Hastalik derecesinde kiskanc ne olur yardm edin ne yapmaliyim duzelmesi icin ?

Arkadaslar sevgilim asiri derecede kiskanc kiyafetime , arkadaslarima, disari cikmama, bir erkeğin başarısıni ovmeme bile kiziyor kriz geciriyo bagirip cagiriyo anlamiyorum nasil duzelir yardim edin gercekten cok sıkıldım bunaldim hatta komik gelicek biliyorum ama gecen telde konusurken murat bozu begendigimi ve basarili bulduğumu soyledim ve kiyameti kopardi benim yanimda konusma boyle seyler diyip teli suratima kapatti ne olur yardm edin nasil duzelir ya :(


0|0
3|9

En İyi Erkek Görüşü

  • şöle de ya kendini düzelt ya da herşey bitsin sıkıldım lan sanki dünyanın merkezi sensin bir dünya erkek var sana 500 basıcak her konuda ne triplenion en nefret etim şeydr bir erğegin tripleri de :D ya biter ya düzelir ya da senin ağzını burnu kırar hastanelik eder ama kesin çözümdür :D

    0|0
    0|0
    • Gebertir beni ya bide eli cok agir bir vuruyo felegim sasiriyo

    • Hepsini Göster
    • Ayrilmayi denedim belki adam olur pisman olur duzelir dedim suna bir ders vereyim dedim ama ayrilmaz olaydim .seni öldürürum bidaha ayrilalim dersen diyor

    • nerde lan bu cocuk söle ağzını burnunu bir kırım ne amq walla diorum sinir olurum böle tiplere istanbuldaysa söle adresini gece gece gidip ağzını burnu kırım bir kıza öldürüm ağzı yapan adam adam diyildir anca kıza adamlık taslamayı bilir i*neler

Erkekler Ne Diyor 8

  • huylu huyundan vaz geçmez...sonradan eklenen bişi değilki modülünü çekip alasın... belkide güven veremedin ona. bunu bir düşün.. bu yoksa zaten o kişi seni sıkar he şimdi belki seviyorsun katlanıyorsun dur ama ilerde katlanacak sevgin olmaz..

    0|0
    0|0
  • her erkekde kıskançlık olurda o abartmış onla konusmayı dene konuşmazsa birden herşeyi yüzüne söyle kaç ama sonra çünkü odunla filan kovalamasın seni :D

    0|0
    0|0
    • Bir eli var masallah odun gibi zaten bir vuruyo hafizam gidip geliyo :D

    • Hepsini Göster
    • Haklisin

    • bende kıskancımdır ama kıskanınca sevgilimi değil buna neden olan adamı döverim...

  • oonu değiştiremezsin o doğuştan gelen bir özelliktir ama seni kıskanmasına kızma daha sevin çünkü bir erkek sevmediği kızı kıskanmaz :D

    0|0
    0|0
  • Sende ona aynı şekilde yaklaşmayı dene bir kaç gün hatta o kadar uzatmana bile gerek yok bir kaç konu için bu şekilde yapıp sonra kendini nasıl hissediyorsun diyerek kendinin nasıl hissettiğini anlatırsın..

    0|0
    0|0
  • ahahaha tam bir sayko geçmiş olsun hiç kimseyi değiştiremezsin acı ama gerçek ya kendinden ödün verirsin ya da sallarsın onu bakarsın önüne

    0|0
    0|0
  • Birisini ovdukten sonra onu yucelttigin kisiden daha ozel oldugunu hissettir emin ol ise yarar

    0|0
    0|0
  • 1 dk adam haklı sana gelip eleman Adriana lima of taş gibi diye anlatsana ne hissedersin

    0|0
    0|0
    • Kendisi diyo ama ben diyince tokadi basiyo kes sesini diyo :S

    • OoO biraz abartmış karşılıklı değil yani dengesizlik çıkar

    • Evet burakamiyorum cunku seviyorum duzelmesi ocin herseyi yapiyorum ama olmuyo bir kiz geciyo onumuzden o bakiyo ama brn erkege baktigimda kiyameti kopariyo

  • ya seni seviyor diye bunlar böyle.bende çok kıskancım bu sevildiğini gösterir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • aldat

    böylece kıskanmanın yetmeyeceğini görsün, görebilirse..

    0|1
    0|0
    • Ağzımi burnumu kirar :/ cesaret edemiyorum telde farkli bir numara gördüğünde tokadi yapistiriyo bide onu aldatirsam gebertir rezil olurum göze alamıyorum . Ama haklisin belkide tek care budur :S

    • iyi dayağını ye otur madem

  • bu tipler hayatta düzelmez. kompleks yığını resmen. yol ver gitsin.

    0|0
    0|0
  • psikologa götürsen en iyi çare o gitmezse ilerisi için kötü olur mutlu olamaz sınız

    0|0
    0|0
Yükleniyor...