Arkadaşınız haksız yeni geleni mi ezersiniz siz de?

Burda arkadaşınız balon lu , guru ya da yüksek level li , yeni gelen b i üye ile tartışı

Karışmam demeyin

Konuya giriyosunuz ve arkadaşınız haksız , yeni gelen üyeyi ezmeye çalışıyo , arkadaşınızı uyarır mısınız yoksa sizde yeni gelen üyeyi mi ezersiniz :<(


0|0
144

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 13

  • ezmem severim öperim:(

    0|1
    0|0
  • kolay kolay kimsenin yorumuna atlamıyorum.atlasam da ya yanlış bir bilgi biliyordur düzeltirim ya da " :)" koyarım .başkasının yorumu altında fikir belirtmem . o yüzden karışmam sanırım.

    0|0
    2|1
  • Konumumu düşünmedim hiç en çok savunanlardan biriyim.Sem nikli üyeyi bilirsin sayesinde hep zıt düştüm hatta günün sorum bile kalktı.

    0|1
    0|0
  • Tanıyanlar biliyor hep adil olmaya çalışırım. Ricam Dasın:)

    1|1
    0|0
  • Bunun levelle alakası yok haklı olan kimse onun tarafındayım arkadaşım haksız ise onu uyarırım .

    0|1
    0|0
  • Arkadaş falan dinlemem basarım tokadı basarım tokadı.

    0|1
    0|0
  • beni ezmeyin abiii :(( yeniyim ben :((

    0|1
    0|0
  • Yeni uye olmasi ne alaka? Bir insan hakliysa haklidir, haksizsa haksiz. Sitenin yoneticisi olsa umrumda olmaz, kim hakliysa o.

    0|0
    0|0
  • yasasin kotuluk :D

    0|0
    0|1
  • anca beraber kanca beraber :D arkadasimsa her türlü onlayimldir :D

    0|0
    0|0
  • Hayır asla ezmem aksine ona yardımcı olmaya çalışırım.

    0|1
    0|0
    • Aferin na na :>) . Teşekkürüm Desin .

    • Hepsini Göster
    • cevap yazmıyacağım diyorsun ama cevap yazıyorsun ahahahahahhahahahahahha

    • merak etme yazmicam sadece dün kü mevzuyu söyledim , hani insaf edersin de özelime yazarsın belki

      ayyyy canım tamam bak geldim benim artık için rahat etsin diye :D

  • Karışmam bana ne =/

    0|0
    0|1
    • Hepsini Göster
    • Sorunun o kısmını okumamışım cidden =/

      Yoksa sana böyle hırtlık yapmazdım.

    • Estağfurullah kişiliğin der susarım , öylede yapıp peki diyip sustum .

  • haksızı korurum

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

Yükleniyor...