Kadınların saçı '0' numara tıraş edilse nasıl olur?

Merhaba arkadaşlar;

"Kadınların Saçı '0' Numara Tıraş Edilse Nasıl Olur ?"

Şu an bayanlar kendilerini saçsız hissetsinler, erkekler de bu bayanları gözönüne getirsinler..

Sokakta keltoş kızları hayal edin... Aşk doğar mıydı sizce yine...

Ne dersiniz kızların saçsız olması işine ?

Selamlarımla.


0|0
25|9

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 24

  • hoş olmazdı elbette ama denenebilir asdfg

    0|1
    0|0
    • :)) Seni şimdi öyle hayal ettim de, Cadılar Bayramın'daki bal kabağı kadar şirin olurdun :))

    • yok yea neden kabak olacak mışım :O

  • Casper olurum :D

    0|1
    0|0
  • Kızlar cinsiyet değiştirir artık.. Erkeklerin saçı olacağı için onlarda kız gibi takılır, biz asılırız onlara. :/

    1|2
    0|0
  • bazen elimizde olmayan sebeplerle de bu duruma düşebiliriz...

    2|1
    0|0
  • guzel super mukemmel olur cokta ıyı olur

    0|1
    0|0
    • Düşünsene, Allah korusun bir mecburiyetten o saçların hepsi kazıtılacak..

      Ne yapardın.

  • Düşündüm. Aslında iyi olabilirdi. :)

    0|1
    0|0
    • :) Hocam sen dışarı çıkarna farketmez de, evli olsan evin içinde eşin baksa şöyle.. Gözünün içine içine.. Kel kel buraya gel diye sevse.. Mmmmh

      Harika :))

    • Kel olsam da güzelim ben. hfjhfjhjh :))

  • asla olmasın öyle birşey düşüncesi bile kötü

    0|1
    0|0
  • çok erkeksi sevmem

    0|1
    0|0
  • saçlara mı aşık olunuyor?

    1|2
    0|0
  • Üniversite sınavı olduğu zaman, dışarı çıkamamak için saçını sıfıra vurdurtan ve sürekli evde ders çalışan birini tanıyorum.

    1|1
    1|1
    • sen hala burdamısın la bebe

    • Hepsini Göster
    • Engelledim şikayet ettim bela okudum :d

    • Sırf bana küfür etmek için email ve üyelik aldığına göre, baya üzmüşüm bu arkadaşı. Eminim burayı okuyordur, özür diliyorum ondan asdasıodasdasdd

  • Hep uzun saç sevmişimdir sanırım depresyondan aylarca çıkamam

    0|1
    0|0
    • Abla yine sokağa çıkarken farketmez de, evli olmuş olsan, evin içinde çok sıkıntı olurdu

      Boşanma sebebi olur mu acaba.. Düşündüm de.. Yanında karım, kafa bal kabağı gibi..

      Severdim ula kelini :))

    • ahaha ahaha o zaman peruk şart :D

  • bi top kıla pardon saça mı aşık oluyodunuz :o

    0|1
    0|0
    • Hey gidi hey, sen onları önemsiz mi sandın meyyem :d

      Bir kazıt bakalım saçları kaç kişiyi etkileyecen

    • seven öyle de sever

  • aynı ilgi olucagını sanmıyorum

    1|1
    0|0
  • Saçlarım seyrek benim. Annem ufakken kazıtmıştı. Kirpiye benzemiştim. Cevabım kirpi ^^

    1|1
    0|0
    • :) Kirpi gibi mi, şuan yapsa aynısını nasıl olur acaba.. Kızları kız eden bir şey de saçları, değil mi.

    • Yok, çok şükür. Uzun, ama biraz fazla uzadı. Hava da sıcak. Kestirecegim omuzlarımda.

  • Igrenc olurdu iyyy.

    0|1
    1|0
    • Aşk meşk de olmazdı değil mi.. Ah ah kıymetini bilin saçlarınızın kızlar

  • ıyyyyy iğrenççççççç

    0|1
    0|0
    • Kızlar kıymetini bilin saçlarınızın, onlarsız bir hiçsiniz :d

  • aşk diye bir şey unutulurdu.

    0|1
    0|0
  • acayip olur

    0|1
    0|0
    • Şöyle keltoş hatunları sokakta tane tane gördüğümü hayal ettim

      Arkadan sessizce yaklaşıp kafaya bir şaplak

      Kel kel imana gel diye bağırmak gelirdi içimden :))

    • aslında kapanmak ,kapalı olmak ne kadar mana barındırıyor içinde

  • Kadin erkek sacli takilalim daha seksi.

    0|1
    0|0
  • Fantazi Abim benim. :/

    0|1
    0|0
  • ben ölmekten beter olurdum :)

    0|1
    1|0
    • Yapma yav, aman Allah korusun, demek ki saç deyip geçmemek lazımmış.

      Gerçekten kadının en büyük süslerinden birisi ya.

    • Allah'a şükür ki var saçlarım ara da bir bakımsız olduğu iğrenç gözüktüğü oluyor ama seviyorum.

  • Güzel olmazdı bence

    0|0
    0|0
  • ya olur mu öyle şey? çoğu kızı saçları güzelleştirir. benm kafamın arkası dümdüz ve kafam küçük ama saçla hiç belli bile olmuyo ve çok güzelim.

    0|1
    1|0
  • erkekler bele varan sacla nasil olurlarsa bizler de oyle oluruz. sen dusun artik ...

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

Yükleniyor...