Bir bayanın veya erkegın en tatlı halleri ?

Sizce bir bayanın veya erkegın en tatlı oldugu haller neler ?

Bence bir bayanın en guzel halı gülerken saklayamadıgı gamzeleri ya sizin için ?


0|0
26|17

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 25

  • link

    yerun.

    1|1
    0|0
  • Erkeklerin gülümsediği ve çok iyi bildiği bir işi yaparken dalmış hali.

    Kızların güldüğü ve utandığı zamanlar.

    0|1
    0|0
  • Kadinin uykusu geldigin de Erkegin ise bir seylerle ugrasirken ki halleri. Babam dan biliyorim buz dolabini tamir etmeye 4saat çalisti. En sonunda annemle bekledigimiz cumle tamirci cagirim olmasini isterken. Bir 10dakika dinleneyim de 5dakikalik iş var. :)

    2|2
    0|0
    • aklsjhdkajshdkasjhdkajshd :D of yarıldım .D

  • kızların en tatlı hali, gerçekten içinden geldiği gibi güldükleri hali. erkeklerin ise sinirli ve kırıcı olmadıkları her an.

    1|1
    0|0
  • Uyandığında insanları severim. Saçma hareketler yapıyorlar hoşuma gidiyor.

    0|1
    0|0
  • Göz kırparak selam verdiği an

    1|1
    0|0
  • Seni her türlü yenerim sen kimsinki gibi bana artistlik yaptıktan sonra yenilince ki yüz ifadesi

    0|1
    0|0
  • herkes gamze demis ama bence gulmek herkese yakisiyor gamzeli gamzesiz fark etmez umararim yuzunuzden gulucukler eksik olmaz :))

    0|1
    0|0
  • bi erkeğin bana bakıp seni seviyorum derken mutluluktan gözlerinin parlaması :)

    0|1
    0|0
    • geç kalmış bir cevap yoksa en iyi ye uygundu :D

    • yine seçebilirsin geç kalmış sayılmazsın :))

    • agır tahrik var :)

  • Gamzesi olmayan ölsün mü :,( Gülümsemesi dedim, gamzesiz olanından ;)

    0|1
    0|0
    • öyle bir sey demedım sadece bayan sevimlilik hosuma gidiyor gamzeli olanlar daha sevımlı geldıgı ıcın.

  • İçten gülümsesiği an ❤

    0|1
    0|0
  • kadın uykusu geldiğinde

    erkek gözlerini kısıp güldüğünde.

    0|0
    0|0
  • gülerken gamzelerinin çıkması :) (tabi varsa :) )

    0|1
    0|0
  • geğirişi

    2|1
    1|3
  • sinirlenince cok komik ve tatli oldugumu soylerler ve uyurken ve gulerken bence ;))

    0|1
    0|0
    • deli oluyorum elim ayagim titriyor sinirden o halaguluyor ve daha da sinir ediyorrr yy simdi bile aklima gelince sinirlendim :))

    • Hepsini Göster
    • kendi yeterince anlatmişşın dıyıorum :)

  • gülerken aşktan gözlerin parladığı hali .gamzeliyse bir de taçlanır o gülüş

    0|1
    0|0
  • Gülerken :)

    0|1
    0|0
  • Senın dedgınde Dogru:) Benım düşüncemde Uykuddan Uyandıgı İlk halıdır Böyle saşlar dagınık Gözler Şiş şiş :)))

    1|0
    0|0
  • Uyandığımda cok tatlı oluruum. Gamzelerime laf yok zaten :)

    0|1
    0|0
    • bir bayan olarak aslında erkegın en tatlı hallerınıı söyleyecegını dusunmustuk :D

    • Hepsini Göster
    • off amma obsesifsin harbiden adının hakkını verıorsun :D

    • tesekkürler :D

  • gözlerini kaçırdığında :)

    0|0
    0|0
  • bayanın en tatlı hali uykulu halidir :*

    0|0
    0|0
  • Utandığı an <3

    0|0
    0|1
    • o bende cok var nefret edıyorum ya bir kız arkadasım optugu felan zaman kıpkırmızı oluyorum :/

  • kiskandigi anda olusan surat ifadesi cok tatli her iki cins icinde gecerli ama kizlar yani biz daha tatli oluyoruz :D bu bir gercek :D

    0|1
    0|0
  • Güldüğü zaman ikizler burcu erkeği

    0|1
    0|0
    • ben genelde gulduren tarafta oluyorum ama genede gulebılme yetenegım mevcut :D

    • Hepsini Göster
    • artık o kadar etkılenmıyorum :) ıkızler erkegım evet o benım :D

    • :):)

  • Sabah yeni uyanmis.. carsaf baklavalarinin uzerinde ucusurken ki halleri olabilir kanimca aksdjk

    0|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Ben bişeyi farkettim ortak.

    Filmlerde hep uyanma sahnesi olur.

    Çarşaf bembeyaz kırışmamıştır, Hatunun saçları hiç bozulmamıştır, makyajı bozulmamıştır falan...

    Gerçekte olan hali:

    Odanın içi leş gibi bütün gece alıp verdiğin nefes kokuyo.

    Sürekli yanında biri varken yattığın için hep bir yanın tutuluyo.

    O yattığın yatağın çarşafını biri, yorganını biri örtünüyo.

    Yastık genelde yerde, sık sık bacak arasında, çoğunlukla sırtta oluyo.

    Uyuyon hatunun suratını görmemek için önce elinle yokluyon, hatun nerdeyse ters taraftan kalkıyon, asla o yöne bakmıyon.

    Çok enteresan.

    1|1
    0|0
  • bayanın mimikleri tatlı olur yüz ifadesindeki :) erkeğin ise boy uzunluğu ve tabiki karizması varsa sıkıntı yok .d

    0|1
    0|0
  • gamzelerine

    0|1
    0|0
  • bazıları sinirlenince çok tatlı oluyo :)

    0|1
    0|0
    • hele bir de ellerini yumruk yapıp dişlerini sıkıyorsa :D

  • bir erkeğin utandığı zaman hali çok tatlı olur.bir bayanın da kıkırdayarak güldüğü zaman

    0|1
    0|0
  • Gülerken ve uyurken..

    0|1
    0|0
  • gülümsediği ve hafif de mahcup hali.

    0|1
    0|0
  • hiç bir şey demeyip sadece bana baktığı an çok tatlıdır :)

    0|1
    0|0
  • Bence uyurkenki hali :D

    0|1
    0|0
  • Kış aylarında soğuktan burunlarının ucu kızardığında da tatlı olurlar :)

    0|1
    0|0
    • katılıyorum kızarak yanakları da ısırarark ıyıce kızartmak :D

  • Uykudan uyandıklarında tatlı olurlar bence en çok ;)

    0|1
    0|0
  • İkisininde en tatlı hali anne karnında gık ses çıkarmadan durdukları dönemler, sonra bozuyorlar arkadaş ...

    1|0
    0|1
    • olur mu kardesim cenin tamam tatlı olabılır ama o cocukların dogdugun yalanmaları yok mu ısırıp ısırıp kopartasım gelıyor :D

    • Hepsini Göster
    • hayırlısı olssun .ÇD

    • doğduktan sonra hiç tatlı değil miyiz be :/

  • bi bayanda tatlı bir hal arıyorsan esnerken o surat ifadesine bak

    bi erkekte arıyorsan uyandığında ilk gözünü açtığı hale bak

    tabi yalnızca benim fikrim :)

    0|0
    0|0
  • sarhoş olunca dilim. . . . . ..

    0|1
    0|0
    • :)

    • Hepsini Göster
    • aşk mıncırmaktatır ben en guzelı yanagını ısırmak bence :)

    • aynen ısırmak en güzeli :D minsu sen içme o zaman :p

  • Ben gülümsemesini severim o da sabah kaltığım hali josh holloway şeklinde saçlarımı dağınık ayılmaya çalışrken :)

    0|1
    0|0
  • osbirde terini silmek için bişeyler ararken asadfd :D

    1|1
    0|1
  • Kadınların ki;

    Saçlarıyla oynarken,toka takmaya çalışırken tokayı ağzına alıp saçını düzeltikleri zaman tatlı oluyorlar,duştan çıktıklarında havluyu vucutlarına sarılı halde ayna karşısına geçip hazırlandıkları zaman,başına bez sarılı vaziyette temizlik yaparlarken(zaten rus temizlikçi ve bakıcılar bunu yaptıukları için taciz ediliyorlar gibi geliyor bana),güneş gözlüğü taktıkları zaman...

    Bu böyle gider be kardeş!

    0|1
    0|0
Yükleniyor...