Küçüklüğünüze dair sakladığınız eşyalarınız var mı?

Küçüklüğünüze ait ve o zanandan bu zamana saklamayı başardığınız bir eşyanızz varmıı.?. örneğin benim 6yaşımdayken annemle beraber aldığım tokam hala taki kutumda durur bende bilmiyorum ama nasıl olduysa saklamışımm ogünüde hatırlarım hala:D


0|0
24|34

En İyi Erkek Görüşü

  • 2 - 3 yaşlarımda karlı bir kış gününde bebek tulumu giydirmişler. Komple tulum işte :) Kapşondan ayak bileklerine kadar kapalı :) Valide sultan sağolsun saklamıştı, yeğenim olduğunda verecekti ben istemedim. Yaklaşık 20 yıldır saklı duruyor :)

    Şahıs olaraksa 15 yaşımda İstanbul kickboks şampiyonasında 1.olarak madalya kazanmıştım. Bir tek onu saklayabildim :)

    Şuanda 23 yaşımdayım :P

    1|0
    0|0
    • Vayyy kickbokss demekk.. bayilirimm izlemeyee tabii ama:D

    • Hepsini Göster
    • Oyh kenks ayıp ettin yaa :D Nerdesin ısmarlıyayım sana kahve :) Özele gel özele :P :P :P

    • Kankemm ya tamam:D

Erkekler Ne Diyor 33

  • önceden bir bebek dünyaya geldiğinde ev için vs hediyeler gelirmiş. Mart 1980'de benim doğumumda gelen 6 adet bardağı saklarım hep.

    1|0
    0|0
  • arabalarımın çoğu hala durur malum annecim aman kırarsın büyüyünce oyna gibisinden kendine göre mantıklı bana göre sapsalak bir bahanesi yüzünden hepsi duruyo çocuklarım oynayacakmış onlarla :)

    1|0
    0|0
  • sarılıp uyuduğum battaniyemi halen saklıyorum. bebekken onunla uyumaya alışmışım. :D

    üzerime örtmüyorum ama. sarılıyorum.

    1|0
    0|0
    • Enee erkeklerinde boyle cocuksu cici yonleri var demekki:D

    • Hepsini Göster
    • Vayy be cokk guzelmis..Yaslaninca o zaman bir cuval tasin olur:D ya ben ivir ziviri sevmefigim icin biriktiremiyorum hic bir sey biriktirsemde genel temizlikde muhakak copu boylarr:D

    • :D tavsiyem bir günlük gibi bişey yap. ajanda olabilir :D arasına ufak tefek şeyler sıkıştır. kartpostal ya da yaprak çiçek falan :D ben öyle yapıyorum hiç olmazsa :D çok hoş oluyo. arada açıp bakıyorum falan :D

      saklamadığım tek şey eski sevgililerime ait eşyalardır :)

  • 7 yaşımdaki resim dosyası, Hani havalı havalı şekilli şemalli olurdu ya :) İsmi neydi tam olarak unuttum resim dosyasıydı heralde resimlikde olabilir :)

    cut.

    1|0
    0|0
  • 7-8 yaşlarında dışarıda çocuklarla oynarken demirci geçiyordu yoldan içinde de biraz külüstür bir bisiklet vardı.Amca diye böğürdüm dur bekle dedim sonra eve çıktım,evden kumbaramı alıp adama verdim bu bisikleti alabilir miyim diye.Sağlam kazık yemiştim ama o bisikletle öğrendim bisiklet kullanmayı halada durur.

    1|0
    0|0
  • Çok şeyimi saklıyorum... tabi annemden devrolanlar da var.

    İlk saçım,

    emziklerim,

    çoraplarım,

    eldivenlerim...

    benim sakladıklarım ise;

    misketlerim,

    oyuncaklarımın bir kısmı,

    tasolarım,

    sünnet kıyafetim,

    okul yıllarıma ait birçok şey...

    neler neler, büyük bir anı kutum var :)

    baktıkça geçmişi hatırlayıp saatlerce konuşuyoruz o günleri.

    0|0
    0|0
  • Var, bir anahtarlık el şeklinde avuç içinde de nazar boncuğu var halen saklarım, daha doğrusu kullanırım ama yüzük parmağı ne yazık ki koptu

    1|0
    0|0
  • prezervatifim tabikidee .bebekliktn beri kullanıyrm =))

    2|0
    0|1
  • 7 yaşındayken rahmetli arkadaşımın hediye ettiği maket uçak

    1|0
    0|0
  • evet benimde çocukluktan kalma nazarlığım durur hala

    1|0
    0|0
  • anılarr yeter :D

    1|0
    0|0
  • geçmişe bakarak sadece acı çekiyorum

    1|0
    0|0
  • Bari mesajlarını kapamasaydın mk. :D :D Geri dönüş yapamıyorm .:D

    0|0
    0|0
    • mk sen fesat bır ınsansın üşenmedın sıldın mı ekle mk ben eklmem senı söylıyım:D

    • Hepsini Göster
    • offfff şaka olarak dedım neyse tamam bugun anlaşamıyoruz bz daha sonra knşrz hadı iyi akşamlar.

    • Evet belli zaten şaka dediğin 35345345 kere aynısını dedin.Anlaşamamızın tek sebebi sensin neyse bye.

  • 5 yaşımda ailemin aldığı bir küçük kırmızı plastik oyuncak köpek, 3-4 yaşımda aldıkları bir küçük yeşil plastik oyuncak dinazor, Birde ben 40 günlükken aldıkları orta boy tüylü pembe ayıcık var :) 3 ü hala duruyor dolapta 27 yaşımdayım şian kaç yıllıklar siz hesap edin. Ayıcık benle yaşıt belki :) onunda imalat süresi belki benim doğumumla aynı günlerdedir :D

    0|0
    0|0
  • Eski bir alışkanlık 1999 yılında yani 4 yaşında yaptığım ( ki herkes yapmıştır ) madeni paraların ön ve arka yüzlerini kağıt altına koyarak kurşun kalemle portresini cıkarmak onu gördükçe küçüklüğüm aklıma gelir ah be kederlendim işteee.. =(

    0|0
    0|0
  • Hırkam var :)

    0|0
    0|0
  • yok hepsini attım zuhahah:D

    0|0
    0|0
  • 16-17 li yaşlarda aldığım şişme keçim var

    hala tek parça duruyor

    eaaa

    gerçi bir kaç yaması var ama hala iş görüyor

    eaaa

    öhhüüü ya ihtiyaçtan değil yani tamam hala ara ara kullanıyorum ama sırf nostalji olsun diyeeeeeee

    0|0
    0|0
  • misketlerim tasolarım,gazetelerden kestiğim fenerbahçe haberleri,bilimçocuk kartları dergileri,plastik askerler

    0|0
    0|0
  • Anılarım :=) yetmez mi

    0|0
    0|0
  • Şöyle bir düşündüm de maziye ait ne varsa hiçbirisi yok hayatımda.

    0|0
    0|0
  • küçük arabalarım var hala saklarım 1992 yılına ait hala saklarım kısmetse ilerde çocuğuma verecem :D

    0|0
    0|0
  • ben birçok şeyi saklarım dolabım doludur

    0|0
    0|0
  • oyuncak tabancam hala durur

    0|0
    0|0
  • bebeklik bornozum bende :)

    0|0
    0|0
  • arabalarım durur, bir de çok sevdiğim anaokulu öğretmenimin hediyesi.

    0|0
    0|0
  • künyelerim acaip künye kolye hastalığım var

    0|0
    0|0
  • Gözlüğüm var tek camı kaybolmuş olsada. :D

    0|0
    0|0
  • Pembe ayicigimi saklarim hala

    1|0
    0|0
  • iyi hala :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 24

  • Tavşanlı bir çantam var nasıl sevdiysem onu...

    Bizim zamanımızda modaydı o peluş, hayvanlı çantalar. :)

    1|0
    0|0
    • Ahahhahh:D benim de vardii twetly di anneme aglaya zirlaya pazardan aldirmistim hic unutmuyorumm ama simdi yok herseyimi atti bunlar ya.. sizler ne guzel saklamissiniz herseyinizi:(

    • Ne güzeldi onlar. Baktıkça dalarım maziye... :)

    • Penim cantam yok tamam mi:(

  • 2çekmece dolusu var herşeyi saklarıım : D hatta şimdi yaşlılardan eski eşyalar toplamaya başladım hatrıra dedemin dedesini mızıkası babanemın annesinin gaz lambası bunlar benm için eskicilik gibi ama hatıra ilerde bulamam kendime ait şeyleride sakalrım ilk kesilen saçım dişim ilk içtiğim nargilenın ağızlığı ki son olduu :D öyle şeylerr :D

    1|0
    0|0
  • 2 yaşından beri oyuncak kurt köpeğim var onunla yatıyorum halla:)

    0|0
    0|0
  • oyuncak bebek :)

    1|0
    0|0
  • benimde bir çok tokam durur kıyafetlerim okulda yazdığımız şiirler yazılar yani saklayabildiğim her şeyi saklıyorum 3 kutudan fazla eşyam var saklamayıda seviyorum :)

    1|0
    0|0
  • barbi bebeğim ve onun aksesuarları var :D çantası çizmeleri ruhu aynası :D bir de zenci bebeğim var :)

    1|0
    0|0
  • evet hemen hepsi duruyor eşyalarımın. eskiyi seviyorum kıyamıyorum hiç bişeyi atmaya:))

    1|0
    0|0
  • dişim var kendim çektim.bir de eve ilk taşındığımzda toprakta bulduğum antika bir kolye ucu

    1|0
    0|0
  • Gunlugum vardi. Simdi cok iyi bir arkadasimda

    1|0
    0|0
  • Tasolarım bebeklerim hepsi duruyor benimm.

    1|0
    0|0
    • Ne guzell saklamyi basarmissinn.. bizim evde her genel temizlikde artik modasi gecti at at gityi hersey tasoda yok cipsiden cikardi:(

    • Hepsini Göster
    • Bence tenezzül edip oynsmazlardaa anne pikacu ne yaa derler ancaa:-D

    • Oyvoy nereye gidiyor bu böylee :D

  • 5 yaşında çok güzel büyük bir bebeğim vardı hala duruyo ve uzun bir süre daha saklamayı düşünüyorum :))

    0|0
    0|0
  • Bebekliğimden kalma patikler var çok sevimli bende kendi çocuğuma giydirmek istiyorum.

    0|0
    0|0
  • Tasolarım :( digimonlarım :( tanrım asla vazgeçemedim onlardan :D

    1|0
    0|0
  • evet hala vardır hemde birsürü giysiler,tokolar,oyuncaklar falan:) annem hiçbirisini atmadı

    0|0
    0|0
  • hindiztan cevizi kabuğu, bayağıda büyük bişey, çok küçüktüm halam almıştı nerden almışsa, ailecek kırıp yemiştik, o gün bu gündür bende, tokalık olarak kullanıyorum, baktıkça o günler aklımda hep :)

    0|0
    0|0
  • Bu konuda hassasım evde bir anı kutum var içinde benim için önemli anları temsil eden şeyler yer alıyor (bir taş parçasından, çekirdek kabuğuna kadar uzanıyor)

    0|0
    0|0
  • bir kaç kıyafetim ve polis arabam duruyor :) biraz vasat halde arabam ama yine de duruyor baş ucumda,hatıra sonuçta

    0|0
    0|0
  • Günlüğüm var benim arada okur gülerim :)

    0|0
    0|0
  • Barbie bebeklerim :)

    0|0
    0|0
  • kayboluyo ya saklanmıyoki

    0|0
    1|0
  • var oyuncak bir bebek, belki birkac kiyafetlerim de vardir :) ha evet bir t shirt :)

    0|0
    0|0
  • Bi hatıra defterim var heralde :)

    0|0
    0|0
  • İğrenç gelicek biliyorum ama kontrolümde gerçekleşmiş bir olay değil: 3 yaşımdayken sarı bukleli up upuzun bir saçım vardı kestirmeye gitmiştim kuaför örüp kesmişti o örgüyü annem bir kutuya koydu ve tahminimce hala duruyo

    1|1
    0|0
  • Kokulu kağıtlarm ne kadar kokusu kalmasada,süslü defterlerim,arkadaşlarımla yazılmalarım faln daha vardır da hatırlayamıyorm şuan :)

    1|0
    0|0
    • Defter dedin de aklima ne geldii.. okuldaykenn kizlar durmafan hatira yazdirirlardii artikkk bikmistimm birde ufaktimm anlamiyordum pekk herkese ayni seyi yaziyordumm inslh hic biri simdiye kadar saklamamistirrr::-D

    • Hatıra defteri de saklı.komedi maniler var :D

Yükleniyor...