Kapat

Kas yapmak yağ eritmek?

Herkese iyi akşamlar kafamı sıkça karıştıran bir şey var umarım yardım eden olur Pazartesi'den beri düzenli olarak spor yapıyorum 30 dk shred 10 dk bacak ve popo şekillendirme çalışıyorum ondan öncede 2,5 aydır her akşam 150+ ip atlıyorum ve yanında diyet yapıyorum benim asıl amacım bacak arasındski yağları eritip hem bacaklarımı inceltmek nemde üst bacaklarımın arasını açmak şimdi gelelim asıl konumuza ilk önce yağlar eriyip kas mı olur yoksa bacaklar birden kaslanıp şişer mi ben şişmesinden çok korkuyorum lütfen birisi bu konuda bana bir açıklama yapsın şimdiden teşekkür ederim



0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Yıllardır bacak çalışıyorum , kısaca dediğin gibi bir görüntü asla olmayacak kas olarak şişmesi ile yağ olarak şişmesi görüntü olarak kesinlikle bir değil , ikinci bir faktör bayanlar ne kadar çalışırsa çalışsın asla bir erkek kadar kas elde edemezler bunun sebebi bizde erkeklik hormonu estrojen , kadınlarda estrojen olmasıdır bu yüzden kadın ve erkek olarak ayrılırız etrojen hormonu kaslanmaya karşı gibi bir şey. İstediğin kadar çalış bu bir ay içinde olacak şey değil , ve her zaman çalışmalısın ve hit cardio yap bunu tavsiye ediyorum uzun uzun yazamayacağım ama şekeri kesmeni tavsiye ederim , ihtiyacın kesinlikle hit kardio ve kalflarını , hamstringlerini ihmal etme.

    1|0
    0|0
    • Çok teşekkür ederim biraz içim rahatladı 💕

    • Erkeklik hormonş derken testesteron yazacaktım yalnış yazmışım

    • Anladım zaten önemli değil 😂İnsanlık hali

En İyi Kız Görüşü

  • Bayanlarda kas oluşumu o kadar kolay degil ya özel program özel diyet listesi falan gerekiyor bence önce yağlar erir kas zamanla olur olsa bile erkeklerinkisi gibi olmayacağından kötü durmaz merak etme hem de yeterli buldugun an bırakırsın zaten 😊

    1|0
    0|0
    • Ay umarım ya 😂 Çok teşekkür ederim ❤️

    • Rica ederiim 😊

    • Kesinlikle katılıyorum , yıllar içinde gelişim sağlanıyor yani bu kolay bir iş değil aslında kas bilimi çok farklı , kişiden kişiye değişir ve %70 beslenmede biten bir olay gerisi idman ve uyku diyebilirz fakat benim için yüzde yüz beslenme ve yüzde yüz antreman.

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 4

  • Yağları vücudumuz enerjı olarak kullanmak adına depo eder, yaglarin depolandigi yer kisiye gore degisir.. kimi gobekte kimi basende kimi yanlarda ve bazende tum vucuda yayilabilir, o nedenle bölgesel yağ yakımı diye birşey yoktur inanmayın böyle şeylere... yağlarından kurtulmak için günlükk alacagın kalori miktarını hesapla mumkun oldugunca dusuk kalorili beslen ve bu aldıgın kalorının fazlasını enerjı olarak yak.. kilo vermenın altın kuralı kalori açığı yaratmaktır.. yani örnek bugun 1000 kalori aldıysan 1500 kalorilik spor yapmalısın 500 kalori açığın olmuş oluyor bu 500 kalori nereden gidiyor dersin.. elbette ki enerjı olarak harcanan yağlardan gidiyor ayrıca kaslarını korumak adına proteinli beslenmeyide unutmamak gerek.. kadınlarda erkeklık hormonu yanı testasteron seviyesi çok düşüktür öyle ki olgun bır kadında 10 yaşındakı bir erkek çocuğunda oldugu kadar testasteron vardır.. dolaysıyla bu hormonu dışarıdan almak zorundalardır. bu nedenle yüz hatları erkeksi görünürler sesleri kalındır kıllanma vardır gibi erkeksi özelliklere sahip olurlar.. bu erkeksilik yine sporcunun genetigine baglıdır herkesde çok belli olmaz.. Ülkemizde ki kızlar ben ağırlık çalışmak istemiyorum kaslanırım diye çok korkuyorlar, böyle birşey yok kaslanmazsınız korkmayın ağırlık çalışmak hem kadın hem erkek için çok faydalıdır.

    0|0
    0|0
  • Çalışmana bağlı yağlı bir kas kütleside olabilir yağsızda yapsız istiyosab düşük kalori tüketiceksin 2000 kalori alıyosan fazlasını yakıcaksın ki yağ erisin ve çalıştığın için kas olsun

    1|0
    0|0
    • Zaten diyet yaptığımdan 1200 cal civarı alıyorum teşekkür ederim 💕

    • Önemli değil ne demek yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

  • yaglar eridikce kaslar belirginlesir

    0|0
    0|0
  • ne bu yaaaa yemek tarifi gibi. önce kuzunun kaburgasından alınan eti az yağda çevirecen... kas yapmak yağ eritmek... yağı fazla yakma kokar sonra

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Önce fazla yaglar eriyo canim

    1|0
    0|0
    • Teşekkür ederim ❤️❤️

  • Ben bisiklet sürüyorum ve kas oluştu ayriyeten öyle erimedi de ama devam edeceğim bende merak ediyorum bunu

    0|0
    0|0
    • Et et benim bir arkadaşımın bacakları bisiklet sayesinde incecik oldu

    • Bakalım canım inşallah 1 aya benimde incelecek zaten az yiyorum şimdi ara öğünlerden kestim 1200 kaloriyi geçmiyor

Yükleniyor...