Aldattınız mutlusunuz ama aklnıza gelirmi???

birini aldatıp başkasına gidiyorsunuz tamam mutlu da oluyorsunuz ama diğer kişinin sızı cok sevdıgını cok acı cektıgınıde bılıyorsunuz resmen kandırmışsınız onuda hiç aklınıza gelirmi? napıyordur unutmsmudur mutlumudur dıye sevgı acısından degıl ama...yenı sevgılınız( hatta sözlüsü) gittiğiniz yerlere onlada gitmişiniz oralarda aa onlada gittik dermisiniz? birde böyle bir mutsuzluk üzerine kurulan ılıskı 5 6 yıl devam edermı ?


0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

  • bu gunek kdar hıç mutsuz olmadım. aldttıgım zaman o kesın benım canımı yakacak bırsey yapmıştır. etkı tepkı meslesı.. ben aldtıyorsam ve yaklanacaksam bıle umrumda olmaz.. zaten her aldtmada ona olan kınım yuzunden yapmısımdır.. umrumda olmaz.. oda benım canımı sıkmsaydı.. verseydı.. bende başksına gıtmezdım...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • şöyle, mutluysan gelmez. şöyle düşün. önünde bir yemek var ve severek yiyorsun; ulen dün yediğim iskender nasıldır? dermisin? Bence demezsin :)

    0|0
    0|0
    • vıcdan azabıda dumazsın yani

    • vicdan azabı ayrı bir şey. çoğu insan bazı şeyleri mantığa bürür. o yüzden o farklı şekilde gerçekleşir. ama ne zamanki o yeni ilişkinin gazı kaçar, pişmanlıklar, vicdan azapları ortaya çıkar :)

    • unuttum o ayrı ama odonemde cok uzuldum cok fazla sıkıntıdan hastalandım bıle dahala mutsuzum onu sevıyor yuzukde takmış ona daha 1. aylarında zaten arkadaş ortamından ama ya ben bu kızı harbı uzdum cok da ıyi ınsan deılım demesını ıstıyorum

  • Yapılan zaten baştan yanlış bu yanlışı yapan sonra çekip gidiyor yani bu durumda bu adamın mutluluğunu bence sorgulamak yerine sorgulamamız gereken o adamın bencil , karektirsiz ve sorumluluk sahibi bir yapıda olmadığıdır...

    0|0
    0|0
  • aldatıp mutlu olamam...

    0|0
    0|0
  • ne yalan söleyim gelse de koymaz

    0|0
    0|0
  • yok demem aldattığıma göre (aldatmamda) demem aklıma bile gelmez

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • erkeklerin kendi keyfi yerindeyse kırıp döktükleri şeyleri düşündüklerini hiç görmedim... ya da çoğunun diyeyim de alınan olmasın...

    0|0
    0|0
  • Aldatıyor ve mutlu oluyor. Vay anasını, insanlar çok ballı.

    Belki birgün bir şey olur ve gelir aklısına.

    0|0
    0|0
    • aklına gelmeyı ıstemıyorum pısman olsunda demiyorum okızlada olsun umurmda deıl ama bu kızı harbı uzdum ben bu kız bnı sevıyordu desın ısterım bırkez karşılaşıp ona senı allaha havale ettım demek ısterım cunku o gıttıkten sonra bn cok uzuldum cok boşlukta kaldım cok hata yaptım

    • Umarım çıkar karşına, ya da seni üzdüğü için belasını bulur ablam.

Yükleniyor...