Ne düşünürdünğz siz olsanız ?

bir erkek gelip sizin isminizi sorsa ne düşünürdünüz ? hem de sürekli göz göze geliyosanız ve ayrı sınıfta olmasına rağmen sürekli sizin sınıftaysa ? hatta bir keresinde de arkadaşlarımla oturuyoduk bana naber ela dedi . gülümsüyordu da


0|0
8|6

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 6

  • senden hoşlanıyor seni beğeniyor

    0|0
    0|0
  • annem söle ama soyadımı verme dedi derim ismimi verim meraba ben okşan derim soyadımı soramaz zaten bu isimden sonra:D

    0|0
    0|0
  • sana yazıo

    0|0
    0|0
  • ismini soruyosa demek ki öğrenmek istiyo

    0|0
    0|0
  • gebetemime bakacak acaba:)))

    0|0
    0|0
  • sölerim ne olcakki zaten aynı sınıftaysak ayak yapıyordur ismimi illaki duymuştur:D

    0|0
    0|0
    • ayrı sınıflardayız :D ama benim arkadaşlarımın çoğu onunla yakın arkadaş zaten yani :D

Kızlar Ne Diyor 7

  • Büyük ihtimal senden etkilendi, dikkatini çekmeye çalıştı.. Tanışmaya doğru yaklaşmaya çalışıyor işte:)

    0|0
    0|0
  • hoslanıyo demek

    0|0
    0|0
  • Bal gibi hoşlanıyor senden :) İsmin de güzelmiş.

    0|0
    0|0
  • ismimi sormuşsa ismimi sormuştur demek bu kadar açık:)her lafdan mana çıkarmak zaman kaybı olur

    0|0
    0|0
  • sesimden bile etkilenip soranlar var.çok bir şey düşünmüyorum bu kişiler hakkında.

    0|0
    0|0
  • benden hoşlanıyor diye düşünürdüm

    0|0
    0|0
  • bana teklif edecek derim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...