Hata bende mi?Sadece rahatlamak istiyorum.Es geçmeyin.

Sevgilim benden ayrılmıştı sonra tekrar konuşmaya başladık ve sebepsiz çekip gitti.Bende sustum 5 gün sonra dayanamadım çünkü kafamda çok kötü soru işaretleri kalmıştı.Neden bıraktı gitti diye önüme bakamıyordum onunla konuşmak için mesaj attım problem neydi söylesin tamam artık önüme bakayım diye beni tersledi ısrar ettim hala tersliyordu söylemiyordu hakaret etti bende Allahım bana yaptıklarının aynısını burnundan fitil fitil getirir dedim.Sövmeye başladı o sövünce bende sövdüm zaten 5 saat telde tartıştık.3 Saat tartıştık 2 saat sonra bunların anlamsız olduğunu söyledim helalleşelim ve konu kapansın dedim.Birbirimizi kırmanın bir anlamı yok dedim gereksiz bunlar dedim ama hala o kendini haklı görmeye devam etti hala kendini üste çıkarmaya çalıştı.En sonunda tamam sen değmezsin hiçbir şeye dedim.Uzatma artık yazdım(Geçen gün terk edince Uzatma artık diye bana yazmıştı)Ne terbiyesiz insansın sen ya yazdı bende geçen aynını yazmıştın noldu zoruna mı gitti tamam uzatma yazdım o da terbiyesize bak yazdı filan neyse bb yazdım o da sevgilim var demişti ama yalanını ortaya çıkarınca son mesaj olarak sevgilim yok ama olabilir teklifler çok bunu seni çıldırtmak için söylemiyorum seninle de tanıştırırım asalet beyefendilik neymiş öğrenirsin yazdı.Bende he he tamam yazdım.Sen çocukmuşsun ya iyi ki de kurtulmuşum senden yazdım.


0|0
5|1

En İyi Kız Görüşü

  • Iyikide kurtulmusun.

    0|1
    0|0
    • Ben hep iyi davrandım ama o hep kendini haklı gördü tek dileğim var inşallah haksız olduğunu bir gün anlar gelir özür diler ama sanmıyorum.

    • Hepsini Göster
    • İnşallah anlar.İlk hakareti eden kendisi kendini haklı gören kendisi bana etmediğini bırakmayan kendisi ben ise sadece insanlık adına tamam bitsin helalleşelim diyince de gerek yok diyen hala kendini haklı görende kendisi.

    • Sen Allah'a sükret kurtulduguna, Allah onada hidayet versin.. Burnunu havadan indirmezse sonra cok aglar..

Kızlar Ne Diyor 4

  • Bırak o kızı kesinlikle...

    0|1
    0|0
  • sen haklı görünüyorsun sadece yazdıklarında öncesini bilmiyorum kıza neler yaptığını

    0|1
    0|0
    • Hiçbir kötü bir şey yapmadım inan yaptığım tek şey bir kavga olduğunda oturup çözüm bulmaktı zaten arkadaşıma danışırdım o hep derdi başından atmaya çalışıyor diye.Ne aldattım ne yalan söyledim ne de kötü davrandım hep iyi oldum.

  • baya çoçukmuş o ne öyle bitecekse doğru düzgün bitsin

    0|1
    0|0
    • haklısın bana diyo ki öğrenme bazı şeyleri bilme sessiz kal ben ona diyorum ki uykularım kaçıyor bu sorunlardan artık rahatlamak istiyorum diyorum hala aynılarını diyip duruyor.Son anda bile kıskandırmaya çalışıyor sanıyo ki içime oturacak değmezsin yazdım değmez gerçekten.Olan biten buydu ama kendini haklı görmesi sinir ediyor beni.

    • Hepsini Göster
    • Haklısın.Aptallarla tartışmaya girmeyin çıldırırsınız demişler.

    • kesinlikle sen doğruyu biliyorsun önemlisi kendini biliyorsun takma :))

  • bu zihniyette bir insan katlanılacak gibi değil senin yaptığın birşey yok o kendi kendine bir trip bir havalara girmiş gitmesi daha iyi boşver adamı sinir hastası eder böyleleri :)

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Moda Girmiş. Sonra yeni bulduğundan kazığı yiyince seni düşünüpte ağlar bir de :)

    Ama iş işten geçmiş olacak.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...