Hepsini Göster
    • duymadım deme bana bu diziyi :)

    • film olarak duydum ben onu karıştırıyo olabilirim :D

Kızlar Ne Diyor 7

  • sorma yahu bende eve kapattım kendımı genelde tv falan izliyorum :D

    yada uyuyorum baska turlu vakıt gecmıyo :D

    0|0
    0|0
    • bıktım dostum, dışarda da bunalıyom :)

    • Hepsini Göster
    • aklıma kötü şeyler geliyo yalnızken neyse ki yapmicam :D

  • Günlük temızlık zaten uykudan uyanmak 1 de falan oluyor temızlık yapana kadar akşam oluyor :D :D Bak sen Şeyyy Yap Yeşilçam mı aç izle eskı türk filimleri :D

    0|0
    0|0
    • yeşilçam iyidir :) her gün temizlik mi olur yahu :D

    • Hepsini Göster
    • Yok 18 yaşındayım

    • :D

  • link

    mimimimimimimi .sd.s..d..sdafs.

    0|1
    0|0
  • yabancı diziii ;))

    0|0
    0|0
    • çok klasik, bir film öner bana aşk meşk olmasın içinde :D

    • Hepsini Göster
    • bu arada ekliyen benim :)

  • Kitap okurum, yoksa zaman geçmek bilmez.

    0|0
    0|0
    • en nefret ettiğim şey ne faydası var ki, daha çok canın sıkılır :))

    • Sana göre öyle :) Nefret ettiğin için okuma tabi ki. Canının sıkılmayacağı şeyler yap.

    • olur deniycem

  • film izle git dondurma al abur cubur al ye :D

    0|0
    0|0
  • gündüz iş akşam evdeyim hafta sonlarıda evde geçiyo bana zamn yetmiyo ya evde :(

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Evcilik Oyna.

    0|1
    0|1
  • İki haftalık izne çıktım 1 hafta ankaraydım geleli 3 gün oldu bir bakkala bile gitmedim sen düşün halimi :D

    0|0
    0|0
  • Hayat döngüden ibaret. Zamanla alışırsın film filan izle zaten çalışmaya başlayınca da hep iş hep iş diyeceksin oda sıkıcak. Bu döngüden kaçış yok.

    0|0
    0|0
  • uyumayı özledım be

    0|0
    0|0
  • fizy.com/song/oguz-yilmaz-yaban-elleri/3wkg8d

    Haydi o zaman hep beraber

    Kostak kostak dansı yapıyoruz

    0|0
    0|0
  • gotu yay otur

    ..

    0|0
    0|0
  • menemen yap otur tek başına ye :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...