Ilk kez gördüğünüz bir bayanda/erkekte karşı koyamadığınız şey nedir?

ilk kez gördüğünüz ya da tanıştığınız bir bayanda/erkekte hangi özellik sizi çok etkiler?

hani oha çok şirin ya da vay be dedirten bir özellik :D


0|0
10|25

En İyi Erkek Görüşü

  • çok samimi ve içten bir gülümseme

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • illa meme dedirtcen

    0|1
    0|0
  • kibarlık,efendilik.

    0|0
    0|0
  • kıvır kıvır saçları.

    0|0
    0|0
  • konuşma şekli ve akıllı davranıp konuşması .ne kadar kültür sahibi ve bilgi sahibi olmuş olması

    fiziki olarakta uzun boylu olması ve her yönü ile kıyafet olarakta çok şık ve alımlı bir kız olması .

    0|0
    0|0
  • Ağırbaşlı olacak oyle kafasını kaldırıp her erkege bakmayacak cok etkilenirim

    0|0
    0|0
  • bir bayanla tanıştığımda direk göze bakarım ve eğer gözü çok güzelse hiç konuşmam bakarın öyle sadece bazıları ne bakıyon lan filan derdi ben bakmaya devam edince tekmeyi yerdim :D

    0|0
    0|0
  • büyülü bakışlar gözler değil ama bakışlar

    0|0
    0|0
  • Basketbol oynayan bir güzel olması ^^ Yanına gidip konuşmadan duramam ^^

    0|0
    0|0
  • Güzellik türüne göre değişir.Eğer yüzü güzelse "vay be çok güzel kızmış" denir; eğer götü güzelse "vay be mal varmış, at gibi kız" denir.

    0|0
    0|0
  • şirin mi? kediden mi bahsediyoruz:D dürüst olan her erkek göğüs ve kalça der zaten ne diyo kıvanç çantaya bak:D

    0|0
    0|0
  • ses ve mimik

    0|0
    0|0
  • gülümsemesi çok etkileyici oluyor ama güzel gülümseyenler. :D

    0|0
    0|0
  • gülüşüne,yüzüne ve ellerine bakarım ben..

    0|0
    0|0
  • güleryüz :)

    0|0
    0|0
  • konusması ve mımıklerı zaten guzeldırkı tanıma geregı duyuyoum :D

    0|0
    0|0
  • dudakları ...

    0|0
    0|0
  • Ağır başlı olması, cıvık cıvık hareketler yapmaması beni etkiler.

    0|0
    0|0
  • sarısın mavi ve beyaz tenli olusuuuu :)

    0|0
    0|0
  • giyimi...bakımı...gülüşüüüüü<3

    0|0
    0|0
  • camel toe varsa etkiler.

    0|0
    0|0
  • Giyim..fizik...

    0|0
    0|0
  • fötr şapkalı kızlar<3 çok yaşayın

    0|0
    0|0
  • mini etek çorapsız üstünde koyu pembe bluz kollar açık hafif meme frikiği

    yürürken tık tık diye ritim yapan beyaz topuklu ayakkabılar

    kolunda cassio pembe saat

    diğer kolunda kırmızı bileklik

    siyah elips şeklinde olan gözlük

    çok hafif sanki pamuk şekeri yalamış gibi ruj

    yürürken dalgalanan dalgalı ve dolgun bandajlı saç

    çilekli bir parfüm kokusu

    evlen benimle :D

    0|0
    0|0
  • Biçimli ve güzel bir kalça

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • tabiki gulusu ancak ben guldugu yerede bakarim cogu insan sevsede siritarak gezen tiplerden kacarim :))

    0|0
    0|0
  • Tavla oynamayı biliosa olur :D yoksa sıkılırım lan ben :D

    0|1
    0|2
  • ses tonu

    0|1
    0|0
  • fiziği ve ses tonu

    0|0
    0|0
  • gülüş bakış giyim.

    0|0
    0|0
  • kokusu kesinlikle

    0|0
    0|0
  • süperzeka

    0|0
    0|0
  • güzel gülmesi. he bu arada kenk nickin çok kötü yav yol yakınken dön bu yoldan :D

    0|0
    0|0
  • Ilk kez gordugumde dudaklarina bakarimi, tanistigimda ses tonu onemli

    0|0
    0|0
  • İsterse David beckham olsun vay be demem .

    0|0
    0|3
Yükleniyor...