2 ÖNEMLİ SORU!!!!!!!!!

-erkeğin sizden hoşlandığını nerden anlarsınız

-tuba büyüküstünün en çirkin bulduğunuz yerleri (benim için çok göbekli yamuk dişli bacakları çok kısa ve kalın)

Güncellemeler:
kızların tuba güzel değil demesinin sebebi kıskanmaları değil onların en ince ayrıntıyı bile farketmesindendir.

0|0
7|2

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 2

  • Tuğba büyüküstünden bahsediyoruz ve ben o kadına baktığım zaman Zeyna yı görüyorum sanki saçmalama :))

    0|0
    1|0
    • Hoşuna gitmeyen yorum yapınca - basıp engelliyo bu her kimse artık :)) aşşağılık kompleksi var bence

    • Hepsini Göster
    • püüüh bir kadının konuşma tarzına bak senin kadın bile olduğundan şüphelenmek lazım çekemeyip fotoğrafıma atladın daha sonra da tuba buyuk ustune atlıyorsun çok çirkinsin diye millete kompleks yapıyorsun değilmi :) neyse şikayet edip çekiliyorum terbiyesiz kadın o yaşa kadar ne yaptin sen boş durmuşsuın

    • mal sikem senin beynini ya

  • Yaş 15 Sendromu...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • iyi misin abla sen? tuğba büyüküstün!

    0|0
    2|0
  • 1- Tavırlarından belli eder zaten, heyecan vs

    2-Göbeği :D

    0|0
    0|0
    • evet ya kıçı çok büyük ve kalkıp göbeği sarkık ve biri aşyağıda biri yukarıda duruyor :D

    • Hepsini Göster
    • tavırlarını anlarım ama göbek ne alaka anlayamadım :D

    • ya hiç dikkat etmedinizmi dizide ne zaman dar bir şey giyse poposu kocaman göbeğide sarkık sarkık çıkıyor ordan hayır hiç mi dikkat etmessiniz :D

  • Tuba gayet güzel bence:)

    Bana bakıyorsa sürekli hoşlandığını düşünürüm.

    0|0
    0|0
    • tubamı gğzel allah aşkına gerçi beren saat ondanda çirkin

    • Hepsini Göster
    • yoo güzele güzel derim mesela hatice şendil türkan şoray bunlara bin basar

  • Davranışlarından

    Kadın kendinden çirkin.

    0|0
    0|0
    • evet hareketleri ve abartılı mimikleri beni gıcık ediyor.

  • insan kusurlarıyla güzeldir kadının dişleri yamuk belki ama doğallık katıyor ona ozaman hepimiz kusursuz botoxlu yağsız taş bebekler olarak dolaşalım hazmedin şu kadının güzelliğini

    0|0
    0|0
    • ben o çok çirkin demiyorum ama sürekli tvde tuba beren kıyaslaması yapılması beni çileden çıkartıyor bize ne umrumuzdamı?

    • Hepsini Göster
    • ay çok komik bunlaramı gülüyosun salak ya galiba o kadar çirkinsinki tubayı sevdiğin için değil kendi çirkinliği örtmek için savaş veriyorsun

    • haha bana bulaşıyo şmdide mikropmusun lan sen kadınların en büyük düşmanları kendi cinsleridir aynaya bakta kendinle barış biraz yazık kıyamam yaaa sana da bakan olur merak etme üzülme

  • tuba büyüküstün konusuna kesinlikle katılıyorum :D

    0|0
    0|0
    • bencede yaşlandıkça dahada çirkinleşti

    • çirkin hic sevmem ama sen en iyi cevabı seçmişsin hemde sana iyimisin dieni :D

    • yanlışlıkla oldu :D ya gerçekten bu kadın beni çok sinirlendiriyor diziden burnunu aça aça nefes almayı bir bok sanıyor artist.

Yükleniyor...