Babam yarın mahkemeye çıkıyor..

eve 1 ay önce mahkemeden kağıt geldi.antalyadan 60 yaşında bir kadını dolandırmış 60 milyarını almış.bekar olduğunu söylemiş.birlikte yaşamak için kadından para almış sonra kendine araba aldı bu parayla.arabada benim üzerime.bilseydim böyle bişey ALLAH BENİM BELAMI VERSİN ALIRMIYdım o arabayı üstüme.neyse kadın şikayet etmiş yarın mahkeme var sonuç ne olur bilmiyorum ama ben vicdan azabından ölecem ben bu adama napim şimdi vursam öldürsem lan daha üniversiteye gitmedim kendi hayatıma acıyorum.ama ağıra gidiyor bu durum napıcam bilmiyorum.bide bana bu olayı o anlatmadın ben mahkeme kağıdını okudum haberi yok benim bildiğimdem.sizce yarın makkemede hapse atarlar mı babamı.bi yansan ondan nefret ediyorum bir yandan da bu hayyat babasız olmuyor ..


0|0
5|1

En İyi Kız Görüşü

  • babana verme arabayı senin satmak istese de satma :D sende babanı dolandır :D haketmiş kusura bakma ama istediği kadar baban olsun şerefsiz ve hırsız... yerinde olsam arabayı satar parayı kadına verirdim, tabi önce babama itiraf ettirirdim. haram mal yazık günah, ahını almayın kimsenin iki yakanız bir araya gelmez kat kat fazlası çıkar.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • kadınla konuş arabayı satıp parasını ödemek şartıyla şikayetini geri alsın...

    0|1
    0|0
    • araba ztn satılacak mış yarın alıcaklar arabayı dedi babm

    • Hepsini Göster
    • bu yıl üniversirrete gidicem bir aksilik olmazsa sonra bir daha gelmicem eve.suçu o işkledi ama bende cezamı çekiyorum

    • aman varsa annene, kardeşlerine sahip çık...

  • Umarım adalet yerini bulur. Adalet, sevgimizden daha önemlidir.

    0|0
    0|0
  • senin bir suçun günahn yokki babanın anlatmasını bekle umarım hapse atmazlar...

    0|0
    0|0
    • aslında hapse atsalar beli pişman olur diyorum sonra babam sonuçta diyorum aslında napıcam bilmiyorum..

  • Baban haketmiş cezasını çeker inşallah suçlulara ders olur benim amcamı da dolandırdılar vallahi bulamadık daha bulsak 28 binin hesabını soracağız!

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Baban kadına sana para kazandıracağım deyip para almamış, kadın kendi rızasıyla vermiş. Eğer kadın biraz bakımlıysa ve babanın da yaşı kadına yakınsa aynı zamanda önceden bir suç işlememişse hakimin karşısına çıkıp, ilk başta biraz hoşlanmıştım ama çok üzerime gelip beni sıktı diyecek. Yada kadının benden beklentileri vardı, onların karşılığında para verdi benimde ihtiyacım vardı aldım diyecek. Bunlarla ceza alsa bile en aza indirmiş olur, bu arada babanda az değilmiş :)

    0|0
    0|0
    • babam 42 kadnda 60 yaşında bildiğim önceden bir suçu yok ama atarlarmı hapse diye kafayı yicem.sırf para için yaptı bunu .kadını kendine aşık edip sonra birlikte yaşıyalım ev alalım diye almışama kadına bekar olduğunu çoçuğunun olmadığını söylemiş.sonuçta yalan söylemiş kadında kanıt var internetten bence yarın ceza alır gibi ama nolcak bilmiyorum yaa..

    • Hepsini Göster
    • kanıt olarak makkeme kağıtından okudum facedeki yazışmalar bide telefon konuşmaları var.bide kadın eski kocasını işin içine katmış.şimdi korkuyorum benim ve kardeşimin peşine düşerler diye.aslında atsalar babmı içeri diyorum belki akıllanır orda.ama o başımızda olmazsa işler daha kötüyede gidebilir .

    • Öyle deme, babanı içeriye atsalar çok daha kıymetli olur, emin ol bundan, demesi kadar kolay olmaz. Yazışmaların olduğu kötü oldu, öyle kanıtlar olmasaydı işiniz rahatlardı ama sen istediğin kadar dil dök, babanın yazışmalarını gördükten sonra hiç inanamazlar. Birde hakime kalkıp ihtiyacım vardı, çocuklarım için aldım dese adam diyecek o zaman niye araba aldın diye. Yani babanın bütün hareketler olumsuz, her şey hakimin elinde. Mahkemede parasını kısa zamanda ödeyeceğim diyebilir.

Yükleniyor...