Futbolda teknik nasıl geliştirilir?

çalımı bir oyuncuyum yani 2-3kisi rahat geçerim ama tekniğin zayıf mesut özil gibi oynamak istiyorum nasıl yaparım okul takımında ortasaha oynucam o yüzden yardım


0|0
04

En İyi Erkek Görüşü

  • Beckham taktigini uygula topla daha fazla haşır neşir ol top sürme çalışması yap frikik v. b kolay. gelsin...

    0|0
    0|0
    • kardeşim bileklerim çok iyi ama hızlı oynamıyorum hep çalım atmak istiyorum ama okulda ortasaha ya koydular ordada çalım pek olmaz mesut gibi oynamam lazim

    • Pas çalış ması yap uzun top oyna karşına al birini boş sahaya git antrenman yap..

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 3

  • Bileklerin esnek olmalı

    0|0
    0|0
    • bileklerim esnek ve yumuşak ama oyunu açamıyorum töp ayagimdayken yavaş oynuyorum hep çalım düşünüyorum mesut gibi seri düşünmem lazım nasıl olcak

    • topa bakma etrafa bak

  • idman yapmalısın sanırım sürekli topla

    0|0
    0|0
    • Reis 1. sınıftan 8e kadar full tip oynadım 8den sonra pek oynamadım ama bilen biliyor işte okul takımında yim yine maç eksiğim çok zamanım az off of

    • valla topu alacan gidecen sut atacan belirlicen atiyorum sağ alt oraya vurcan sonra Sol üst ole ole denicen surekli

  • Bence top sektir ayağınla bu tekniğini geliştirir topa yumuşak dokunma antrenmanı oluyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...