Gizli soru soranlara karşı savaşa var mısınız?

Arkadaşlar,tüm site kullanıcıları vs vs...bilmiyorum çoğunuk hangi fikirde ama ben gizli soru soranlara yorum/cevap yapmama kararı aldım bundan sonra.Eğer bu tür ortamlarda insanların uyduruk nicklerle daha da uyduruk soru sormalarına ve bu da yetmiyormuş gibi gizli soru sormalarını onaylamıyorsanız cevap vermemenizi tavsiye ediyorum:Dkimse cevap vermesse gizlilerin belki turu ortadan yok olur:D

not:ha bir de soru sorduğunuzda "gizli kullanıcılar cevap vermesin" seçeneğini işaretlemeyi unutmayınız:D


0|0
6|14

En İyi Kız Görüşü

  • gizliye cevap hakkı vermiyorum zaten. gizli olarak heleki din ve siyaset sorusu soranlarda korkağın önde gideni.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • İstediğim soruya cevap veririm, cevabın niceliğinden çok niteliği yeterlidir gizli kullancıya. Zaten sen daha KSyi bir çeşit yoğurt markası sanarken ben sorularımı gizliye kapadım.asdf

    2|0
    0|0
    • sen o yogurt sanma etabindan gecmissindir de ben gecmedim:D

  • kendini göstermek isteyen gösterir istemeyen gizler...gizli olanlara böyle bir savaş açman anlamsız...kişinin gizli olup olmadığına değil sorduğu soruya en yardımcı cevabı nasıl verebilirim diye düşünmelisin...

    4|0
    0|0
    • tamam da gizli olmamak kendini gostermek mi oluyor?zaten uyduruk bir profil simdi ben kendimi gizlesem ne olur gizlemesem ne olur?yok kendi dusuncesinden rahatsiz oluyorsa ozaman oyle bir dusunce icerisinde bulunmasin cok basit

    • Hepsini Göster
    • neden gizli?herhangi bir konuda soru sormak ayip birsey mi?neden gizlilige ihtiyac duyuyorlar? koyunlar yonlendirilir burdakileri koyundan sayiyorsan...bilemem

    • sabit düşüncelisin ve artık sana cevap vermiyorum...

  • tamam olabilir

    1|0
    0|0
  • Bacım millette gizli kullanıcıyı tavlama fantezisi var, ne savaşı

    1|0
    0|0
    • ne fantezisi ne fantezisi:D

    • Hepsini Göster
    • Sen de gizliden takılıyorsun yani :)

    • yo takilmiyorum senin bahsettigin yazilar cevap olarak yaziliyor sanirim benim anladigim ozel mesaj olarak yaziliyor olmalariydi

  • Xperime bakarım ben

    0|0
    0|0
  • "Yokum" diyor ..

    LAn bir tane gizli şeyim olsa yanmayacağım hee

    0|0
    0|0
  • saçma bir karar almışsın

    1|0
    0|0
  • gören root admin sanar pehh

    3|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • isini gordugune dair resim kullanarak mesaj vermene gerek yok hic,cik p*rno sitede oyna:D hem "isini gorursun" hem de baskalari "isini gorur" :D

    • o mesaj sana güzellik :) diğerleri "Sanat" olarak nitelendiriyor onu :) kıçımla ağzını açarsan şeyimi de görürsün afedersin. Bende durmuş ergenlikten kanepenin bacağını kemiren kıza laf anlatıyorum özür dilerim güzellik, sen siteyi ele geçirme olanlarını kur ;)

  • bide yorumunla tatmin etmedinmi direk engelleyen embesiller var mesela :)

    sinek bişey değil ama işte miğde bulandırıyor...

    1|0
    0|0
  • din siyaset gibi konularda gizli soranlarla zaten işim olmaz.

    0|0
    0|0
  • Varım ama once sende normale dön

    1|0
    0|0
    • konuyu acarmisin fazla esrarengiz bir cevap olmus

    • Hepsini Göster
    • Kendinle basla hadi o zaman

    • dusunemiyormusun?sorunun mu var?ben gizli soru sormuyorum sorsam bu soruyu sormazdim

  • bi ara benim açık cevabım yoktu ne diyosun sen :D

    0|0
    0|0
  • haklısın gerçekten herkes gizli neyden korkuyorlar ya da çekiniyorlarsa

    0|0
    0|0
    • farzet kız düşmüş kalkmış, ben burdayım der gibi bide profil mi göstersin abi ?

  • Nasıl istiyorsa öyle cevap verir.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Herkesin bir gizlisi vardır bizi ilgilendirmez kınamak veya yargılamak sana bana kalmamış sonuçta. Bu benim kararım sende buna karışamazsın..

    2|1
    1|0
  • Yokum çünkü bende onlardanım

    1|0
    0|0
  • fotona for istiyorum :)

    0|0
    0|0
  • ben kullnıcı seçmiyorum kullnıcının gizli olup olmaması beni ilgilendirmiyor soruya bakarım ben.

    1|0
    0|0
  • çok saçma bir sorumu gizledim isteyenlere sorunun linkini verebilirim savaş açmayın bana

    0|0
    0|0
Yükleniyor...