En yakın arkadaşım sevgilisi olduğundan beri beni çok boşladı

çok yakın bir arkadaşım var hatta kardeş gibiyiz hergün konuşuruz birbirimizde kalırız falan ama son 3 ya da 4 hafta önce sevgilisi oldu ve sanki beni unuttu gibi geldi bunu onada söyledim fakat böyle bir şeyin olmadığını ve aslada olmayacağını böyle bir şeyi düşünmemem bile gerektiğini söyledi ama bana hala beni boşluyo unutuyor gibi geliyo sizce ne yapmalıyım ?


0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • hayatın kanunu gercek dost sandıkların kitabı ilk sayfa :D

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 6

  • ben şahsen böyle bişey yapmam.herkese zaman ayırmaya çalışırım az ya da çok.arkadaşın affedersin ama görmemiş.ilk defa sevgilsi de olmuş olabilir :D ki büyük ihtimal böyle.eğer böyleyse çok fazla takma.

    0|0
    0|0
  • çekil aradan parazit yapma..sevgili yap kendine..

    0|0
    0|0
  • Bu devirde dost, arkadaş hatta gerçek sevgi diye bir şey kalmadı :) olsa bile imkansızın ötesinde rastlanacak durumlar, bunu anlamalısın, kimseye fazla güvenme. Herkes işi olduğu sürece yanında olur, işi bitince başka uğraşlar bulunca unutur.

    0|0
    0|0
  • boşlamasz ama biraz zaman vermelisin arkadaşına

    0|0
    0|0
  • sende yap bir sevgili halini anlarsın

    0|0
    0|0
  • sevgili değil mi illaki ayrılacak ayrıldığı zaman sana gelecek sende onu umursamayacaksın olacak bitecek işte

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Sen de sevgili bul.Dörtlü olarak takılın.Fazla üzerine gitme bence.Hepimiz bir süre sonra bazı arkadaşlarımızdan uzaklaşıyoruz.Fazla kafana takma..

    Biz lisedeyken, sevgili bulunca, sevgilimizin arkadaşını, en yakın arkadaşımıza ayarlıyorduk.Hey gidi günler hey :D Bizim 4-5 çift beraber takıldığımız, lunaparka gittiğimiz günler falan olurdu :D

    Genciz, eğleniyorduk.Fazla ciddiye almıyorduk :)

    0|0
    0|0
  • yada sevgilisi olduğu için onu kıskandın sana öyle geliyor. sonuçta kardeş gibisiniz birinin kardeşine bukdr yakın olması hoşuna gitmiyodur sana öyle gelmiş olabilir...

    0|1
    0|0
  • ayrılınca o senı arar sende o zaman acmazsın olur bıter.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...