Çift soyadı kullanan kadınların amaçları nedir?Siz kullanır mısınız/kullandırtır mısınız?

Hem eşinin hem de kendi soy adını kullanan kadının amacı nedir?

Neyi ispatlama çabası içindedir?

Hatunlar/ Evlenince çift soy ad kullanır mısınız?

Erkekler /Eşin isterse tepkin ne olur?


1|0
36|16

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 35

  • 22 yıl babamın soyadını taşımakla gurur duydum , geri kalan ömrümde de eşimin soyadını taşırım :) ikisi birden olmuyo bence .

    2|4
    1|0
  • ben çift soyadı kullanıyorum. çünkü ilk soyadımı da çok seviyorum. ama sanırım bundaki en büyük etki soy adımın hem çok güzel hemde kısa olmasından kaynaklı. Gamze GÜL yeni soy adımda anıl olunca Gamze Gül Anıl oldu ve bence gayette hoş :D çoğu kişi gülü de adım sanıyo :D

    0|1
    0|0
    • :)peki uzun olsaydı?

    • durumuna göre değişirdi. ben soy adımı sevdiğim için kullanmak stedim göze batmayan bişey sonuçta ki eşimde müsade etti zaten buna :D

  • Aslında ben altında yatan sebep olarak şunu görüyorum ki, evlenmeden önceki yaşantısını sevmek ve hala o yaşantısıyla bir bağının olduğunu asla da kopmayacağını belirtme durumu. Ben babamın soyadını evlensem dahi, hala taşımak isterim. Ve eşiminde bu konuda bir ters tepki vereceğini sanmam.

    1|2
    0|0
  • kendi soy adından vazgeçememek ve eşinin hatrını kırmamak için heralde.belki de böyle daha karizmatik gelir diye düşünüyordur.ben evlenince şimdiki soyadımı çok sevmeme rağmen eşimin soyadını kullanmayı düşünüyorum.

    0|2
    0|0
  • Çift soyad kullanabilirim duruma göre değişir evleneceğim kişinin soyadı ya çok kötüyse? Ayrıca yapacağım meslekte önemli adımdan sıkça söz edilecekse kendi soyadımı mutlaka kullanırım. Zaten evlenmeyi düşünmediğim için bu tarz sorunlarla uğraşmam.

    3|1
    0|3
    • düşünmeyenler hep evlendi

    • Hepsini Göster
    • Ben de bilirim evlenmiycem deyip evlenenlere ama ben evlenmiycem diyorsam evlenmem evkilikteb daha önemli şeyler var hayatımda onları yapmak daha önemli evlilik şart değil ya ayrıca şu eksi verenleri de tebrik ediyorum kişisel bir soruda kişisel bir görüşümü eksileyebiliyorlar herkes tek fikir tek kafa olsun istedikleri belli kadın illa erkeğin gölgesinde kalacak size göre ama yok öyle bir dünya.

    • eksiye takma kafanı fani işler:)

      umarım hedeflerini gerçekleştirirsin

  • Bence soy adı değiştirmek bile saçma bazı durumlarda, bir hocam vardı üniversitede ilk girdiğimde yeni evlendi (tabi soyadı mat oldu yenisin aldı) ben 3.cü sınıfta boşandı tekrar eski soy adı aldı, ben bitirdim bir kaç yıl sonra iş icabı bir konferansa katıldım bir isim anons edildi bir baktım o hoca başka soyad(evlenmiş). anlayacağınız iş karman çorman bir hale girmiş, eskisi gibi 50-60 yıllık evlilikler kalmadı. sonunda zorla çift soyad kanunu çıkar gibime geliyor.

    2|1
    0|0
  • Eşinin kendi soyadını da kullanmak istemesi bile neden geriyor ki sizi bir de empati kur ben direk soyadimi değiştirmek zorundayım bence saçma

    3|1
    0|0
  • soruyu okuyunca "Çift kişilik yatak sahibi bekar kadın hakkında ne düşünürsünüz?" sorun geldi aklıma nedense :))

    ben evlenince öyle iki soyadlı felan gezmem gelecekteki kocamın soyadını kullanırım seve seve :)

    1|2
    0|0
  • babamla aramdaki bağ çok derin,onun gözlerindeki ışıltıyı görmek için babamın soyadını çıkartmak ıstemem evlenınce...

    eşim de anlayışla karşılar dıye dusunuyorum...

    1|1
    0|0
  • tabikide sadece esimin soyadini kullanirim.. isin yok her gittgin resmi dairede iki soyad kullan kim ugrascak :DD

    0|3
    1|0
  • esiminkini kullanmak isterim

    0|3
    0|0
  • Amacı nedir diye yazman hoş olmamış.Bazi kadınlar kendi soyadlarını da taşımak ister.Gayet normal.

    3|2
    0|0
  • çift soy ad kullanmayı düşünmüyorum evleneceğim insanın soy adı neyse o olacak işte

    0|4
    1|0
  • kullanmıcam çift soyad eşiminki yeterli olcaktır :)

    0|3
    1|0
  • çok soyad sevmem ben..eşiminki olsun

    0|3
    1|0
  • Evlendikten sonra sadece eşimin soyadını kullanırım..

    O bayanlar sanırım az da olsa feministler..

    1|3
    3|0
  • Eşiminkini kullanırım tabiki de

    0|4
    1|0
  • Müstakbel eşimin soyismini seviyorum, kendi soyismimi de seviyorum ama sadece eşimin soyismini kullanırım.

    0|3
    1|0
  • Benim soyadım çok basit :D hiç sevmiyorum bu yüzden soyadı güzel biriyle evlenicem hehe :D

    0|2
    0|0
  • ben sadece eşiminkini kullanırım

    0|4
    1|0
  • Eşimin soy adını alıcam.

    0|3
    1|0
  • Normalde kullanmam ama faceye ikisini de yazabilirim

    0|1
    0|0
  • ego tatmininden başka bişey değil. bişey kanıtlanacaksa soyadıyla olmaz o.

    0|2
    0|0
  • çift kullanmak istiyorum eşim kabul ederse tabi.

    0|1
    0|0
  • sormazlar mı adama kardeşim senin amacın neee

    0|1
    0|0
  • Sadece eşiminkini kullanırım. Sende amma taktın ha bu kadınistlere.

    0|3
    1|0
  • Kullanırım ben,eğer eşimin soyadı yakışmıyorsa adıma çift kullanırım.

    1|1
    0|0
  • eşimin kullanıyorum

    0|1
    0|0
  • Niye kullanmayalım ki ? Siz nasıl soyadınızı değiştirmek istemiyorsanız bizde aynı şekilde istemiyoruz. Sonuçta o soyadını kullanmamız fark etmez. Çocuğun soyadı yine babasınındır.

    1|1
    0|0
    • her konuda eşitiz diyorsun?

    • Gönül öyle isterdi ama olabildiğimiz kadar eşitiz diyelim

  • yıılardır bu soyadından kurtulmak için bekliyorum çift soyadını kullanmayı düşünmem

    1|2
    0|0
    • nedir bu kadar senin kurtulmak istemenin sebebi

    • o soyadı için yemediği halt kalmadı soyu kurusun

  • Kızlar Devam
    5

Erkekler Ne Diyor 16

  • ben evlenince eşimin soyadını alacam abi :DD

    2|1
    1|0
  • soyadı çok mu önemli, ona vercez buna vercez diye uğraşıyoruz.

    3|2
    0|0
  • 2 isimli bayanların 2 soy isimlerini de kullandıkları zaman Brezilyalı, Portekizli topçulara benzedikleri hatırlatılsın :(

    0|1
    1|0
  • Ataerkil bir insan doğasını kadınların zorla değiştirmek istemesi sonuçta o soyadın yanına erkeğinki gelecek kendi egolarını tatminden başka birşey değil ve bir anlamı yok nereye giderse gitsin sonuçta erkeğin soyadı sorulacaktır...

    1|1
    0|0
  • bayanların yorumunu okudum. tam baına buyruk, feministler bu siteyi ve ülkeyi istila etmiş hiç umut yok derken, bu kötü zamanda eşimin soyadını taşımaktan gurur duyarım diyebilen kadın gibi kadınların yorumlarını gördüm. gurur duydum. ne mutlu sizin gibi düşünen sadık, değerli Türk kadınlarına

    1|1
    2|0
  • kullandırtırım çok lazımsa :D

    0|1
    0|0
  • nasıl isterse öyle yapsın kendi seçimi bu konuda karışmam doğru olmaz.

    1|1
    0|0
  • ne isterse onu yapsın.

    1|1
    0|0
  • Kullandırtmam. ama soy ismim bir bana yakışıyor. kimle çıktıysam soy isimleri çok güzel oluyor ve benim soy ismimi yanına koyunca aşırı kötü oluyor. inşallah evleniceğim kişinin soy ismi çok dandik olurda rahatlarım

    0|1
    2|0
  • Çok takılmamak lazım buna.

    0|1
    0|0
  • herkeste olmasa da , genellemiyorum bakın. Genelde egosu yüksek kadınların tercihi.

    0|1
    1|0
  • hatun benimle evleniyor tabi benim soyadımı alacak.kendi soyadını kullanmasına izin vermem

    0|1
    2|0
  • Benle evlenecek kadin yandi

    0|1
    0|0
  • Abicim Beyin Bedava :)

    0|1
    1|0
  • her ikisi saçma oluyor, bu konuda tartışma olursa eşimin soyadını bile taşıyabilirim sorun yoktur.

    0|1
    0|0
  • karım isterse onu boşarım

    1|1
    1|0
Yükleniyor...