Fitness çok acıktırıyor🙄?

Merhaba 1,5 sene pilates yaptım. Belli bir esnekligim oldugu icin fitnessa basladım omuzlarım gelissin bacaklarım daha dolgun olsun diye. haftada 4 gün gidiyorum ve spor sonrası deli gibi acıkıyorum. saglıklı seyler yesemde onları da abartıyorum. spor hocam yasın 21 ve sporuda düzenli yaptıgın icin kas oranın artıyorsa acıkman normal ye gitsin diyor sizcee haklı mı?😕


0|1
122

En İyi Erkek Görüşü

  • şu yorum ibretlık ya bilmıyorsun madem nıye boş konusuyorsun insanları yanlıs yonlendırıyorsn ''Yağ al ve spor yap otomatikman kasa dönüyor'' öyle olsa kasaptan et degıl yağ alırdık :D

    0|0
    0|0
    • yağlar kasa dönüşmez evet ben bunu biliyorum. ama arkadası da kırmak istemedim🙂

En İyi Kız Görüşü

  • Evet bende acıkıyordum hatta gece kalkıp yemek felan yiyordum 😄

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 21

  • Yağ al ve spor yap otomatikman kasa dönüyor. Ben de mesela hayvan gibi yiyorum ama sporla yakıyorum, bu işin usulü böyle zaten. Hocan o konuda haklı, doğru söylemiş. 👍

    0|0
    0|1
    • fıstık ezmesi her gün tüketmeye calısıyoruum saglıklı yag ve kasları icin iyi diye biliyorum. yani kasla kilo alırsam öyle fırtlamıs bir görüntüm olmaz degil mi? ben sadece daha fit bir görüntüm olsun istiyorum 🙂

  • haklı. zaten senin düşündüğün gibi bir kas durumu oluşmaz sende. aksine çoğu kadının rüyalarını süsleyen bir fiziğin olur bu tempoyla devam edersen

    0|0
    0|0
    • ayy cok mutlu oldum su an o zaman devam🙌

    • kesinlikle. emsal teşkil et hanımlara da daha çok görelim senden sokakta yürürken ya da cafede otururken :)

  • Spor acıktırır doğrudur ama ben ye gitsin diyen bir spor hocası hiç görmedim. senin alacağın karbonhidrat miktarı da protein miktarı da belli olmalı. yağlı tuzlu yememen lazım. o hoca değilde spor salonu temizlik elemanı falan olmasın 😀

    0|0
    0|0
    • ben saglıklı besleniyorum zaten ama sanırım yeterli gelmiyorr cok halsizim

    • Zaten kasa dönmesini istiyorsan kaybettiğin enerjiyi geri alman herek besinlerle. sağlıklı beslenmek bir çok anlama gelebilir. spordan sonra 2 saat içinde protein ve karbonhidrat almazsan boşa gider. sağlıklı beslenmekten ziyade protein karbonhidrat ve yararlı yağlar alman gerekir. çalışman çok yoğunsa kaslar dinlenmiyorsa çalışma yöntemin yanlışsa kaslarda laktik asit verileceği için yorgunluk ve kas ağrıların olur. ben de 3 yıl fitness yaptım ama kafana göre sağlıklı beslemiyorum olmaz. belli bir programda yemen lazım

  • guzel yanida o zaten ya.

    0|0
    0|0
  • Adam haklı

    0|0
    0|0
  • Evet haklı yoksa kas yıkımına uğrarsın buda seni yorgun kırgın yapar

    0|0
    0|0
    • boyum 160 kilom 49. biraz kasla kilo alsam fena olmaz yani o yüzden basladım. ama mesela tam bugday ekmegi 5-6 dilim tüketiyorum. fıstık ezmesi falan cok seviyorum. lor yumurta gömülüyorum erkekler bu kadar yiyor mudur😁 kızlar kuş kadar yiyor ya hep..

    • Merak etme body veya fitness yapan erkeklerde yemese onlardada olur. Sen şuanda yakıyorsun sıkıntı olmaz. Mesela tanıdığım bir Kız vardı spor yapmıyordu baya yiyordu ama hala çok zayıftı. Sorun olmaz devam et

  • Eğer sporcu takviye gıdalarından kullanmıyorsun Protein ağırlıklı yemeklerden dilediğin kadar yiyebilirsin. Protein kasdır+Kas Protein.

    0|0
    0|0
    • ayy ben tavuk köfte falan cok severim ve ekmeksiz yerim bunlar varsa cok sagol icim rahatladı simdi🙂

    • Ekmek pirinç pilav ve bunlar gibi bir çok şey sende az çok biliyosundur kilo aldırmaya bire bir müsait. Ama bağımlısıysan pirinç pilavını lapa yersen makarnayıda günde bir tabak yersen yine problem teşkil etmez sağlıkla kal :)

  • Ye gitsin mi diyo sana? Nasıl spor hocalarıyla çalışıyonuz len siz

    0|0
    0|0
  • Haklıda tavsiyem etli yumurtalı besinler tükett antrenman sonrası hem kas gelişimim daha iyi olur hemde acıkma sorunun geçer

    0|0
    0|0
  • spor hocann dediğine bile tam inanmaşsn bizim dedigimize mı inancan.. not: spor hocan

    0|0
    0|0
    • lise diplomasıyla hoca olanda var yıllardır spor yapan tecrübeli insanlarda

  • boy kilon nedir

    0|0
    0|0
  • verilen diyeti uygula gerisi önemli değil

    0|0
    0|0
  • normal;)

    0|0
    0|0
  • Şair burda ben fitim ben taşım herkes dötüme hasta demek istemiş

    1|0
    0|0
  • Ye gitsin tabi, oh yarasın tosunuma

    0|0
    0|0
  • haklı aldığını zaten orda yakıyorsun sen bişey yemeden kas yapacağını mı sanıyorsun

    0|0
    0|0
  • Haklı

    0|0
    0|0
  • Ben dün spora başladım bugün işime gidemedim bacaklarım çok ağrıyorrr

    0|0
    0|0
  • bıraktığında çok pişman olacaksın sarkacak her tarafın

    0|0
    0|0
  • bana boy kılo vucut kıtle endeksını sole bn sna normal olup olmadgnı soylıyım

    0|0
    0|1
    • boy 160 kilo 50 ve yag oranım %17

    • Hepsini Göster
    • 150 ece seckin ben 160 ım ve spor yaptıgım icin daha uzun gösteriyorum🙂 sen cok uzunsun heralde 190 falansın cıldırmadıgına göree

    • ahahaha tatlım 177 ama benım skıntım yok yanı bana sorulsa boyun ne kadar olsun dıye ben 177 derdım Rabbım cok sukur gonlume gore vermıs

  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...