Hayatınızda boşa harcadığınızı düşündüğünüz insanlar oldu mu?

Bu bir sevgili veya arkadaş olabilir. Geriye dönüp baktığınız zaman " ulan ben bununla boşuna vakit geçirmişim " dediğiniz birileri oldu mu? Olduysa eğer, pişman mısınız? Yoksa böyle düşündüğünüz için, şu an birlikte olmadığınızdan ötürü şanslı mı hissediyorsunuz kendinizi?


0|0
12|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayatımda bosuna zaman harcadıgım insan olmadı cünkü öyle zamanımı verebilecegim bir insan da olmadı hayatım. Öyle bir insana rastlayamadım henüz.. Gerek kız olsun gerek erkek olsun..

    Bulamadım bir türlü kafa birini..

    Ama bu sitede zamanımı bosa harcadıgımı düsündürecek kisiler oldu.. Gerci kisiler dedim ama tek bir kisi..

    Büyük ihtimalle de bu yazımı okuyacak. Ama ben onun gercegi bilmesini istiyorum..

    Cünkü kalbimi önüne akıttıgım halde degeri anlasılmadı..

    Eger bu yazımı okuyorsan sanada merhaba sevgili Juliet.

    Düsünüyorum da hem sana hem de kendime zaman kaybettirmisim konusarak..

    Neyse, onuda anladık sonunda degeri bicilemeyen Juliet.. Onu da anladık..

    0|1
    0|0
    • Cesur itirafın ve Juliet'in görebilmesi için en iyi cevap seçiyorum.

    • Hepsini Göster
    • Yada bırak kalsın ya..


      Görsün söylemek isteyipte söyleyemediklerimi..

      Nede olsa bir anlam ifade etmiyorum onun icin.


      Bu yazıyı okuduktan sonra bile "Hah, coluk cocukla ugrasıyoruz " lafını duyabiliyorum gibi..

      Ve o yüzündeki kücümseme gülümsemesini.


      Bırak kalsın anasını s*... .Bırak kalsın..

    • Bu arada `Tesekkür Ederim` dostum bu ince davranısın icin..


      Cok zarifsin gercekten..

Kızlar Ne Diyor 12

  • Oldu, geçmişte bıraktığım herkes için vaktim boşadır.

    Kattıklarını ve kazançlarını da silerim çünkü hayatımdan.

    0|1
    0|1
  • bi çok yanlış insanlar oldu etrafımda ama zaman geri dönse keşke diye düşünmedim çünkü insan her yaşadığından ders alıyo orda hata yapmasam daha büyük bir hatayı başka bir yerde yapabilirim ucuz kurtuldum der geçerim

    0|1
    0|0
  • 3 yılım geçti pişmanım nasıl 3 yıl tahammul ettim hayret ediyorum kendime sabırlardan sabır ödülü sunuyorm resmen :) şanslıyım cidden ya daha uzun tahammül etseydim :D

    0|1
    0|0
  • Bir sevgilim vardı, sevgili demek doğru mudur bilmem fotoğrafını bile görmemiştim. Aylarımı harcadım onunla mesajlaşarak. Yaptığım en büyük saçmalıktı ve tamamen zaman kaybıydı.

    0|1
    0|0
  • hayatımdan geçmiş herkes bir bakıma boşa geçmiş insanlardı, şu an olmadıkları için

    diğer yandan hepsinden bir şeyler öğrendim ufak tefek bile olsa

    şans konusuna gelirsek.. bilmiyorum, sadece pek de şanslı hissetmiyorum ama bu his de çok değişken

    0|1
    0|0
  • çok oldu. aklıma geldikçe bela okuyorum. sonra da aman s.et diyorum. düşünmeyince hissetmiyo insan. düşünmemeye çalışıyorum artık. olmuşla ölmüşe çare yok.

    0|1
    0|0
  • olmaz mı ama erken fark ettim ha fark edipte vazgeçemediklerim ağzıma sıçıyor o başka

    0|1
    0|0
  • olmadı bea.

    0|1
    0|0
  • oldum 1 senem gitti

    0|1
    0|0
    • İlk mesajın sonrası düşünüp yazdığına göre ve ilk aklına gelmediğine göre pekte önemsenecek birisi değil sanırım o yüzden üzülmene değmez. (umarım üzülmüyorsundur)

  • evet oldu

    Ve her iki sekilde de dusundum ve his ettim

    0|1
    0|0
  • Yaşadığım hiçbir şeyden pişman olmadım. Ama keşkelerim olmuştur.

    0|1
    0|0
  • suan yanımda olmayan herkes ile bosa zaman harcamısım cok pişmanım keske haketmedikleri degeri bosa vermeseydim..

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Abartmıyorum benim bugüne kadar 1000'leri geçen arkadaş grubum oldu, tatile bile gittiğimde hiç tanımadığım bir bölgede yarım saat içinde 10 kişiyle tanışıp samimi olmuşluğum var :) dost olarak gördüğümde 3, 5 kişi vardı, bundan 2 sene öncesine kadar her şeyi daha iyi anladım :) insanlar boş, hep yalancı. O yüzden kimseye güvenmem ve bunlara boşa güvenmişim dediğim çok insan oldu. Ama pişman değilim, bunları çok küçük yaşlarda bile yaşadığım için sonradan hayatıma yön verecek bir tecrübe yakalamış oldum.

    0|1
    0|0
    • O kadar insanın içerisinde illaki bozuklar çıkar.

    • Hepsini Göster
    • Düzgün arkadaşlar varda aynı yerde değiliz. Ya da aynı yerde olsak sık sık görüşsek onlarında bir yamuğunu görürüm aslında o bağlamda bakarsak düzgün bir insan yok yeryüzünde buna bizlerde dahiliz.

    • Hiç kimse muhteşem değildir, hacca giden adamların bir kısmının gerçek Müslüman olmayı başaramadığını da hesaba katarsak genel anlamda çok daha keskin bir sonuç elde ederiz ama önemli olan ufak tefek şeyleri takmayıp yoluna devam etmek. Sonuçta bir gün zaten ayrılacaksın arkadaşlarından ya da onlar senden ayrılacak. Birde ben sürekli gezmeyi sevdiğim için bir arkadaşımla çok fazla şey yapıyoruz dediğin gibi illa ki bir yerde patlak verir ama çok takılmazsan zaten bir anlamı yok bana göre :)

  • Sadece sevgili değil arkadaş açısından da oldu,pişman değilim insan tanımış oldum ama kurtulduğum için şanslıyım.

    0|1
    0|0
    • Önemli olanda bu shef, kurtulduğumuz için şanslı olmamız, kutlarım.

    • Teşekkürler ama bence önemli olan insan tanımış olmak ve aynı hatalara düşmememiz gerektiği dersini almak ;)

  • sevgili bakımından yok zaten hiç olmadığı için ama arkadaş olarak çok

    0|1
    0|0
  • dünya herkez gibi benim cevremdede dönuyor ama

    cok kastım aklıma gelmedi

    sanırım kimse fazlalık degildi hayatımdaşu aniçin

    olsada fark etmiyor hepsinden biraz bişi almısımdır ama

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle hayır.

    Hayatıma giren istisnasız herkesten bir şeyler öğrendim.

    Ucundan kıyısından da olsa, herkes bir şeyler öğretti, varolsunlar.

    0|1
    0|0
  • eski bir iki kız arkadaşımı düşününce

    eaaa

    yok ama ya haksızlık etmeyeyim tekrar düşününce

    onlarlada çok renkli heyecan verici seks hayatımız vardı

    iyiydi yaaa

    0|1
    0|1
  • hepsi benim için güzel bir deneyim oldu. bu yüzden hepsine teşekkür ederim.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...