Bir kız ne yapsa ona kanınız kaynar, içiniz ısınır?

hani diyosunuz ya hep sevdiğiniz kızlara sana şurdan ısındım.. şurdan kanım kaynadı.. şunu yaptında hayran oldum filan.. sizin nasıl içinz ısınıyo bir kıza?

Güncellemeler:
şimdi ben ağlayan bir erkek gördüm mü hemen kanım kaynıyor.. bir ısınıveriyorum hemen ona.. onun derdi benim derdim oluveriyo bir anda.. vallahi bak ben ciddiyim. kötü bişey bu aslında neden bir anda o kadar yakın hissediyorum ki dimi.. belki sevgilisi var belki evli.. kötü bişey işte.. sizde ağlayan kız görseniz ben gibi mi hissedersiniz?

0|0
034

En İyi Erkek Görüşü

  • aynen bende öyle nerde bir ağlayan üzülen küçük düşürülmeye çalışılan bir kız görsem içiç cız eder sanki.ben yardıma muhtaç ınsanlara yardım etmeyi sevdiğimden çok myufka yürekli olduguma ınanırım herkeste öyle söyler benım ıcın bu tamamen senın hıslerınle ılgılı kalbının temızlıgıyle yani

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 33

  • kaynayamıyorum ben

    3|0
    0|0
  • Kan Yok Bende Be ya :/

    0|0
    0|0
  • Merhaba hayalperest kardeş;

    Bir kıza kanım nasıl kaynar... İçim nasıl ısınır..

    Bunun için özel bir çaba yapmasına gerek yok

    Diliyle sinek avlayabilen kızlar içimi ısıtır diyecek halim yok.

    Yüzü güzel olsun dili şeker olsun benim içim erir zaten

    Yani iç ısıtmak için yanan gibi çıra ateş olmanızın lüzumu yok.

    0|0
    0|0
  • O kanın kaynayacağı varmış diyeyim. Herkes için aynı değildir.

    0|0
    0|0
    • Ağlayan bir kız görsem kötü olurum ama onu teselli etmeye gözüm yemez. Malum derdini unutup birden saldırganlaşması an meselesi olur.

  • göz kırpsın

    0|0
    0|0
  • Cana yakınlık,içtenlik ve kendisi olmak büyük bir etken bu konuda.

    0|0
    0|0
  • Sana şu şarkıyı armağan ediyorum.

    link

    0|0
    0|0
  • sakal bıyık bırakmasın yeter :) cıvıklık yapmaz cool görünür bakışları ve gülüşleri etkileyici olursa :)

    0|0
    0|0
  • akıllı, kibar ve gülmesini bilen birisine kesinlikle hemen ısınırım...

    0|0
    0|0
  • Samimi olsun insanlara tepeden bakmasin havaya girmesin burun kivirmasin

    0|0
    0|0
  • ben ağlayan erkek gördümmü gıcık oluyorum ağlayn kız olursa üzülürüm :(

    0|0
    0|0
  • benimle ilgilensin :)

    0|0
    0|0
  • biraz üzülürüm ben de o halde görünce ama insaın kanının kaynaması başka kardeşçe yardı etmesi başka.bir kızın güzelliği ve aşırı ters davranmaması.

    0|0
    0|0
  • her şeyi beraber yaparsak .. balık tutmak beraber içmek vs..

    0|1
    0|0
  • ağlamayla etkileyemez beni. açık sözlü sert kızlar etkiler yalnız.

    0|0
    0|0
  • Şu an kanımı kaynatan tek şey güneşin yakıcı sıcağı :D Kızlar bana hayranlık duyduğu sürece bu kan hep kaynar :D

    0|0
    0|0
    • Ağlayan kız gördüm mü silahını çekmiş namluyu bana doğrultmuş gibi hissediyorum o yüzden de kaçıyorum :D

  • Muhabbeti güzel olursa kanım kaynar.

    0|0
    0|0
  • tatlı bir göz kirpsin yeter:)

    1|0
    0|0
  • küçük ayakları ve topuklu ayakkabıları ıle bana geldimi kanım fokur fokur olur :))

    0|0
    0|0
  • bilek güreşinde beni yenerse ;)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    13

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...