Ahınız tuttu mu hiç?

canınızın çok yandığında ah ettiniz ve de o ahın tuttuğunu gördünüz mü? çevrenızden de olabilir. somut örneklere ihtiyacım var?


1|0
8|11

En İyi Erkek Görüşü

  • merhabalar. sanırım biri seni çok üzmüş. elinden tek gelen ah etmek. biliyorum, onun da üzülmesini istiyorsun. haklısın da. hatta sana bununla ilgili kendimden bir örnek vereyim. yaklaşık 1 sene evvel, 7 senelik ilişkim bitmişti. aldatılmıştım. çok ağır. telefonda onun ağzından duymuştum aldatıldığımı. sadece tek bir beddua ettim. hayatımda hiç kimseye beddua etmişliğim yoktur. sadece o an, içimden öyle geldi, ve o kadar samimiydim ki o bedduayı ederken. aradan haftalar geçti, aylar geçti. ahımın tutmasını beklemekten başka hiçbir şey gelmiyordu elimden. rahatlayacaktım tutarsa. öyle sanıyordum. gelgelelim benim ahım 3-4 aya kalmaz tuttu. ahımın tuttuğunu da kendisinden öğrenmiştim. çok daha ağırdı yaşadığı. ama sevinmedim. rahatlamadım da. olan olmuştu zaten. onun başına gelecek hiçbir şey benim o süreçte yaşadığım sıkıntıları yaşanmamış kılmayacaktı. ben de bana yapılan şeyleri hiçbir zaman unutmayacaktım. yani değişen bir şey olmayacaktı. sorunun cevabına gelecek olursak; evet, benim ahım tuttu. fakat ahımın tutması yaşadığım acıların hiçbirini unutturmadı bana. bunu bilmeni istedim. çünkü hayat senin ve yapman gereken çok şey var. kendin varsın mesela. kendin için, kendi mutluluğun için yaşamayı öğrenmelisin. o yüzden bırak ahının tutmasını beklemeyi. onun yaşayacağı hiçbir acı seninkini unutturmayacak. rahatlatmayacak da. zamanla aşkın da, nefretin de geçecek. emin ol. kendine iyi bak. güçlü ol. bu dünyadaki en değerli varlık sensin. unutma.

    3|2
    0|0
    • teşekkürkür ederim. ama ben aşık değilim. o çok mutlu ve ben bunu görmeye tahammül edemiyorum.

    • Hepsini Göster
    • tamam teşekkürler

    • ayakta alkışlıyorum bu yorumu,tıpkı benim düşüncelerim.

Erkekler Ne Diyor 10

  • Tuttu.

    1|0
    0|1
  • Ah aldığımı biliyorum ve ve aldığım ahların hepside tuttu.

    2|0
    0|1
  • Ufaktım Orta Son Yada lise 1 yazları çalıştığım birşey vardı, iftiraya uğradım patron iftira etti bana çok beddua ettim adama .. 1 sene geçmedi üzerinden intihar etti sonradan duydum ben gözümle görmedim .

    1|0
    0|1
  • 8 yıl önce kız arkadaşım ayrılmak istedi nedenini bir türlü çözemediğim .. 2 hafta sonrası başka birinin hayatında olduğunu gördüm .. o çok istediği ünüversite vardı .. inşallah kazanamazsın die söylenmiştim ve ni tekim kazanamadı acıktan okumak zorunda kaldı ve bunun tek nedenin ben olduğumu düşünüyor halen .. üzüldüm tabiki o an dilimden çıkan bir kelimeydi fakat gönlümden geçen kesinlikle kazanmasıydı...

    1|0
    0|1
  • Ben ah etmem , genelde milletin ahi tutar bana .

    2|0
    0|1
  • Kimseye ah etme.Vardır seninde kabahatin.Sen doğru ol eğri cezasını bulur.Üzülürsün sonra.Çünkü adalet tecelli ediyor.

    1|0
    0|1
  • tutuyor evet ama tutunca üzülüyorum. tutmayıncada üzülüyorum. her halukarda üzülüyüorum. yaa napıorum ben :S

    1|0
    0|1
  • ben etmedim ama bir hatun bana etmişti. ama birşey olmadı. ettiği konuda hala sıkıntı yok :)))

    1|0
    0|1
    • sen hatalı mıydın peki?

    • o kişiye göre değişir. bana göre hata olsaydı yapmazdım zaten. köpeğin duası kabul olsa gökten kemik yağardı gibi bir şey bana göre...

  • ah etmem, birşey olmuyorsa ya gerçekten olmaması gerektiği için ya da daha iyisi olacağı için olmuyordur...

    1|0
    0|1
  • Bir kaç kere tuttu.

    1|0
    0|1
    • anlatır mısın?

    • Hepsini Göster
    • teselli edecek ve iyi olumlu şeyler söyleyeceksen neden olmasın :)

    • :) buranın dert babası benim. Herkes anlatır bende makul çözümler sunarım. Dinlemek isterim seni de.

Kızlar Ne Diyor 8

  • Şimdi bir kaç sene önce sorsalardı işte tuttu işte bana yapanlar bunu şunu çekti diye cevap verirdim.Şimdi o şekilde düşünmüyorum.Niye biliyormusun? O beddua ettiğim insanların başına bir şey geldiğini duyunca üzülüyorum.Bu demektirki belki yaptığım beddualar tutumuş olabilir ama sevinmediğimi anlıyorum.Zil takip oynayacağımı sanarken tam tersi üzülüyorum ve o nedenle artık insanlara beddua etmiyorum.

    1|1
    1|0
  • Valla canim benden beter olsun dedim 5 gun sonra perisan aradi. Ruyalarinda görüp sabahları aglasin dedim barisinca anlatti görmüş aglamis beter olmus. Sana haksizlik yapildiysa geç Allahla konuşacağın köşe ne. Anlat icindekileri. Öyle bir gerçek oluyor ki yok artik diyorsun. Eski sevgilim de namazlarda anlamıştim. Adam aglaya aglaya sabaha kadar trende gelmiş beni birakip gittigi kizi da tokatlamisti. Elinde ne numaram ne adresim yokken hemde. Ahh mi hakedilmis oc mu bilmem ama Allah hakettigimiz mutluluğu o ayagimizin dibindeyken yaşatıyor.

    1|0
    0|1
    • çok istiyorum görmeyi çok yandı benim canım.

    • O zaman her gece dua et. Yurekten icinden o aciyi hissettigin anda. Karanlikta dua et. Namaz kil. Sukur namazi de.once sukret ve sonra yureginin acisini ac Allaha. Kisacik bir surede kabul olacak goreceksin.

    • tamam teşekkürler.

  • inş tutmuştur

    1|0
    0|1
  • Tuttu :S

    1|0
    0|1
    • anlatır mısın?

    • Birisi beni çok fena üzmüştü ama öyle böyle değildi baya baya üzülmüştüm daha sonrada hastalandığını duydum ve eskisi gibi de değildi konuşmaları falan bazı şeylerden pişman olduğunu anlamıştım.

    • anladım canım teşkkürler.

  • Günahım alınırsa çok pis tutar.

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|1
  • ah etmem Allah'a havale ederim

    1|0
    0|1
  • bana geri döndü belalar

    1|0
    0|1
Yükleniyor...