Sizce hangi dövüş - savunma sporunu tercih etmeliyim?

Merhaba Ks. Yaşım 19, erkeğim, boyum 183, kilom 107. Kilomun fazla oluşu eminim ki sıkıntı yaratacaktır ancak yine de idare edebileceğim, aynı zamanda kilo vermem de bana moral motivasyonu sağlayacak bir dövüş - savunma sanatı arıyorum. Bana, kilo 90 falan olursan şu şu sanatı yapabilirsin tarzında şeyler de söylebilirsiniz. Ama bu sanat boks a karşı bir adım önde olabilecek birşey olmalı. Yani karşıma orta siklet bir boksör gelse bir adım önde olmalıyım. Bu konuda bilgisi olanlar yazabilir mi?

Güncellemeler:
Arkadaşlar boksa karşı değilim. Ama pek bilgim olmadığından soruyorum, kick boks a karşı güçlü olan bir dövüş sanatı var mı?

0|0
28

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Yani profesyonel bir şekilde ring e çıkmayacaksan boks tan şaşma. Sivil bir arbede esnasında boksörün karşısında ne yazık ki değil savunma sanatı, odunla bile pek şansın yok. Boksör, vurmayı ve vuracağı yeri bildiği kadar, kapanıp guard almayı ve yere sağlam basıp yıkılmamayı da bilir. Hareketli oluşu da senin atak yapmanı engeller. Bir boksör e vuracak kadar yaklaşırsan, onun yumruklarından korunmak için bir boksör gibi guard almaktan başka şansın malesef bulunmuyor. Bir daha düşün derim. Vurmak için tek ayağını kaldırdığın ya da 1 saniyeliğine dahi sırtını döndüğün an, boksör karşısında son göreceğin yer küre ya da gökyüzü olur. İlk göreceğin ise sana serum takan bir hemşire :)

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • Kick boks ile basla bence seçeneği çok en azindan

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Usta o iş biraz karışık tamam teknik vs. her şey önemli stillinden tut ama şu var misal sen kick boxcusun diyelim karşında ki de boksör ama sağlam karşında ki misal adam seni yıktı fakat başka kick boxcu da o boksörü yıkıyor mesela böyle bir döngü var. Evet seçeceğin dövüş sporu önemli elbet ama birbirinden üstün tutan yönü yok hiç birinin hepsinin tarzı farklı. Önemli olan kişinin azmi, dayanıklılığı hızı çevikliği, kondisyonu, gücü, tekniği vs.
    Hangine yatkınsan onu yap misal judo'ya yatkınsındır judo yap karşına başka spor dalından biri gelse de o spor ondan daha iyidir hesabı yok 2 kişinin dövüşmesine bağlı kim bireysel olarak daha iyiyse o alır. Adamın refleksleri vs. iyiyse alma ihtimali yüksektir yani böyle özetliyim sana.
    Kendini bir tanı tekme atmaktan hoşlanıyor musun? Karete, kick box vb. Sadece yumrukların çalışır mesela boksör olucam dersin.
    Mesela ben bacakları o kadar sık kullanmıyorum sokak dövüşü benimkisi adamı altıma aldım mı yumrukluyorum bazen kafa atıyorum. Ya da adamı ayakta yakalarken başından tutup diz attığımda oluyorduk yeri geliyor boynuna dirsekle vuruyorum kitlenip kalıyor karşımda ki. Sana bağlı yani neye yatkınsan onu seç.

    0|0
    0|0
  • Muay tai

    0|0
    0|0
  • Bokks

    0|0
    0|0
  • wing-chun

    0|0
    0|0
  • Bokse neden karşısın. Madem boks istemiyorsun güreş ya da krav maga öneririm

    0|0
    0|0
    • Karşı değilim dostum. Sadece boksa karşı güçlü olan bir dövüş tekniği var mı varsa yapabilir miyim merak ediyorum

    • Boks çok güçlü bir spor sağlam yumrukların olur vücudunda ona uygun biraz Kilo verirsen mükemmel olacak hem Kilo vermenede yardımcı olur. Ama krav magayıda deneye bilirsin serbest stil

  • Savunma Sporunu tercih etmelisin

    0|0
    0|0
  • muay tai yazabildimmi acaba idmanları kiloda verdiriyo ark gidiodu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...