Kapat

Nisanlim 2 aydir fitnesse gidiyor ama vücutunda pek bir degisiklik yok Neden?

nisanlim 2 aydir fitnessa gidiyor vücutunda pek degisiklik yok, ordayken kollarim filan sisiyo diyo ama eve gelince dümdüz?
kaslari neden kalmiyo?
Kreatin ve bcaa icse bide fitness dan sonra protein icse iyi olurmu?
Neden degisiklik olmuyo? ordaki haftalik plana göre yaptigi icin mi?


0|1
3|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Beslenme önemli.

    0|0
    0|0
    • normal yiyo iste nelere agirlik versin beslenmede?

    • Hepsini Göster
    • 1 senedir gidiyorum ama ordaki spor hocasi demisti ki zirkel egzersizi yap hicbi degisiklik olmadi vücutumda simdi kendim degisik aletlere gectim yaklasik 2 aydir onlari yapiyorum ve degisiklik var artik bosuna zaman kaybi oldu yani öncesi. de 2 haftadir hastaydim gidemedim sali günü tekrar basladim iste...

      sende yani artik hic olmuyomu?

    • Kusura bakma görmemişim kasları pek şaşırtmadıkça ağrı olmuyor ya da ara vermedikçe diyeyim😊

      Teşekkür ederim ayrıca 😊

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 20

  • 2 ayda olmaz, düzenli çalışmayla örneğin haftada 4 gün, 6 ayda ancak fark görülmeye başlanır. Beslenme ve uyku düzeni de en az çalışma kadar önemli.

    0|0
    0|0
  • sporu önce bir öğrenme aşaması vardır , bu işe daha yeni girdiyse henüz vücut yapmasını çok bekleme :) ağırlıkları indire kaldıra, öğrendikten sonra vücut oturmaya başlar. Kendisinin de nasıl spor yapılacağını sürekli araştırması lazım, biz ne desek boş. Yaptığın sporla ilgili olma meselesi. Ya da bu işi iyi bilen birinin sürekli yakınında bulunması lazım spor salonundayken

    0|0
    0|0
  • Kaslarda yırtılma meydana geldiği için o bölgedeki kaslar şişiyor daha sonra iyileşmeye başlayınca iniyor. Acemi olduğu için düzgün çalışmıyor ve ya uyku , yemek , spor düzeni oturmamıştır zamanla olur Acele etme

    0|1
    0|0
    • hmm uykuda sorun yok masallah bebek gibi 10 saat filan uyuyodur 8 den assagi yok yani sorun tam nerde bende bilmiyorum..

      ben kendimde gidiyorum mesela bacaklarimda kollarimda bizeps trizeps sirt bölgesi filan belli oluyo yani...

    • Hepsini Göster
    • Bana göre bakım sağlık demek , temiz olmak demek. Dikkat çekmeye çalışmak , kılları bakım diye yolmak , boyanmak değil bana göre ütülü giyinmek bile değil.

    • hmm tamam

  • Önce kondisyon oturması için 6 ay var ona kolları sert gelebilir 4 ay sonra en kötü arkadaşın zayıfsa iyi protein tozu alsın ve bol bol yesin ki bol bol eritip kas yapsın

    0|0
    0|0
    • göbegi var birazcik onu eritmek istiyo.. ve vücut yapmak istiyo.

  • Hemen olacak diye birşey yoktur. Sporu ne az nede fazla yapmalı. Spordan sonra yıpranan kas kütlelerini onarmak için kreatin ve protein kullanmalıdır, normal karbohidratlı yiyecekler tüketmelidir. Gün içerisinde sağlıklı ve düzenli beslenmeli ve uykusuna özen göstermelidir. Yıprnana kas kütleleri uyku zamanı normale dönüyor. Fitness her kişiye göre farklılık göstermektedir bunuda unutmayınız. En önemlisi ise normal programlarla çalışsın ve bilinçsiz kendinden birşeyler yapmasın.

    0|0
    0|0
    • normal programlar hicbisey yapmiyo ki bigün sadece bilek calsimak icin gidiyo cok az degilmi bu?
      benim arkadaslarim mesela haftada 3 gün gidiyolar ama tüm vücutlarini yapiyolar. ve kaslarda belli oluyo baya..

  • Vücudu yeni yeni tepki vermeye başlamış olabilir birden olmaz hocaların söylediklerini uygulasın yeter... ayrıca protein tozlarından uzak dursun tavsiye etmiyorum..

    0|1
    0|0
  • 1sene sonra ancak degisir.

    0|0
    0|0
  • Direk stroid bassın niye uğraşıyorsunuz ki malsınız

    0|0
    0|0
  • Dahiliye doktoruna gitmesinde fayda var iyi günler.

    0|0
    0|0
  • Hemen ayril ondan

    0|0
    0|0
  • beslenmesine dikkat etmiyordur hareketleri öğrenmeden kafasina gore yapıyordur

    0|0
    0|0
  • Kendini zorlamıyordur

    0|0
    0|0
  • Vicut tipiyle alakali

    0|0
    0|0
  • nisanlin belki iki ayakli fitnese gidiyor

    0|0
    0|0
  • 2 ayda bısı olmaz

    0|0
    0|0
  • ALkol içiyodur yolsa düzenli uyumuyodur ya da düzenli beslenmiyodur

    0|0
    0|0
  • Millet 2 -3 sene yapıyor bu kız 2 ayda mucüze bekliyor

    0|0
    0|0
    • hayir bisey demiyorum da yani birazcik olsun 2% diyleim o bile görünmüyo.

    • Hepsini Göster
    • Evet gidiyorum

    • ee nekadar sürede biseyler belli olmaya basladi

  • 2 ayda kas yapılsa ortalık şıvarzenegerden geçilmezdi

    0|0
    0|0
  • 2 ayda olacak iş değil o kardeşim

    0|0
    0|0
  • Protein tozlari zararli

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Beslenme canim uymuyordur aliskanliklarini gozden gecirsin..

    0|0
    0|0
  • 3 aydan sonra farkedilir

    0|0
    0|0
  • Kaytarıyordur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...