Küççükken hiç ayagınız bacagınız. ?

Küççükken hiç ayagınız bacagınız Kolunuz kafanız herhangı başka yerınız kırıldımı ? Veya Küçüklükte yaşadıgınız oalydan ızler var mıvicudunuzda :D

Güncellemeler:
Bende 6 Yaşında markete gıderken Araba Çarpmıştı Baya sürüklemişti bide.. 2 hafta yoğum bakımda kaldım Kurtulmaz demışlerdi Bacaklarımda ondan kalma sıyrılma falan var Kafam kırılmıştı ondan kalma ız var tabı saçlar oldugu için görünmüyorrr :))

0|0
11|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Sağ kolum ranzanın ikinci katından atladım ortadan ikiye kırıldı

    Sol kolum biskletten çok feci düştüm kırıldı

    SAğ ayagıma 4 5 yaşlarındayken çaydanlık devrildi allahtan leke felan kalmadı her gün derimi yüzüyolardı yanan yerin

    okul çıkısı bir cocukla çok feci çarpıştım sağ gözümün içten damarı çatladı iç kanama gecirdi bundan 7 sene önce 8 milyar ameliyat parası istemişlerdi şu anlık sağlamım problem yok :D <3

    2|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 13

  • Bir kaç kaburgamı çatlattım zamanında, onun dışında kırık olayım olmadı. Geri kalanlar kesik çizik vs.. bol miktarda mevcut.

    2|0
    0|0
  • sanırım küçükken sapanla daş savaşı yapardık kafamda emvayi çeşit yarık var..

    otobüsün kapısında sıkışan kolum kırılmıştı dikkat otomatik kapı karpar yazısı yoktu o zamanlar:D

    bi kere de arkadaşımla kavga ettik kaşıma kafa attı hayvan kaşımda priceng takmışım gibi iz var :D

    daha çok anlatsam destan olur sığmaz sayfalara çünkü ben mahalle çocuguyum:D

    1|0
    0|0
  • 2 elim 2 ayagımda kırıldı

    kafama taş parçası düştü halen izi var azcıkın

    sol elim ateşte yandı işte hepsi bu

    1|0
    0|0
  • olmayan yoktur herhalde. varsa muhallebi çocğudur :)

    1|0
    0|0
  • ben bodrumda yazlığa giderken 10 yaşımda tabi çok yaramaz çocuktum.2 tane köpek kovaladı :D Yazlığın mermerine dizim çarptı 12 dikiş atılmıştı :D izi hala var.

    1|0
    0|0
  • 5 yaşindayken piskilet den düşmüştüm halen dizimde izi vardir...:D

    1|0
    0|0
  • inanmıcaksın ama şeyim kırıldı=) yani öyle sanmıştım gerisini anlatsammı bilmiyorum=)

    1|0
    0|0
    • İnsan Gibi cevap ver be .!

    • vallahi ciddiyim yaa niye yanlış asılıyosun terbiyesizlik yapcak olsam S.K.Mkırırdı derim bak emsela şu an terbiyezilik ettim hayvn beni=) cidden oram kırıldı sanmışyım yaa ama:D

  • kol bacak kırılmak ne kelıme ölümden döndüm ve hala izleri var :)

    1|0
    0|0
  • duygusala bağlayım

    kalp kırıklıklrım oldu sadece :P

    1|0
    0|0
  • Dizimde çok az belli olan yara izi var, kırık olmadı hiç.

    1|0
    0|0
  • 13 yaşında sol kolum kırıldı, doğum sırasında düşmüşüm bundan dolayı sağ dizimde karartı var

    1|0
    0|0
  • şükürler olsun bir yerim kırılmadı bu güne kadar ufaklığım :) soytarılıkla geçti :)

    1|0
    0|0
  • yok kırılmadı senin

    1|0
    0|0
    • Trafık kazası geçirmiştim bacagımda ufak bir leke var bellı olmuyor ama .

Kızlar Ne Diyor 11

  • 13 yaşında sol kolum kırıldı

    1|0
    0|0
  • Hicbiyerim kirilmadi izler var ama ufak ufak

    1|0
    0|0
  • Kırılmadı niye bilmiyorum şişme kadın mıyım nan ben

    1|0
    0|0
  • yanık izi.

    1|0
    0|0
  • Dizimde yara izleri var. Komsumuzun oglu asvaltda sürüklemisdi beni

    1|0
    0|0
  • Alçıya alındıydı bacağım .Herkese imza attırdıydım :D

    1|0
    0|0
  • Hayır kırılmadı..

    Uslu bir çocuktum.

    1|0
    0|0
  • Hayır kırılmadı

    1|0
    0|0
  • Popom davul fırına yapışmıştı :D

    1|0
    0|0
  • Ayağım kırılmış ayakkabıyla kanepenin üstünde zıplarken sen pat diye yere düş ayağı kır 1 ay ayak alçıda kalsın sonra doktor bida kırılırsa tutmaz demiş annem beni 4-5 yaşıma kadar kucağında taşımıştı ama kırıldığı zamanı hatırlamıyorum çok küçükmüşüm alçıda kalan ayak parmağım kısa diğeri ise uzun çok komik duruyo asdassdds :D

    1|0
    0|0
  • İki defa kafamı kırdım.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...