Bir Bakar Mısınııız ?

Ya şimdi 3 gün tatile gittik orda uzak bir akrabamız var ama evli. Şimdi 3 gün ben bunla takıldım ama abi diyorum. Güldük eğlendik gezdik birbirimizle uğraştık fotoğraflar çekildik her şey çok güzeldi, eşiyle mantık evliliği yapmış senelerdir aklında başkası var ama hani çocuğu filanda var eşine saygı sevgi duyuyor. Neyse tatilden döndük bunları arkadaşıma anlattım çok yanlış bir şey yapmışsın o şerefsizin teki gibi laflar etti, böyle insanları nasıl sevebiliyorsun dedi benimde baya kafama takıldı çok yanlış bir şey mi yapmışım tamam çok samimiydik ama o dost bildi her şeyini anlattı sanki 3 gün her şeyden uzaktım şimdi döndük ve bitti bu kadar. Ama arkadaşımın sözleri kafama takıldı işte sizce?

Güncellemeler:
Herkese teşekkürler

0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

  • arkadaşın doğru söylemiş. Evli bir insanla bu kadar samimi olman hiç normal değil. Ayrıca sana sırlarını açmamış kendisne hak verip onunla beraner olman için zırvalamış. Bunu görmek bu kadar zormu yahu

    1|0
    0|0
    • bana ilk gösterdiği şey o 7-8 sene önce sevdiği kızın resmiydi sonra ben ya banane bundan eşini göstersene filan dedim o da anlattı, bunları son gün konuştuk

    • Hepsini Göster
    • tamam ben sadece düşüncelerinin şüpheli olduğunu varsayarak söledim bunu pişman olacağın şeyler yapmada

    • Peki teşekkürleer

Erkekler Ne Diyor 4

  • Bisey olmaz irtibat kesildiyse sorun yok.. Erkekler arada kendini anlayacak biri ister yanında sana denk gelmiş iste sıkıntı yok

    1|0
    0|0
  • Arkadaşın akla, mantığa aykırı bir şey yapmış. Adam açık sözlü bir şekilde karşısındaki kişiye bunları anlatıyorsa bir suçu yok zaten. Asıl ayıbı anlatmayanlar yapıyor. Bende bir soruya cevap veriyorum eksiler havada uçuşuyor, doğru söylemeyeyim mi şimdi ? Birde ne yapacaksın adama sen doğruları söyledin, benimle konuşma mı demeni bekliyor arkadaşın ?

    1|0
    0|0
    • Bilmem baya beni suçladı bende kötü oldum yani hiç öyle düşünmemiştim çok yakın iki arkadaş abi kardeş gibiyiz diye bakmıştım o öyle diyince acaba çok mu samimi olduk diye düşündüm

    • Şimdi adam evliyken sen kalkıp onunla sevgili olsan o zaman ayıp etmişsin derdim bende ama normal bir muhabbetten dolayıda bu kadar sert konuşması biraz tuhaf geldi.

  • boşver sen onu nereye gittiniz ? bizim tek lüksümüz duş almak ve çekirdek çitleyip ksde takılmak :)

    1|0
    0|0
  • çok yanlış yapmışsın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bencede yanlış yapmışsın sen gayet temiz düşünceli olabilirsin ama belki senide yanlış anlamıştır tavrını falan öyle insanlarla mesafeli olmak lazım..

    1|0
    0|0
    • Peki sağol yorumun için zaten bir daha 3-4 seneye anca görüşürüz, herhangi bir mesaj filan da atmadı. Ben hiç bu yönden düşünmedim abi kardeş çok yakın iki arkadaş gibi düşündüm ama arkadaşım bunları söyleyince pişman oldum acaba terslese miydim çok mu samimi olmuşuz diye kötü oldum

    • Artık daha da dikkat edersin mesafeni koyarsın arana sorun kalmaz bu kadar takma kafana

  • gitsin bir erkek arkadaşına anlatsın sana neden anlatsın ki...iyi yapmışsın diyemiycem 2niz de hatalısınız...

    0|0
    0|0
    • tabi iyi bir şey yapmadım da çok kötü bişe yaptığımı da düşünmüyorum anlattı diye onu terslemem gerekmez zaten son gündü ve 2-3 senede bir görüşüyoruz

    • zaten ne desek boş...fark edermi arkadaş kaç defa görüşüyorsunuz neticede o evli samimi olmak da neymiş

  • iyide adam sana asılmamış ki . sadece bir dosta ihtiyacı varmış yakın bulmş derdini paylaşmış sana . neden şerefsiz olsun bir sürü erkek zaten sevmediğinle evleniyor sonra pişman oluyor bu gerçek

    1|0
    0|0
    • Bencede çoğu insan mantık evliliği yapmıyor mu artık, beni dost gibi gördü anlattı ille terslemem şerefsiz muamelesi yapmam mı lazım. Sevdiğim değer verdiğim bir insan dinledim bende tamam eşine saygısızlıkta 6-7 yıldır da yürütüyor evliliğini içinde kalmış paylaştı gibime geldi

    • Hepsini Göster
    • evet öyle görünüyor maalesef

    • ya birde şu var insan ulaşamadığına arzu duyuyor .ilginç ama böle . mesela belki birbiryleriye evli olsalardı bu kadar aşık olamazlardı birbirlerine .

Yükleniyor...